Ik vind het wel kut dat met de komst van de PS4 en One de standaard groep hier gescheiden gaat wordenquote:Op maandag 25 november 2013 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zal binnenkort wel een patch voor komenAf en toe is het totale chaos sta je ineens tussen 8 enemy's
Dan moet je maar een One kopen dan heb je daar geen last vanquote:Op maandag 25 november 2013 15:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind het wel kut dat met de komst van de PS4 en One de standaard groep hier gescheiden gaat worden
Dan heb je ook nog van die onverlaten *KUCHSTOMAKUCH* die gaat PC gamen
Is ook wel begrijpelijk.quote:Op maandag 25 november 2013 16:08 schreef Rossdale het volgende:
Een PS4 past beter bij wat ik graag van een nieuwe console wil tegen een lagere prijs, ik wil geen apparaat wat als centraal kastje in de huiskamer staat voor gamen, tv etc. Daar heb ik nu al een prima systeem voor
quote:Op maandag 25 november 2013 10:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Alleen die AUG, akimbo MP5 en noobtubes al
quote:Op maandag 25 november 2013 15:52 schreef Cliffy het volgende:
[..]
35 euro korting op een ps4 game dus
de wie wat hoe?quote:Op maandag 25 november 2013 15:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja, of daadwerkelijk zo goedkoop geleverd krijgen, op marktplaats gooien en van de winst 2 PS4 games kopen
Nee dankje, ik ben er nog niet uit.quote:Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Xbox One kopen? Special price for you! 475 euro
nee gewoon cross platform mobile gamingquote:Op maandag 25 november 2013 15:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind het wel kut dat met de komst van de PS4 en One de standaard groep hier gescheiden gaat worden
Dan heb je ook nog van die onverlaten *KUCHSTOMAKUCH* die gaat PC gamen
Tijd terug foutje van neckermann, was toen voor 350 euro te koop. Wat gezeik over geweest maar van de consumentenbond moeten ze voor die prijs gaan leverenquote:Op maandag 25 november 2013 16:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nee dankje, ik ben er nog niet uit.
Denk de PS4.
X1 kost toch 499? Heb je die one al gekocht/betaald dan.
Maar wat de consumentenbond zegt is niet bindend ofzo toch? Of heeft neckerman aangeven voor die prijs te leveren? Zou mooi zijnquote:Op maandag 25 november 2013 17:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tijd terug foutje van neckermann, was toen voor 350 euro te koop. Wat gezeik over geweest maar van de consumentenbond moeten ze voor die prijs gaan leveren
quote:Op maandag 25 november 2013 19:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Maar wat de consumentenbond zegt is niet bindend ofzo toch? Of heeft neckerman aangeven voor die prijs te leveren? Zou mooi zijn
Gaan ze dus niet leveren maar we houden er iig een kortingsbon van 35 euro aan overquote:Wel voelen wij ons genoodzaakt je er op te wijzen dat, in alle gevallen waarin de levering langer duurt dan drie maanden nadat de bestelling is gedaan, de levering helaas niet altijd kan plaatsvinden tegen de overeengekomen verkoopprijs. Dat staat in de Algemene Voorwaarden van neckermann.com en Thuiswinkel.org. Dit heeft ermee te maken dat prijzen voor producten die pas zover in de toekomst kunnen worden geleverd, dermate onzeker zijn dat neckermann.com ze helaas niet kan garanderen.
Nu de koopovereenkomst geldig tot stand is gekomen, gaat neckermann.com er vanaf nu vanzelfsprekend ook hard voor knokken om je de Xbox One toch te leveren voor de per ongeluk vermelde verkoopprijs van ¤ 349,00. Mocht dit niet lukken, dan laten wij je dat weten en kan je natuurlijk altijd kosteloos je koopovereenkomst ontbinden.
Als het lichtje brandt is ie aan kneus.quote:Op maandag 25 november 2013 19:31 schreef KneusTeun het volgende:
GA vrijdag wel eerst eens die PS4 testen, en zal dan wel zien of het echt aan is.
Op de een of andere manier heb ik niet zoveel met die volgende gen.
Tenzij die blauw is.... dan heb je alweer issues dacht ikquote:Op maandag 25 november 2013 19:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Als het lichtje brandt is ie aan kneus.
Ja, dan zit het rubbertje te strak.quote:Op maandag 25 november 2013 19:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tenzij die blauw is.... dan heb je alweer issues dacht ik
Verwacht er maar niet te veel van, in hun voorwaarden staat heel goed dat als ze binnen 3 maanden niet kunnen leveren, de order niet door gaatquote:Op maandag 25 november 2013 17:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tijd terug foutje van neckermann, was toen voor 350 euro te koop. Wat gezeik over geweest maar van de consumentenbond moeten ze voor die prijs gaan leveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |