https://en.bitcoin.it/wiki/Buying_Bitcoins_(the_newbie_version)quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:55 schreef HurDur het volgende:
[..]
Wat is het nouEen FAQ zou wel handig zijn ja..
Nee, al de hele tijd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:59 schreef WebBeestje het volgende:
Ligt bitstamp er bij jullie ook regelmatig uit?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:46 schreef stripe het volgende:
[..]
Lees een tutorial op google?
Ik ben al een week tutorials aan t lezen ok kom dr echt niet uit anders vroeg ik t niet want dit is ook aardig omslachtig maar goed ik merk dat de wil dr niet is ook niet voor wat euro's Ik wilde van de week na het synchroniseren de computer van t balkon flikkeren Ik zeg succes en de mazzel
Dankjewel. Maar waarom zo'n Bitcoin client ipv een algemene broker?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
https://en.bitcoin.it/wiki/Buying_Bitcoins_(the_newbie_version)
Definieer 'algemene broker'.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:03 schreef HurDur het volgende:
[..]
Dankjewel. Maar waarom zo'n Bitcoin client ipv een algemene broker?
Bitcoin is gedecentraliseerd, als je de volledige client hebt, heb je ook de complete transactie-geschiedenis en alle waardes van alle wallets. Transacties vinden plaats 'in de cloud'. Er zijn een aantal handelswebsites zoals btc-e, bitstamp en mtgox die als tussenpersoon fungeren om te zorgen dat onderlinge afspraken niet eenzijdig worden uitgevoerd / afgebroken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:03 schreef HurDur het volgende:
[..]
Dankjewel. Maar waarom zo'n Bitcoin client ipv een algemene broker?
Soms moet je accepteren dat het hem niet gaat worden. Nu gaan minen voor litecoins is nogal kansloos.quote:
Teveel nieuwe mensen met dezelfde vragen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:07 schreef Waterdrinker het volgende:
Er moet inderdaad een FAQ komen jaof een terugleesverplichting van 3 topics
Ik had onze 'oude bekende' nog in m'n DM zojuist. Die leest ook nog braaf mee. Misschien kan hij een clubje beginnen met alle nieuwelingenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Teveel nieuwe mensen met dezelfde vragen.
Mijn PC kan 70 khash met een ATI 5670, fabrieksinstellingen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:15 schreef octopusoctopus het volgende:
Serieus ? Ik begreep dat bitcoin kansloos was ivm dat lite met script werkt en makkelijker rekenen was .
Wat draait een snelle pc zo ongeveer per maand globaal zo'n beetje?
Mining wordt niet besproken dit topic. Kun je beter hier terecht: DIG / Bitcoin Mining #7 | Zonder miners geen Bitcoin!quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:15 schreef octopusoctopus het volgende:
Serieus ? Ik begreep dat bitcoin kansloos was ivm dat lite met script werkt en makkelijker rekenen was .
Wat draait een snelle pc zo ongeveer per maand globaal zo'n beetje?
Alex, Binck, Lynx enz. om te beleggen in veel meer dingen.quote:
Meedere wallets? En stel ik gebruik mtgox. Ik koop bitcoins, hoe verkoop ik deze? Het is nooit zeker of iemand ze aanneemt toch? Ik snap er niet veel van. Tutorials ofz maken me niet veel wijzer..quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:06 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Bitcoin is gedecentraliseerd, als je de volledige client hebt, heb je ook de complete transactie-geschiedenis en alle waardes van alle wallets. Transacties vinden plaats 'in de cloud'. Er zijn een aantal handelswebsites zoals btc-e, bitstamp en mtgox die als tussenpersoon fungeren om te zorgen dat onderlinge afspraken niet eenzijdig worden uitgevoerd / afgebroken.
Slovenië toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:42 schreef WebBeestje het volgende:
Ik maak me zorgen om Bitstamp, als het daar misgaat met een knokploeg naar Engeland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |