Ik heb alleen ervaring met bitstamp. Dat werkt bij mij goed. Met uitzondering van vandaag. Ze zijn al een paar uur down.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:20 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Btc-e en bitstamp, zijn dat de besten?
Adem inhouden voor de hoorzitting.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Handel staat bijna stil nu of niet?
Simpelweg noteren wat je wanneer koopt voor welke prijsquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:21 schreef MxM het volgende:
Hoe bewaren jullie het overzicht mbt het saldo? Doordat ik constant alles omzet in BTC, LTC en USD raak ik op een bepaald moment het overzicht kwijt wat ik tegen welke prijs heb gekocht/verkocht.
Volgens mij hebben alle exchanges wel een transactiegeschiedenis, gewoon even in excel onder elkaar zetten dusquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:21 schreef MxM het volgende:
Hoe bewaren jullie het overzicht mbt het saldo? Doordat ik constant alles omzet in BTC, LTC en USD raak ik op een bepaald moment het overzicht kwijt wat ik tegen welke prijs heb gekocht/verkocht.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:21 schreef Atemno het volgende:
Klopt het dat het lijkt alsof Bitonic de koersen niet verandert? Ik blijf steeds hetzelfde zien. En via Bitonic komt het toch meteen in mijn wallet?
Ik ga niks bijkopen denk ik. Vind het wel goed zo. Tenzij het bij bitonic lukt om er heel goedkoop wat te kopen. Maar daar ga ik niet van uit.quote:
Oké thanks, dat is dus normaal niet zo neem ik aan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zou best kunnen bitonic heeft wat issues.
Duidelijk, bedankt!quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:19 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ten eerste, doe niks via MtGox. Uitbetaald krijgen via hun schijnt maanden te duren. Gebruik dus Bitstamp of een andere exchange.
Ten tweede, wat je in een notendop beschrijft klopt. Je kan hem weer via dezelfde exchange waar je je bitcoin koopt verkopen. En via die exchange kan je weer geld over laten maken naar je bankrekening. (dat duurt bij MtGox dus maanden)
Dan de wallet. Als je je bitcoin bij een exchange koopt wordt hij bijgeschreven op je account op die exchange. Als die exchange een uur later de stekker er uit trekt en z'n site van internet gooit ben je je bitcoin kwijt.
Daarom maken de meeste mensen hun gekochte bitcoins over naar hun eigen wallet. Dat houdt dus in naar een programma op je eigen PC. Zodat je bitcoins veilig zijn. Je kan ze van die wallet altijd weer overhevelen naar bitstamp of een andere exchange.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:25 schreef Duuc-nl het volgende:
Weet iemand goed de voor en nadelen van btc-e tegenover bitstamp?
Klopt, bitstamp niks bij withdrawen van btc en btc-e 0.001quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:34 schreef druide het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Bitstamp vraagt in ieder geval lagere commissies dan btc-e.
Niks ingelegd zeker? Of verliezen gedraaidquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef FZN05 het volgende:
Zou leuk zijn als de hype eens over is.
Dat is dan het enige, handelen is een stuk duurder bij bitstampquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Klopt, bitstamp niks bij withdrawen van btc en btc-e 0.001
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |