Als het hebt en in bereik; heerlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:07 schreef svann het volgende:
Interessant.
Maar wel zonder 4G.
Hoe bevalt 4G in de praktijk?
Geen wifi meer voor mijquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:07 schreef svann het volgende:
Interessant.
Maar wel zonder 4G.
Hoe bevalt 4G in de praktijk?
NFCquote:Op zondag 1 december 2013 00:55 schreef Joran-Joran het volgende:
Net de update geïnstalleerd; wat is dat Nespresso-tekentje in de taakbalk?
[ afbeelding ]
Klinkt aanlokkelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Geen wifi meer voor mij4g is sneller dan wat dan ook. Wifi is een achteruitgang dan. 4g is top!
Huh?? Hoe kom je in dat menu? Ik heb de mini en daar heb ik het idee dat ik geen voorkeursnetwerk kan instellen via de gewone opties (wel via *#*#4636#*#*).quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:35 schreef speknek het volgende:
Ik kan LTE niet selecteren, dat zou hier toch bij moeten staan? Is dat niet toegankelijk voor mensen met HTC dev root ofzo?.
[ afbeelding ]
Instellingen -> Mobiele Gegevens -> Netwerkmodus. Heeft als het goed is ieder Android toestel hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 02:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Huh?? Hoe kom je in dat menu? Ik heb de mini en daar heb ik het idee dat ik geen voorkeursnetwerk kan instellen via de gewone opties (wel via *#*#4636#*#*).
Super, thanks! Werkt!quote:Op zondag 1 december 2013 02:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Instellingen -> Mobiele Gegevens -> Netwerkmodus. Heeft als het goed is ieder Android toestel hoor.
Niet goed opgelet ben ik bang.quote:Op zondag 1 december 2013 02:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Super, thanks! Werkt!![]()
Gekke is, ik weet bijna zeker dat ik dit eerder ook geprobeerd heb![]()
Wel heb ik de firmware v/d foon eergister geupdate, is dit nieuw of heb ik de vorige keer gewoon niet goed opgelet?
4G is voornamelijk sneller in het uitzuigen van de batterij. Ik heb hem op WCDMA gezet zonder LTE. Scheelt na een reis door de Randstad waar ik wel 4G dekking heb zomaar 10-15%.quote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geen wifi meer voor mij4g is sneller dan wat dan ook. Wifi is een achteruitgang dan. 4g is top!
Ik lees dit wel vaker en heb eigenlijk zelf ook zo'n vermoeden op basis van eigen ervaring.quote:Op zondag 1 december 2013 02:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
4G is voornamelijk sneller in het uitzuigen van de batterij. Ik heb hem op WCDMA gezet zonder LTE. Scheelt na een reis door de Randstad waar ik wel 4G dekking heb zomaar 10-15%.
Dat is jouw bevinding. Ik heb daar geen last vanquote:Op zondag 1 december 2013 02:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
4G is voornamelijk sneller in het uitzuigen van de batterij. Ik heb hem op WCDMA gezet zonder LTE. Scheelt na een reis door de Randstad waar ik wel 4G dekking heb zomaar 10-15%.
Hmm niet zo zeer bevinding hoor, LTE frequenties zijn lager en kosten meer stroom om te verzenden.quote:Op zondag 1 december 2013 10:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is jouw bevinding. Ik heb daar geen last van
Hmm dat zou kunnen, maar sinds ik 4g heb is het niet merkbaar verslechterd qua vebruik. Denk dat het dus wel meevaltquote:Op zondag 1 december 2013 10:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hmm niet zo zeer bevinding hoor, LTE frequenties zijn lager en kosten meer stroom om te verzenden.
Het schakelen tussen masten speelt ook mee natuurlijk, maar dat 4G meer stroom verbruikt is nou eenmaal een natuurkundig gegeven.
Toffe achtergrondquote:Op zondag 1 december 2013 00:55 schreef Joran-Joran het volgende:
Net de update geïnstalleerd; wat is dat Nespresso-tekentje in de taakbalk?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben er nog steeds erg tevredne overMaar wát trilt dat ding hard zeg. Is er al een app of iets om dat bij te stellen?
Ja ik heb bij Facebook Messenger alles maar uitgezet. Die kreeg het altijd voor elkaar om 10 meldingen op te sparen en ze dan in een trillende kannonade op me af te vuren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga wel eens kijken of ik HTC aansprakelijk kan stellen voor het uit elkaar drillen van mijn eettafel. En misschien eens kijken voor een psychologische schadevergoeding. Ondanks dat ik nooit een oorlog heb meegemaakt krijg ik spontaan war flashbacks als er 's nachts iemand begint te lullen op Whatsapp.
Ditquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:48 schreef Skillstorm het volgende:
Ja joh, span even een rechtszaak aan tegen HTC he Nokia. De One Mini is nu in Engeland verboden. Ook de One gaan ze misschien verbieden maar dat zou HTC te veel schade aanbrengen.
Godverdomme hoe triest die patent misbruik, maar ondertussen wel inferieure telefoons maken he Nokia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |