quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Candaasje wat tof dat je nog een studie wilt gaan volgen.
Greys succes met wachten dat is wel een heel lang tijdsvlak. Wellicht is dit ook de spoed monteur en is het tijdsvlak daarom zo lang. Jij bent helaas geen spoed. In ieder geval met verwarmingen en boilers werkt dat zo.
Ik had het gemistquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:53 schreef Candaasje het volgende:
En Qwea, ik lees je berichtje net pas; succes met Boe! Hopelijk is het gewoon even een dwars spiertje!
* Duimt nog even wat extra bij*quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:42 schreef Greys het volgende:
Ah, de timers worden verwacht in week 3. Volgens jaar
Hij gaat hem nu doorverbinden, zodat ie alsnog aan en uit kan.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:42 schreef Greys het volgende:
Ah, de timers worden verwacht in week 3. Volgens jaar
Hij gaat hem nu doorverbinden, zodat ie alsnog aan en uit kan.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:48 schreef Greys het volgende:
Hij zei dat ik van 'week 3' ook niet teveel moet verwachten, want er staan er 61 in bestelling.
Waarschijnlijk van 61 mensen wiens timer het niet doet en ze hem maar naar volgend jaar hebben geschoven, waarschijnlijk bestaat de fabriek niet meer.
Ik zei: maar de timers zijn gewoon universeel te bestellen op internet, waarom bestellen JULLIE ze dan niet?
Hij: Heeft u een linkje, dan ga ik dat aan Whirlpool adviseren.![]()
Jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:53 schreef Ynske het volgende:
Wat een gedoe. Maar je kunt m straks wel gebruiken? Met dat doorlussen?
Thanksquote:
Dat zie ik al een tijdje, alleen in de chatfunctie. Staat er een mobieltje achter.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Thanks
FB heeft iets nieuws sinds vandaag. Dat je op face book . com bij de mensen die online zijn kan zien of ze achter een computer of op mobiel zitten. Wil je even kijken of je dat bij mij ook ziet? Dat vind ik namelijk Echt Heel Stom.
Aha.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief, maar je moet me er voor op fb hebben
Nu staat er INTERNET waardoor het nog duidelijker is. Ik vind het maar stom, want stel dat je vrienden bij je willen inbreken (quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zie ik al een tijdje, alleen in de chatfunctie. Staat er een mobieltje achter.
Of bedoel je dat niet?
idd, Pizza! Afbakstokbrood!quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:54 schreef Greys het volgende:
[..]
JaAls het goed is wel!
Ik moet alleen zelf op de klok kijken.
Nou, lekker boeiend. Al zou ik dat voortaan altijd moeten doen, als hij het maar weer doet.
dat is ook al meer dan een week.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nu staat er INTERNET waardoor het nog duidelijker is. Ik vind het maar stom, want stel dat je vrienden bij je willen inbreken () dan kunnen ze mooi zien dat je niet thuis bent.
Ja, en ik merk het nu pas op.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is ook al meer dan een week.
Staat er ook als ik in bed lig
Dat zie ik bij jou al weken, zo niet maanden... maar ik zal niet bij je inbreken, beloofd!quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Thanks
FB heeft iets nieuws sinds vandaag. Dat je op face book . com bij de mensen die online zijn kan zien of ze achter een computer of op mobiel zitten. Wil je even kijken of je dat bij mij ook ziet? Dat vind ik namelijk Echt Heel Stom.
Jij mag bij mij inbrekenquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zie ik bij jou al weken, zo niet maanden... maar ik zal niet bij je inbreken, beloofd!
Zo, dat is lekker wakker worden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Aha.
kennen jullie deze al, echt té grappig![]()
http://vitaminl.tv/video/955
dat dus!quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:33 schreef Greys het volgende:
Ook zat mensen die thuis via hun mobiel Facebooken
Neeheeeeeeeeee ik bedoel dat je dan niet bang hoeft te zijn voor inbrekersquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, het was me al duidelijk. Jezus
Die overdreven bitchterige posts van Yns. Voor mijn gevoel danquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeee ik bedoel dat je dan niet bang hoeft te zijn voor inbrekers![]()
Of waar gaat het 'jezus' nu over dan?Ik snap het echt niet.
heeft die een mobiel dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, het was me al duidelijk. Jezus
verkeerd gevoelquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die overdreven bitchterige posts van Yns. Voor mijn gevoel dan
quote:
gebruik je de chat vaak? anders gewoon uitzettenquote:
Nee, maar die heb ik nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:51 schreef Laysa het volgende:
Of gewoon een ouderwetse kookwekker gebruiken.....Of zeg ik nu iets heel geks?
Dan moet ik naar Wolvegaquote:
Kan best! Op mijn werk ben ik zooooo blij dat ik mijn koffie zwart drink. Het pak koffiemelk staat regelmatig van 8.00 tot 18.00 uur op tafelquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:54 schreef miss_dynastie het volgende:
In het kader van bezuinigen kocht ik gister een liter melk, gooide twee eetlepels door de aardappelpuree en vergat vervolgens het pak terug te zetten....![]()
A la Hans en Grietje en de Heks bedoel je?quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:54 schreef Cat22 het volgende:
Waarrrr is Greys? Ligt toch niet met haar hoofd in de oven hoop ik?![]()
Uhuh.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
A la Hans en Grietje en de Heks bedoel je?
Nou, ik kom er net achter. Dat betekent een uur of 16 buiten de koelkast. Noem me een big spender, maar ik haal wel een nieuw pakquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan best! Op mijn werk ben ik zooooo blij dat ik mijn koffie zwart drink. Het pak koffiemelk staat regelmatig van 8.00 tot 18.00 uur op tafel
Huuuuquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan best! Op mijn werk ben ik zooooo blij dat ik mijn koffie zwart drink. Het pak koffiemelk staat regelmatig van 8.00 tot 18.00 uur op tafel
Misschien nog een gezellig onderonsje met meneer monteur, met een versgebakken croissant erbij?quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:54 schreef Cat22 het volgende:
Die leest toch nooit terugquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
maar....nu noem jij Greys gewoon een Heks?
Laat het haar maar niet horen!
Big spender!quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik kom er net achter. Dat betekent een uur of 16 buiten de koelkast. Noem me een big spender, maar ik haal wel een nieuw pak
Oh dan is het goedquote:
quote:
Ow... Onze Greys... Snifquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:00 schreef Candaasje het volgende:
(In het sprookje komt de Heks inderdaad niet meer uit de oven...geloof ik...)
Chocolademelk gemaakt van gekookte melk en cacao?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel de pest aan verspilling, maar ja, 't is voor een keer niet anders, kan er nu ook niets meer aan doen
Ik weet niet, ik geloof niet dat ik het weg krijg nu ik weet dat de melk zo lang buiten de koelkast heeft gestaan en D is al ziek, dus zijn weerstand is al laag. Enkeltje gootsteen dusquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Chocolademelk gemaakt van gekookte melk en cacao?Of zou melk koken niet helpen tegen de bacteriën?
Groot gelijk danquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik geloof niet dat ik het weg krijg nu ik weet dat de melk zo lang buiten de koelkast heeft gestaan en D is al ziek, dus zijn weerstand is al laag. Enkeltje gootsteen dus
Dagelijks.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gebruik je de chat vaak? anders gewoon uitzetten
Gewoon laten staan tot het yoghurt isquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik geloof niet dat ik het weg krijg nu ik weet dat de melk zo lang buiten de koelkast heeft gestaan en D is al ziek, dus zijn weerstand is al laag. Enkeltje gootsteen dus
Stom.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:03 schreef Laysa het volgende:
Of je koopt koffie melk poeder, maar nu zeg ik weer vast iets stoms![]()
Daar gaat mijn saunadagje.quote:
Wil jij mee?quote:
Greys had weer een Lidl-dagjequote:Op dinsdag 19 november 2013 12:54 schreef Cat22 het volgende:
Alleen al daarom zou ik het bij iedereen direct in de koffie gooien.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stom.
Ik vond dat ook een goede oplossing voor mijn gasten en voor de koffie tijdens de koorrepetitie waar geen koelkast is.
Mijn aankopen werden weggehoond.![]()
Maar minicupjes koffiemelk schijnen wel te mogen.
Arme Greys..... uit het oog in de oven, uit het hart...quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil jij mee?![]()
Gaan we samen wapperen en elkaar met honing insmeren.
Oh hey je bent er weerquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Greys had weer een Lidl-dagje![]()
Hou me volgende week tegen jongens
Ik heb dan dus twee online lijsten, eentje met de ghansche inhoud van De Voorraadkast. (Ja, toch gemaakt...). En eentje met 'nog te kopen'.
En dan huppel ik door den Lidl met mijn foon, want daarop zie ik dan ook de online Te Kopen lijst. Als ik iets in mijn kar mik, vink ik het aan op de lijst. En daarna druk op op GEKOCHT. En dan verdwijnt het thuis ook van de lijst, automagisch.
Ik heb inmiddels een privé supermarkt in de voorraadkast en ik houd er van!
Geen weggooi meuk, maar allemaal goed houdbare zooi.
Oh en bij de drogist was Axe deo 2+1 graties, stond een bord buiten. En S gebruikt dat altijd, dus daar liggen er nu ook drie van in de voorraadkast.
Als het gaat sneeuwen mogen jullie bij mij komen wonen, ik voeder jullie!
OH EN IK HEB CHEESECAKEEEEEEEEEE YAYYYYYYYYY!
quote:
Ik zie jou dat ook gewoon echt doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:12 schreef Greys het volgende:
En dan huppel ik door den Lidl met mijn foon
Ja en ik zal morgen ECHT de fontein op de post doen, schaam me doodquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:14 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh hey je bent er weer![]()
Fanatiek!
Doe je ook uitrekenen wat je nu bespaart? Gaat zoooo fijn zijn!quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:15 schreef Greys het volgende:
De hele vriezert ligt ook vol vlees, pietzaaaaa, lekkere vissen, aardappelmeuk, rösti, diepvriesgroenten.
En ik had lekkere luxe compote potjes gehaald bij de Lidl met peer en kaneel enzo
En cheesecake en nog heeeeeel veel andere dingen.
Eindtotaal: ¤ 70,20.
Ik denk dat ik met wat ik nu heb drie weken kan eten
Hey ho! niet schamen!quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en ik zal morgen ECHT de fontein op de post doen, schaam me dood
Ik nam hem gister wel mee naar het werk om daar te versturen (daar hebben ze van dat bruine pakpapier voor pakketjes) maar toen liet ik hem weer in de auto liggen.
Ja zo ging hetquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie jou dat ook gewoon echt doen.
Huppelend achter het karretje, foon in de hand en een gigantische smile op je bek.
Nee dat nog niet echtquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe je ook uitrekenen wat je nu bespaart? Gaat zoooo fijn zijn!![]()
Zonder dat je aan luxe hoeft in te leveren!
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat nog niet echt
Behalve dat ik weet dat wat ik nu in twee keer in de Lidl heb uitgegeven bij elkaar minder geld is dan ik normaal in één week bij de Appie uitgaf ongeveer. En dan had ik een paar kleine tasjes. Nu twee volle karren en een propvolle vriezer met alles en een propvolle voorraadkast
Wasmiddel, deo, tandpasta, pleepapier, ik heb alles in meervoud liggen nu haha, dus dat scheelt ook weer bij de volgende keren, dan hoef ik dat allemaal voorlopig niet te kopen, net als al die sauzen en kruiden en zout en meuk. Dat was nu eenmalig voorlopig.
Jaaaaaquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:27 schreef Muis006 het volgende:
Grees, hebbie de kleine negerzoentjes die ze bij lidl verkopen al geprobeerd?
Verslavend
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
JaaaaaMaar die koop ik niet meer, want ik eet eerst de witte op, daarna de melk en dan blijf ik met puur zitten. En dat zijn nou net de meesten
Verkopen ze wel, onder de namen "aardappels" en "melk".quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:30 schreef Greys het volgende:
Wat ik trouwens niet kon vinden bij de Lidl zijn van die simpele zakjes waarmee je ff snel aardappelpuree kunt maken. Hebben ze dat niet? Want dan haal ik die van de week nog even bij de Jumbo of Appie.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:30 schreef Greys het volgende:
Wat ik trouwens niet kon vinden bij de Lidl zijn van die simpele zakjes waarmee je ff snel aardappelpuree kunt maken. Hebben ze dat niet? Want dan haal ik die van de week nog even bij de Jumbo of Appie.
Ik gebruik aardappels te weinig, ze lopen dan uitquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Verkopen ze wel, onder de namen "aardappels" en "melk".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |