Totdat iemand jouw spullen jat waar jij miljoenen zo niet miljarden in hebt gestoken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:48 schreef Skillstorm het volgende:
Ja joh, span even een rechtszaak aan tegen HTC he Nokia. De One Mini is nu in Engeland verboden. Ook de One gaan ze misschien verbieden maar dat zou HTC te veel schade aanbrengen.
Godverdomme hoe triest die patent misbruik, maar ondertussen wel inferieure telefoons maken he Nokia?
Normaal zou ik je gelijk geven ware het niet dat deze patenten nergens om gaan, of dat het niet Nokia's eerste keer is dat ze hiervoor aanklagen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Totdat iemand jouw spullen jat waar jij miljoenen zo niet miljarden in hebt gestoken.
Om welke gaat het dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Normaal zou ik je gelijk geven ware het niet dat deze patenten nergens om gaan, of dat het niet Nokia's eerste keer is dat ze hiervoor aanklagen.
http://www.fosspatents.co(...)-against-htc-in.htmlquote:
toch niet een leentoestel?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn toestel is alweer kapot -_-' de eerste keer kreeg ik meteen een nieuwe omdat ik na 1 dag alweer terug kwam, maar nu willen ze de reparateur de kans gunnen om hem te maken omdat ik al een keer een nieuwe heb gekregenen nu zit ik opgescheept met een Nokie N95 terwijl ik helemaal gestoord van dat kutding word.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:48 schreef Skillstorm het volgende:
Ja joh, span even een rechtszaak aan tegen HTC he Nokia. De One Mini is nu in Engeland verboden. Ook de One gaan ze misschien verbieden maar dat zou HTC te veel schade aanbrengen.
Godverdomme hoe triest die patent misbruik, maar ondertussen wel inferieure telefoons maken he Nokia?
Even opzoeken wat Microsoft en Nokia de laatste tijd aan het doen zijn wekt al snel begrip op hiervoor, het is niet alleen HTC, met Apple heeft HTC een soort van 'peace treaty', Apple zal ze voorlopig niet aanklagen, gelukkig hebben ze dat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Stelletje HTC fanboys hier. Ik vind het ook een geweldig merk hoor, maar die blinde haat van sommigen tegen alles wat HTC ook maar een beetje dwars zit is echt kinderachtig.
Nee, mijn eigen oude.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toch niet een leentoestel?
Dat was ook mijn gedachte toen ik er bijna 600 euro voor neerlegde van de zomerquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:45 schreef BlackLining het volgende:
Mooi kut. Had gehoopt eindelijk eens een HTC zonder gesodemieter te hebben. Jammer.
Oei,quote:Op zondag 8 december 2013 16:26 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte toen ik er bijna 600 euro voor neerlegde van de zomerGelukkig kom ik er voorlopig nog mee weg, maar als ik er ook gezeik mee ga krijgen is het m'n laatste HTC.
Gelukkig ben ik er nog nu erg blij mee. Loopt lekker soepel en vind het scherm nog altijd indrukwekkend
Helaas geen idee wat een oplossing voor jouw probleem kan zijn.
Idem.quote:Op maandag 9 december 2013 20:56 schreef Skillstorm het volgende:
Zo, net de 4.3 update binnen, T-mobile.
Klopt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:15 schreef Opaas het volgende:
[..]
Idem.
Mijn batterij presteert niet beter met deze update. Integendeel zelfs.
Je zult het vast wel geprobeerd hebben, maar is het niets softwarematigs dat met een hard reset te verhelpen is?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:16 schreef BlackLining het volgende:
Hmm ik heb die 4.3 update al twee maandenzou niet meer weten of het er beter of slechter op geworden is.
Wat ik wel weet is dat de mijne nu nog maar een half uur op een accu mee gaat
Nope, helpt niks. Kutding.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je zult het vast wel geprobeerd hebben, maar is het niets softwarematigs dat met een hard reset te verhelpen is?
quote:Op woensdag 11 december 2013 00:56 schreef Skillstorm het volgende:
Wow, je kan Blinkfeed gewoon uitzetten nu.
Nou, hier doet hij helemaal niets meerquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:45 schreef BlackLining het volgende:
Nou, mijn Eins is overleden. Ging vanmiddag in nog geen 3 minuten van vol naar helemaal leeg. Doet nu niks meer en geeft aan de lader alleen een rood uitroepteken weer. Accu zal wel overleden zijn.
Mooi kut. Had gehoopt eindelijk eens een HTC zonder gesodemieter te hebben. Jammer.
Dit zou gewoon onder garantie moeten vallen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:45 schreef BlackLining het volgende:
Nou, mijn Eins is overleden. Ging vanmiddag in nog geen 3 minuten van vol naar helemaal leeg. Doet nu niks meer en geeft aan de lader alleen een rood uitroepteken weer. Accu zal wel overleden zijn.
Paar dagen aan de lader laten..quote:Op donderdag 12 december 2013 19:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou, hier doet hij helemaal niets meerViel vanmiddag uit en geeft zelfs aan de oplader helemaal niets meer
Lekker dan
Dat ga ik doen, als ik in ieder geval maar mijn foto's eraf kan halenquote:Op donderdag 12 december 2013 20:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Paar dagen aan de lader laten..
@hierboven: kan wel zijn maar een telefoon van ¤600 mag na een half jaar nog niet kapot zijn. Garantie of niet.
je had het natuurlijk aan die poppetjes kunnen vragen die je net gesproken hebtquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:02 schreef senesta het volgende:
Ik heb HTC gebeld, ze komen hem morgenochtend halen voor reparatie..
Iemand enig idee hoe lang ik hem ongeveer kwijt zal zijn?
Drie weken, maar waarschijnlijk langer ivm kerst.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:02 schreef senesta het volgende:
Normaal 1 week, maar weet niet hoe het rond kerst is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:02 schreef senesta het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:11 schreef Iemand91 het volgende:
Een goudkleurige ONE misschien iets voor jullie?![]()
[ afbeelding ]
True, maar daar had ik niet aan gedacht toenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je had het natuurlijk aan die poppetjes kunnen vragen die je net gesproken hebt
Reset geprobeerd?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:40 schreef warp995 het volgende:
Iemand enig idee hoe dit kan? Die bijgeleverde htc headset werkt gewoon op m'n laptop, maar wanneer ik hem in mijn htc doet komt het geluid gewoon uit de speakers. Andere oortje doen het overigens wel op de htc.
Enig idee hoe dit op te lossen valt?
Op een tijdelijk probleempje na super.quote:Op maandag 16 december 2013 16:03 schreef cigarette14 het volgende:
Hoe bevalt jullie de HTC One? Ga een nieuwe telefoon uitzoeken.. Twijfel tussen de nieuwe Iphone 5s of de HTC.
Ik denk dat je van allebei geen spijt zult hebben. Het is een beetje wat je belangrijk vindt. Android vs iOS, 1080p versus handzaamheid, prijs versus apple logoquote:Op maandag 16 december 2013 16:03 schreef cigarette14 het volgende:
Hoe bevalt jullie de HTC One? Ga een nieuwe telefoon uitzoeken.. Twijfel tussen de nieuwe Iphone 5s of de HTC.
Dit dus.quote:Op maandag 16 december 2013 16:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat je van allebei geen spijt zult hebben. Het is een beetje wat je belangrijk vindt. Android vs iOS, 1080p versus handzaamheid, prijs versus apple logo
Volgens techradar is HTC One net de betere koop, maar daar zijn anderen het ongetwijfeld weer niet mee eens.
http://www.techradar.com/(...)c-one-1131862/review
Goed, ik had hiervoor een X, ik weet waar je naar verwijst met 'slechte wifi'.quote:Op maandag 16 december 2013 16:19 schreef cigarette14 het volgende:
Dank. En hoe is de Wifi ontvangst bij de HTC? Bij de HTC one x die ik momenteel heb is de ontvangst heel slecht.
Nooo, zondequote:Op woensdag 18 december 2013 10:31 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb mijn One een paar keer laten vallen (slecht, I know), maar dacht altijd dat er niets kapot was gegaan.. Van de week haalde ik mijn hoesje er even af en zie ik dat er links onder een scheur zit in de zijkant
Hoesje er snel weer opgedaan dus, dan zie je het niet
haha
Sinds ik de One heb gebruik ik ook meer internet...quote:Op woensdag 18 december 2013 10:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nooo, zonde
Mijn One doet het nog perfect
Laatst wel een snelle battery drain, maar na een reboot werkte alles weer prima
Ik merk trouwens dat ik bizar veel internet gebruik. Niet alleen de app geeft het aan, ik besef ook dat ik het doeik doe alles via mijn databundel. Misschien toch maar upgraden naar 4gb ipv mijn huidige 2,5
Ik krijg ze ook steeds vroeger in de maand bij KPNquote:Op woensdag 18 december 2013 10:37 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Sinds ik de One heb gebruik ik ook meer internet...Krijg elke keer van die smsjes van Hi "je zit op zoveel % blabla"
Een derde HTC One? Echt?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben nu aanbeland bij toestel nummer 3.
Nee, dit was de schuld van Coolblue zelf haha. De eerste keer heb ik een nieuwe gekregen omdat ie al faalde toen ik hem aanzette. Deze keer heb ik hem zelf terug gebracht omdat de camera niet scherp stelde en zouden ze hem terug sturen naar de reparateur en het zou ongeveer 3 weken duren. Dan zou ik hem vandaag dus uiterlijk binnen krijgen. Maar afgelopen vrijdag sprong de status opeens over naar dat ie naar de reparateur was gestuurd, wat zou betekenen dat ze hem 2,5 (!!!) week bij hun hebben laten liggen. Daar was ik het natuurlijk niet mee eens en ik heb een mailtje + een facebookberichtje gestuurd en uiteindelijk kwam eruit dat hij helemaal niet opgestuurd was en hebben ze in plaats van hem op te sturen en mij nog langer laten wachten, een nieuw toestel in de winkel klaar gelegd. Dus ik hoop dat dit wel werkt.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Een derde HTC One? Echt?Krijg je ook vooraf bericht als ze hem niet meer kunnen maken?
Vanmorgen kreeg ik een berichtje dat ze hem vandaag zouden brengen maar zag de hele dag niets. Aan het einde van de middag zag ik dat ik twee gemiste oproepen had, bleek voor aan afleverafspraak te zijn. Nu komt hij morgen. Ze konden niet vinden wat er mis was met mijn toestel en konden hem niet repareren, ik krijg dus een nieuwe.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:02 schreef senesta het volgende:
Verwijderen en opnieuw downloaden, heb ik ook al een paar keer gedaanquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:01 schreef BlackLining het volgende:
Bah, mijn Swype trial is verlopendus nu geen swype of spellingscontrole meer.
Binnenkort maar weer eens een creditcard organiseren.
Zit alleen geen 3500 mah in denk ik. Als de mophie juice al 100 euro kost en over de helft beschikt.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:39 schreef Skillstorm het volgende:
Cover charger
Dat is best wel baas.
Ja, de prijs wel.quote:Op zondag 22 december 2013 00:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kan van een familielid een 3 maanden oude HTC One met medialink airplay overnemen voor 300 euro, volledig schadevrij.
Ik heb nu een aaifoon 4 en zit eigenlijk te twijfelen tussen een S4 of de One.
Wilde eerst voor mijn vriendin kopen maar die vindt hem te groot.
Is de prijs wel een beetje normaal? Ja toch
Ik begin daar meer en meer aan te twijfelen moet ik zeggen..quote:Op zondag 22 december 2013 00:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, de prijs wel.
Maar als je dat hier komt vragen zullen wij uiteraard altijd de One aanraden.
Nou, ik bedoel maar, het is het HTC One topic en over het algemeen zullen mensen dan de HTC One aanraden.quote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik begin daar meer en meer aan te twijfelen moet ik zeggen..
Ah, met lage beledigingen beginnen.quote:Op zondag 22 december 2013 13:07 schreef BlackLining het volgende:
Nee hoor, niet iedereen is een fanboy.
Eh... twee vingers om de instellingenbalk naar beneden te swipen ipv 1 vinger voor de notificatiebalk.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga vandaag/morgen mijn One in gebruik nemen, mensen nog tips en tricks?
Download swype en avg.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga vandaag/morgen mijn One in gebruik nemen, mensen nog tips en tricks?
Ah, ik ga ook eens aan de slag (al lang de One in bezitquote:Op donderdag 26 december 2013 11:32 schreef warp995 het volgende:
[..]
Download swype en avg.
En Energiebesparing aan doen
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Eh... twee vingers om de instellingenbalk naar beneden te swipen ipv 1 vinger voor de notificatiebalk.
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:32 schreef warp995 het volgende:
[..]
Download swype en avg.
AVG, nee.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:32 schreef warp995 het volgende:
[..]
Download swype en avg.
Virusscanners zijn echt echt niet nodig op een Android telefoon.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:32 schreef warp995 het volgende:
[..]
Download swype en avg.
AVG natuurlijk niet. Voegt niets toe en kost alleen batterijquote:Op donderdag 26 december 2013 11:32 schreef warp995 het volgende:
[..]
Download swype en avg.
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het iemand gelukt die 25 gb van Google Drive te claimen want ik blijf foutmeldingen krijgen
Zelfde als 23 gb van dropbox wil niet lukken
Ben je niet bang dat als er maar een paar zandkorrels ofzo in zitten je je telefoon bekrast?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:31 schreef ReMcOrE het volgende:
ben op zoek naar een pouch voor mijn One, maar kan tot nu toe alleen deze vinden;
[ afbeelding ]
mensen nog andere suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |