SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep we zijn het wel eens, daar hebben we het wel eerder over gehad. Beter vaker en iets korter, dan 2x en veel langer...herhaling.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:56 schreef kaasplankje het volgende:
Ja dan beter 3x 4 uur in de week dan 2x 6uur. Al vraag ik me af of dat nu zoveel uithaalt. Ik geloof wat je aan tijd investeerd in je sport dat haal je eruit qua resultaat, natuurlijk niet als je alleen maar in D1 rijd maar je snapt mss het punt wel.
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:58 schreef Patroon het volgende:
Zou ik wel doen ja, en ik weet het toch beter
Goedzo. En laten we vooral niet voorbijgaan aan het feit dat er soms ook hele mooie winterdagen zijn, en dat het gewoon lekker is om dan lang te fietsen. Het mag ook nog gewoon leuk zijn, niet alleen maar alles in het doel van training.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:50 schreef kaasplankje het volgende:
Mooi naamtopic hé?
Ik denk dat lang trainen 's winters goed is voor coureurs ook als ze maar 2 of 3 uur hoeven te koersen.
-lager vet% dus meer power
-betere conditie dus eerder hersteld van intervaltrainingen
-meer zitvlees; minder kans op blessures door overbelasting
-minder snel ziek
Je bedoelt gelijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:02 schreef Oksel het volgende:
Naamtopicalert!
Man, die Patroon heeft ook altijd geluk!
Gericht trainen kan ook heel leuk zijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Goedzo. En laten we vooral niet voorbijgaan aan het feit dat er soms ook hele mooie winterdagen zijn, en dat het gewoon lekker is om dan lang te fietsen. Het mag ook nog gewoon leuk zijn, niet alleen maar alles in het doel van training.
Die rit van ons door Zeeland vorig jaar, was gewoon een toffe dag![]()
Maar zo te zien had ik dus meer lange ritten moeten maken, want ik zit vandaag ziekig thuis...
De 1e die ik ga rijden is 80km dus dat valt wel mee maar daarna is er een al van 120kmquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:54 schreef Patroon het volgende:
![]()
Nee, zit ook zeker positieve dingen aan, maar denk dat 4u duur meer dan genoeg is als max duur wedstrijd 2uren is, dat lees je ook wel in de theorieën, max 2x de duur van een wedstrijd.. Er gaan meer wegen naar Rome, al wil ik dat soms niet geloven
Ja sommige koersen zijn best lang. Criteriums 60km soms 70km. Maar in België vanaf 70km tot 120km. De UCI wedstrijden gaan tot 140km.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:08 schreef Patroon het volgende:
oke, jullie fietsen dan nog best lange koersen, wist ik niet!
Deze TT zal wel smullen zijn voor Buzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |