Zijn me dunkt mensen die niet doorhebben hoe goed we het hier hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Klacht lijkt me duidelijk. Mensen die zeggen dat er eerst geld naar NL moet gaan want wij hebben ook crisis, en dan pas kijken we verder. Ze moeten zich doodschamen. We hebben een dak boven ons hoofd, voedsel, warmte, etc.
Hoe kunnen die domme koeien nu de situatie daar vergelijken met die van hier?
Jij bent echt stoer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:30 schreef Dressers het volgende:
Gewoon niks doneren. En verder niks om het hele gebeuren geven.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:28 schreef Funk__Doc het volgende:
Zij kozen er voor om op de Filipijnen te gaan wonen....
Preciesquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Wij hebben hier ook crisis". En dat wordt dan godverdomme ook getypt op iPads, de nieuwste telefoons en dunste laptops terwijl moeder een boterham voor ze aan het smeren is voor op hun verwarmde zolderkamer.
Stiekem was ik sarcastischquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:31 schreef Dressers het volgende:
[..]
Als jij dat vindt is het helemaal goed jongen.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:34 schreef Ikkannietstrijken het volgende:
Ik neem aan dat TS nu niet meer kan posten omdat hij in het vliegtuig zit op weg naar de Filipijnen om daar mensen moreel te ondersteunen en te helpen met de wederopbouw? Of heb je je schuldgevoel al afgekocht bij grio 555?
En dan mag je nu uitleggen waaromquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
Echt, deze reactie slaat kant noch wal.
Gast maak ff al je geld over en ga lekker daar wonen ofzo, niemand heeft zin in je elitaire kuttoon "van kijk mij eens doneren aan de Filipijnen" laat mensen lekker zelf bepalen of ze dat nodig vinden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
Echt, deze reactie slaat kant noch wal.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:34 schreef Ikkannietstrijken het volgende:
Ik neem aan dat TS nu niet meer kan posten omdat hij in het vliegtuig zit op weg naar de Filipijnen om daar mensen moreel te ondersteunen en te helpen met de wederopbouw? Of heb je je schuldgevoel al afgekocht bij grio 555?
Jullie denken dat je die mensen helpt door er nog een extra mond te laten zijn die gevoed moet worden?quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:37 schreef Catdog het volgende:
[..]
Gast maak ff al je geld over en ga lekker daar wonen ofzo, niemand heeft zin in je elitaire kuttoon "van kijk mij eens doneren aan de Filipijnen" laat mensen lekker zelf bepalen of ze dat nodig vinden.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:28 schreef Funk__Doc het volgende:
Zij kozen er voor om op de Filipijnen te gaan wonen....
Prachtige reacties. Ik doe gelijk de grenzen open om die beste mensen hierheen te halen,quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |