Je weet niet van welke instantie, maar waar zou je dat gesprek dan hebben?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mn psychologe mailt me soms savonds of in het weekend terug. Dus dit vind ik gewoon vreemd...
En ik weet echt niks. Ze kan of van de praktijk zijn of idd van een andere instantie. Ik weet geen naam, heb geen emailadres, niks. Een normaal mens zou even een CC-tje doen ofzoSnap ook niet zo goed waarom ze als tussenpersoon optreed. En er is geen receptie, dat is zo kut hieraan.
Ik heb nu het algemene email adres ook maar geprobeerd, en ook gezegd dat ik morgen om 9 uur sochtends nog bel.
Maar gotver wat vind ik dit kut. We hebben het er maandag nog over gehad hoe gefrustreerd ik hiervan raak. En het dan 2 dagen later alsnog doen.
Ik las ''sacha grey''quote:Op donderdag 5 december 2013 19:45 schreef kuolema het volgende:
GaryWat heerlijk! Het is je gegund.
[..]
Wathaha
Ga achter Gray aan dan!
Niks, ik dacht ik ga naar het zuiden naar Gray, lekker naar spanjequote:Op donderdag 5 december 2013 19:48 schreef kuolema het volgende:
Kingtoppie is gewoon boos omdat sinterklaas zijn huisje heeft overgeslagen. Moet je maar lief doen!
Nooit van gehoord. En ik typte garyquote:Op donderdag 5 december 2013 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij het lezen van ''gray'' moest ik instantly aan sacha grey denken.
Maar dat mag.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks, ik dacht ik ga naar het zuiden naar Gray, lekker naar spanjeIs het weer niet goed, verdomme
Nooit van Sacha Grey gehoord? Onder welke steen leef jijquote:Op donderdag 5 december 2013 19:52 schreef kuolema het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. En ik typte gary
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Ik zit bij een vrijgevestigde psychologenpraktijk. Ze huurden daar weer iemand in van Altrecht (mn huidige psychologe). Ik heb verder niks met Altrecht te maken. Mn huidige psychologe heeft weer een vervanger gezocht. Volgens mij werkt zij normaal ook niet in de praktijk. Ik weet niet of ze van Altrecht is of van een andere instantie.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:47 schreef kuolema het volgende:
[..]
Je weet niet van welke instantie, maar waar zou je dat gesprek dan hebben?
Bah.
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nooit van Sacha Grey gehoord? Onder welke steen leef jijNee, heb gegoogeld, iieew, en je schrijft het verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg dan, kssssjjjt!Why are you wearing that stupid man suit?
Wat is er iieew?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:55 schreef kuolema het volgende:
Ga dan, ksssjjt
[..]
Nee, heb gegoogeld, iieew, en je schrijft het verkeerd.
Ga weg dan, kssssjjjt!
Vaagheid...lekker dan.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zit bij een vrijgevestigde psychologenpraktijk. Ze huurden daar weer iemand in van Altrecht (mn huidige psychologe). Ik heb verder niks met Altrecht te maken. Mn huidige psychologe heeft weer een vervanger gezocht. Volgens mij werkt zij normaal ook niet in de praktijk. Ik weet niet of ze van Altrecht is of van een andere instantie.
Het is gewoon ontzettend onduidelijk
Sasha, met een s, en jij ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er iieew?
Hoe schrijf je het dan?
Als ik rust -moet- hebben en kan die niet krijgen...owww, dan zal ik die rust alsnog krijgen, linksom of rechtsom!quote:Op donderdag 5 december 2013 12:04 schreef kuolema het volgende:
[..]
Wat voor regels breken?
Wat jij deed, had ik laatst ook een tijdje. Ik sliep overdag of was weg, en 's nachts was ik wakker, ging naar bed als mijn vader opstond. Lekker ontwijken.
Ik kan geen nee zeggendat kan ik alleen als ik zeker weet dat dat het beste is, en dat weet ik vaak niet.
ooeehhh...pas maar op voor magnetronkoffie! Ik word er bang van...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik rust -moet- hebben en kan die niet krijgen...owww, dan zal ik die rust alsnog krijgen, linksom of rechtsom!
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:09 schreef kuolema het volgende:
[..]
ooeehhh...pas maar op voor magnetronkoffie! Ik word er bang van...
Zelf ben ik dus niet zo gevaarlijk als jij. Dat is wel een probleem. Voor mezelf dan, niet voor anderen.
Maar die tijdens die happy momenten ben ik niet echt gelukkig... Ik lach meer en probeer zo normaal mogelijk te doen. Maar als er iets kleins gebeurt, dreig ik weer in het diepe te zakken. Ik ben in deze periode gewoon iets makkelijker op te krikken.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:04 schreef kuolema het volgende:
Ups en downs heb ik ook, maar dit is wel héél regelmatig. Het zou best met menstruatie te maken kunnen hebben. Misschien kom je erachter als je gaat googlen, dat er mensen zijn die hetzelfde ervaren. Het kan ook zijn dat die happy week je veel energie kost, waarna je weer een paar weken moet bijkomen, waarna je weer energie krijgt, enz.
Ik wilde de praktijk zelf bellen en hopen dat er iemand opneemt die weet waar ik het over heb of zichzelf herkende in mn verhaalquote:
Dat begrijp ik. Erg herkenbaar hoor. Maar ik weet ook niet of het ermee te maken heeft.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:31 schreef mient het volgende:
[..]
Maar die tijdens die happy momenten ben ik niet echt gelukkig... Ik lach meer en probeer zo normaal mogelijk te doen. Maar als er iets kleins gebeurt, dreig ik weer in het diepe te zakken. Ik ben in deze periode gewoon iets makkelijker op te krikken.
Ik heb (nog) nergens gelezen dat menstruatie voor happiness zorgt, integendeel. Heeft bij mensen die aan een depressie lijden de menstruatie
Grote invloed??
(Sorry als dit verwarrend overkomt vergeleken met mijn vorige bericht)
Bedankt voor je reactie
Oh gelukkig!quote:Op donderdag 5 december 2013 22:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wilde de praktijk zelf bellen en hopen dat er iemand opneemt die weet waar ik het over heb of zichzelf herkende in mn verhaal
Maar ik had inmiddels het algemene emailadres gevonden en er mailde net iemand terugDus ik heb morgen een afspraak
![]()
Maar ik ga er maandag wel wat van zeggenWe zijn net bezig met hoe ik mn woede kan uiten en hoe ik grenzen kan aangeven. Nou dit is een goed leermoment
Jij gaat gewoon random ergens slapen?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als ik die rust niet kan krijgen, dan val ik letterlijk ter plekke in slaap (bijvoorbeeld op een stoel of ergens in een gang met m'n rugzak als hoofdkussen, ik noem maar even wat).
Tsja, als ik er doorheen zit, dan zit ik er -echt- doorheenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:44 schreef kuolema het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon random ergens slapen?Dat is gek. Kan ik me niet voorstellen. Is dat fijn?
Ik zou dat juist niet kunnen want dan ben ik enorm gespannen. Ik heb hele andere (ongezonde) manieren om tot rust te komen.
Vooral de 10 dagen vóór de menstruatie heb/had ik toch wel behoorlijke moodswings. Zodra de menstruatie begon was dat verdwenen. Vandaar ook de term PMS he (pré menstrueel syndroom) Dus jouw omschrijving klopt wel aardig. Ik heb dit een tijd lang opgelost door de pil door te blijven slikken. Nu als experiment met de pil gestopt en een hele lage dosis fluoxetine. Ik moet zeggen dat dit een behoorlijke verbetering.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:31 schreef mient het volgende:
[..]
Ik heb (nog) nergens gelezen dat menstruatie voor happiness zorgt, integendeel. Heeft bij mensen die aan een depressie lijden de menstruatie
Grote invloed??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:49 schreef Cue_ het volgende:
Maar eens een update van mijn kant doen?
Langer verhaal geworden dan gedacht, dus maar effe in een spoiler gegooid
Hele verhaal gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso moet je met drank oppassen. Tis niet onmogelijk dat de drank je stemming negatief gaat beinvloeden (bijvoorbeeld dat je je sneller gaat ergeren aan een nieuwe collega). Das ook 1 van de redenen dat ik nu alleen nog maar drink in het weekend (en dan alleen maar 1 avond).
Ik weet niet of vasten wel een goed idee is, ik ben niet zo van het vasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |