quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Candaasje wat tof dat je nog een studie wilt gaan volgen.
Greys succes met wachten dat is wel een heel lang tijdsvlak. Wellicht is dit ook de spoed monteur en is het tijdsvlak daarom zo lang. Jij bent helaas geen spoed. In ieder geval met verwarmingen en boilers werkt dat zo.
Ik had het gemistquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:53 schreef Candaasje het volgende:
En Qwea, ik lees je berichtje net pas; succes met Boe! Hopelijk is het gewoon even een dwars spiertje!
* Duimt nog even wat extra bij*quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:42 schreef Greys het volgende:
Ah, de timers worden verwacht in week 3. Volgens jaar
Hij gaat hem nu doorverbinden, zodat ie alsnog aan en uit kan.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:42 schreef Greys het volgende:
Ah, de timers worden verwacht in week 3. Volgens jaar
Hij gaat hem nu doorverbinden, zodat ie alsnog aan en uit kan.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:48 schreef Greys het volgende:
Hij zei dat ik van 'week 3' ook niet teveel moet verwachten, want er staan er 61 in bestelling.
Waarschijnlijk van 61 mensen wiens timer het niet doet en ze hem maar naar volgend jaar hebben geschoven, waarschijnlijk bestaat de fabriek niet meer.
Ik zei: maar de timers zijn gewoon universeel te bestellen op internet, waarom bestellen JULLIE ze dan niet?
Hij: Heeft u een linkje, dan ga ik dat aan Whirlpool adviseren.![]()
Jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:53 schreef Ynske het volgende:
Wat een gedoe. Maar je kunt m straks wel gebruiken? Met dat doorlussen?
Thanksquote:
Dat zie ik al een tijdje, alleen in de chatfunctie. Staat er een mobieltje achter.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Thanks
FB heeft iets nieuws sinds vandaag. Dat je op face book . com bij de mensen die online zijn kan zien of ze achter een computer of op mobiel zitten. Wil je even kijken of je dat bij mij ook ziet? Dat vind ik namelijk Echt Heel Stom.
Aha.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief, maar je moet me er voor op fb hebben
Nu staat er INTERNET waardoor het nog duidelijker is. Ik vind het maar stom, want stel dat je vrienden bij je willen inbreken (quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zie ik al een tijdje, alleen in de chatfunctie. Staat er een mobieltje achter.
Of bedoel je dat niet?
idd, Pizza! Afbakstokbrood!quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:54 schreef Greys het volgende:
[..]
JaAls het goed is wel!
Ik moet alleen zelf op de klok kijken.
Nou, lekker boeiend. Al zou ik dat voortaan altijd moeten doen, als hij het maar weer doet.
dat is ook al meer dan een week.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nu staat er INTERNET waardoor het nog duidelijker is. Ik vind het maar stom, want stel dat je vrienden bij je willen inbreken () dan kunnen ze mooi zien dat je niet thuis bent.
Ja, en ik merk het nu pas op.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is ook al meer dan een week.
Staat er ook als ik in bed lig
Dat zie ik bij jou al weken, zo niet maanden... maar ik zal niet bij je inbreken, beloofd!quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Thanks
FB heeft iets nieuws sinds vandaag. Dat je op face book . com bij de mensen die online zijn kan zien of ze achter een computer of op mobiel zitten. Wil je even kijken of je dat bij mij ook ziet? Dat vind ik namelijk Echt Heel Stom.
Jij mag bij mij inbrekenquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zie ik bij jou al weken, zo niet maanden... maar ik zal niet bij je inbreken, beloofd!
Zo, dat is lekker wakker worden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Aha.
kennen jullie deze al, echt té grappig![]()
http://vitaminl.tv/video/955
dat dus!quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:33 schreef Greys het volgende:
Ook zat mensen die thuis via hun mobiel Facebooken
Neeheeeeeeeeee ik bedoel dat je dan niet bang hoeft te zijn voor inbrekersquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, het was me al duidelijk. Jezus
Die overdreven bitchterige posts van Yns. Voor mijn gevoel danquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeee ik bedoel dat je dan niet bang hoeft te zijn voor inbrekers![]()
Of waar gaat het 'jezus' nu over dan?Ik snap het echt niet.
heeft die een mobiel dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, het was me al duidelijk. Jezus
verkeerd gevoelquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die overdreven bitchterige posts van Yns. Voor mijn gevoel dan
quote:
gebruik je de chat vaak? anders gewoon uitzettenquote:
Nee, maar die heb ik nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:51 schreef Laysa het volgende:
Of gewoon een ouderwetse kookwekker gebruiken.....Of zeg ik nu iets heel geks?
Dan moet ik naar Wolvegaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |