En daarom kom je het hier posten, omdat je het te ver vindt gaan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:56 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
Vind de toevoeging van de Telegraaf wel een beetje overbodig, te vergaand;
LET OP SCHOKKENDE BEELDEN: Klik hier om foto’s van het levenloze lichaam te bekijken.
Edit, hier het Telegraaf artikel; Telegraaf

Logisch toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
En daarom kom je het hier posten, omdat je het te ver vindt gaan?

Ziet er vaag uit, niet schokkend...wel konko ranzig om daar een jaar naast te liggenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:56 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
LET OP SCHOKKENDE BEELDEN: Klik hier om foto’s van het levenloze lichaam te bekijken.

Nou hij is wel netjes opgedroogdquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:56 schreef P.S._Eudoniem het volgende:

Ja, ik breng een feit aan, en geef daar mijn mening over, dat is toch niet vreemd of wel?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
En daarom kom je het hier posten, omdat je het te ver vindt gaan?

Jij zegt dat je het te ver vindt gaan en komt het vervolgens hier posten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:23 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Ja, ik breng een feit aan, en geef daar mijn mening over, dat is toch niet vreemd of wel?
Dacht dat een forum bedoeld was om feiten te overleggen, en middels meningen uitwisselen erover communiceren.
Of had je als modje dat nog niet begrepen?
De slimste ben je in ieder geval niet....

Het is andersom, ik post het en zet erbij dat ik het te ver vind gaan, daar is niets raars aan. Een volkomen normaal bericht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zegt dat je het te ver vindt gaan en komt het vervolgens hier posten.
Mag ik daar uit opmaken dat je NWS als je persoonlijke vuilnisbak ziet?
En kappen met dat persoonlijke gezeik.

Als ik er spastisch over had gedaan had ik het wel verwijderd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:30 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Het is andersom, ik post het en zet erbij dat ik het te ver vind gaan, daar is niets raars aan. Een volkomen normaal bericht.
Dat jij er spastisch over doet, is jouw probleem.

Pff stel je aan. Jij hebt zeker ook nog nooit van liveleak & theync gehoord?quote:

Het is de ergste, meest penetrante en bizarre geur die je je kan voorstellen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb je daar persoonlijke ervaring mee?

Jawel hoor. Moet ik er dan meteen tegen kunnen?quote:Op donderdag 21 november 2013 01:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Pff stel je aan. Jij hebt zeker ook nog nooit van liveleak & theync gehoord?

quote:Op donderdag 21 november 2013 15:53 schreef Markeerstift het volgende:
Onderbuurvrouw had hier al een tijdje liggen rotten. DIE LUCHT! En uiteindelijk ook strontvliegen. Ze moet iets aan haar reuk hebben gehad want ik ga al over mijn nek als ik alleen al denk een lijklucht te ruiken

Bedankt dat je er alleen ff een linkje van plaatst. Ik hoef de foto's namelijk niet te zienquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:56 schreef P.S._Eudoniem het volgende:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog

Dat is een ander verhaal. Van een vrouw in Nederland die 10 jaar dood in huis gelegen heeft.quote:Op vrijdag 22 november 2013 07:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net een artikel gelezen op AD.nl. De buurvrouw: 'mijn kinderen hebben jaren naast haar geslapen, er zit maar een dunne muur tussen. Ze had ook kunnen zeggen dat het een trieste bedoeling was e.d.
Als er in die wijk nog meer van dat soort buurvrouwen wonen, snap ik wel dat zoiets gebeurd is.

Weinig sociaal contact komt veel voor.quote:Op vrijdag 22 november 2013 07:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net een artikel gelezen op AD.nl. De buurvrouw: 'mijn kinderen hebben jaren naast haar geslapen, er zit maar een dunne muur tussen. Ze had ook kunnen zeggen dat het een trieste bedoeling was e.d.
Als er in die wijk nog meer van dat soort buurvrouwen wonen, snap ik wel dat zoiets gebeurd is.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |