Dit is de matig vertaalde tekst van Golddigger.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dizze wike is hy flieren oan it moppen folgjende wike is it de patat sa fêsthâlde oan syn side Ik wit dat dizze dudes ballin en ja dat is aardich En hja gon hâlde callin en tryin Mar do hast gelyk bliuwe famke Mar asto op let hy yo in foar in blank famke
Alors, wat staat hier?
Door Kanye Westra.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is de matig vertaalde tekst van Golddigger.
Doe mij maar beand baas & smarige skepquote:
Hij loopt ook met een jachtgeweer door Frankrijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:01 schreef Pino112 het volgende:
Ah, BJ heeft weer eens een explosie veroorzaakt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:02 schreef alors het volgende:
[..]
Hij loopt ook met een jachtgeweer door Frankrijk.
ik zeg MHquote:
wat zeiden ze dan?quote:
Ceiling was dakquote:
The ceiling, the ceiling, the ceiling is on firequote:
Deed me wel denken aan een ander nummerquote:
Scheur niet uit je broekquote:
meer herfst eigenlijkquote:
de radio stond nog aan hier, had wel verwacht dat de twee oudsten in de lach zouden schieten bij 'stijve piemel'quote:
gezien de afspeelfrequentie de laatste tijd wordt dit de MHquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:11 schreef Pino112 het volgende:
Nu gaat deze naar de tering worden gedraaid
Je vraagt je werkelijk af waarom een nummer opnieuw wordt uitgebracht. Wat een gemakzucht. Is de inspiratie op?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:13 schreef Pino112 het volgende:
"Destijds een paar keer hebben gedraaid"
Een paar keer
200.
Echt hequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je vraagt je werkelijk af waarom een nummer opnieuw wordt uitgebracht. Wat een gemakzucht. Is de inspiratie op?
Radioluisteraars zitten meestal nogal vastgeroest in hun gewoonten. Went vast vanzelf.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:43 schreef ddx het volgende:
Heb trouwens wel idee dat ik straks 's avonds minder naar 3fm ga luisteren als Michiel naar de ochtend gaat.
Michiel lijkt mij juist 100miljoenmiljard keer beter passen op dat tijdslotquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:43 schreef ddx het volgende:
Heb trouwens wel idee dat ik straks 's avonds minder naar 3fm ga luisteren als Michiel naar de ochtend gaat.
Mjah ik weet nog niet. Ligt aan de muziek en aan het programma dan. Zal echt niet gaan luisteren om Domien.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:43 schreef ddx het volgende:
Tahdaahquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef Pandaplint het volgende:
Zo'n slagboom druk je zo omhoog met een paar man
Dit was PandapIint niet Pandaplintquote:
Kloptquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dit was PandapIint niet Pindaplant
Halloquote:
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dit was PandapIint niet Pandaplint
En ik dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Pandaplint en Pindaplant
Wolfje
SC
Mijn excuses PandapIint een specialequote:
Die heeft echt tijd teveelquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn excuses PandapIint een specialevoor jou dan.
Hail bladharkquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef -BladHark- het volgende:
Willen jullie wel even buigen voor de moeder aller kloons?Wolfrolf
Teveel eerquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef -BladHark- het volgende:
Willen jullie wel even buigen voor de moeder aller kloons?Wolfrolf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |