Ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:23 schreef Elvi het volgende:
Je moet ook in KPD posten, dan komen ze wel
Is t zo erg? Voorbeelden?quote:
Ik heb ook wel leuke dm's gehad hoorquote:
Waar fok al wel niet goed voor is he?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb ook wel leuke dm's gehad hoorDie gasten die in hun wanhoop dm'en vind ik niet zo interessant.
De leuke dm's kreeg ik van iemand die nu bijna een jaar mn vriend is
Waar KPD al niet goed voor is!quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb ook wel leuke dm's gehad hoorDie gasten die in hun wanhoop dm'en vind ik niet zo interessant.
Hij is meer van R&Pquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Waar KPD al niet goed voor is!
Een jaar al, jezus. Tijd vliegt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja, voor je 't weet lig je al in je kistquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een jaar al, jezus. Tijd vliegt.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:04 schreef Harmankardon het volgende:
Als je hier gaat posten met continu in je achterhoofd dat je iemand wil ontmoeten
Ik weet wie dit isquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:25 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb er ooit met een user contact via whatsapp gehad, maar die bleek een gokverslaving te hebben.
Haha, ik kreeg het verhaal de horen dat ze een paar jaar geleden op top niveau tennis speelde en er daardoor veel vanaf wist. Dus of ik geld kon overmaken zodat ze daarmee kon wedden op tennis.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet wie dit is![]()
kan echt niet missen
quote:Op donderdag 5 februari 2015 06:41 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Haha, ik kreeg het verhaal de horen dat ze een paar jaar geleden op top niveau tennis speelde en er daardoor veel vanaf wist. Dus of ik geld kon overmaken zodat ze daarmee kon wedden op tennis.
HAHAHAHAHquote:Op donderdag 5 februari 2015 06:41 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Haha, ik kreeg het verhaal de horen dat ze een paar jaar geleden op top niveau tennis speelde en er daardoor veel vanaf wist. Dus of ik geld kon overmaken zodat ze daarmee kon wedden op tennis.
Ga eens even lekker in DM verder met roddelen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHhier hetzelfde behalve geld overmaken. A.S. heet ze he?
Jepquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHhier hetzelfde behalve geld overmaken. A.S. heet ze he?
Paard rijden bijvoorbeeldquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Of niet in de persoon, maar een gezamenlijke interesse. En dan krijg je zonder dat het persoonlijk is al hoogte van iemand.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |