abonnement Unibet Coolblue
pi_133394958

Introductie tot bitcoin
Het is de state-of-the-art in geld. Het is een nieuwe vorm van elektronisch geld. Het is inmiddels de gouden standaard van digitale valuta.

Gebaseerd op een aantal oude technologieën, en een aantal zeer nieuwe technologieën ... Bitcoin is het resultaat van het combineren van ... cryptografische versleuteling van gegevens + het idee van een gelimiteerde grondstof, vergelijkbaar met goud en zilver (waar de hoeveelheid beperkt is), en dit gebruiken als geld + het idee van grote aantallen computers die zijn aangesloten op de het internet ... welke een sterke, veerkrachtige, onverwoestbaar netwerk vormen.

Het heet een cryptocurrency. Sinds de uitvinding van Bitcoin ... zal geld nooit meer hetzelfde zijn.

en
en een technische uitleg:

Hoe werkt bitcoin?
Bitcoin is een digitale grondstof of munteenheid, wat betekent dat de hoeveelheid gelimiteerd is, net als goud. Maar in tegenstelling tot goud zijn bitcoins zeer gemakkelijk uit te wisselen via het internet.

Bitcoin is een netwerk dat, als een notaris, alle bitcoin transacties tussen mensen registreert en gedecentraliseerd opslaat in het bitcoin netwerk. Ieders bitcoin rekening wordt opgeslagen op elke computer in bitcoin netwerk. Het is dus praktisch onmogelijk om het bitcoin netwerk uit te schakelen. Bittorrent, wat gedeeltelijk gebaseerd is op dezelfde principes, heeft aangetoond dat dit soort netwerken niet uit te schakelen zijn.

Zie een mooie infographic.

Bekijk ook deze presentatie ^O^.

De infographic 'hoe een Bitcoin transactie werkt'

De infographic 'Bitcoin is secured by the laws of the universe'.

Maar waar kan ik betalen met Bitcoins dan?

Thuisbezord.nl neemt sinds kort Bitcoins aan.

Games betalen met Bitcoin kan op Steam Bits

Coinmap is een wereldkaart met veel plaatsen waar je kan betalen met Bitcoins, handig als je op vakantie gaat.

Wat is de economische aansporing voor mensen om hun computer deel te laten nemen aan het bitcoin netwerk?
Door het registreren van bitcoin transacties in data blokken, verdienen computers bitcoins. Dit is nu 25 bitcoins per blok. Dit werkt als volgt. Elke transactie die plaats vindt op het netwerk wordt uitgezonden naar alle computers in het netwerk. Elke computer verzamelt deze transacties in een data blok en gaat vervolgens een proof-of-work algoritme uitrekenen voor dit blok.

Het proof-of-work algoritme is een soort vingerafdruk of check-sum van het blok en kost de computer processor tijd. De moeilijkheidsgraad van dit algoritme wordt, door het bitcoin netwerk, zo afgesteld dat het bitcoin netwerk gemiddeld één blok per 10 minuten genereert. Dat betekent dus dat de kans de een computer de proof-of-work voor een blok vindt binnen deze tijd gelijk is aan (de processor kracht van de computer)/(processor kracht van het totale netwerk).

Blokken worden op het bitcoin netwerk in een blok-keten opgeslagen. Elk blok bevat een vingerafdruk van het vorige blok zodat het duidelijk is wat de volgorde van de blokken is. Indien een computer het blok van het proof-of-work vingerafdruk weet te voorzien, dan mag deze computer 25 bitcoins claimen en zend deze computer het blok naar alle andere computers op het bitcoin netwerk. Alle computers zullen dit blok accepteren en aan hun blok-keten toevoegen.

Elke computer weet dat dit de beste strategie is, want anders moet er een ander blok gecreëerd worden met een proof-of-work vingerafdruk en dat kost extra processor tijd. Het is beter om te gaan werken aan een volgend blok.

Het proof-of-work algoritme vereist dat computers processor arbeid moeten verrichten om blokken te creëren. Door de moeilijkheidsgraad te regelen kan ervoor gezorgd worden dat de hoeveelheid blokken per uur gemiddeld constant is, zelfs als het aantal computers in het netwerk toeneemt of afneemt.

Hoe wordt de bitcoin inflatie onder controle gehouden?
Bovenstaand proces wordt bitcoin mijnen genoemd. De software hiervoor is open-source en kan gedownload worden van Bitcoin P2P Cryptocurrency | Bitcoin. Deze software kan tevens gebruikt worden om je bitcoin rekening te bekijken en om bitcoins te versturen.

Deze software is zo geconfigureerd dat elke 4 jaar de belonging per blok voor het genereren van een blok gehalveerd wordt. Nu is de beloning 50 bitcoins, na 4 jaar 25 bitcoins, na 8 jaar 12,5 bitcoins, enzovoort. Dit zorgt ervoor dat er maximaal 21.000.000 bitcoins geproduceerd zullen worden.

Terwijl mensen investeren in bitcoin zal de prijs van bitcoin toenemen. Na verloop van tijd zal de aansporing voor computers om deel te nemen aan het bitcoin netwerk verplaatsen van de beloning per blok naar transactie vergoedingen. Computers kunnen transactie vergoedingen vragen voor het opnemen van een transactie in hun blok. Zo een vergoeding kan door de zender worden toegevoegd aan de transactie. Nu geld ook weer, dat de computer die de proof-of-work vind de vergoeding mag claimen.

Hoe start ik met bitcoin?
Ben je overtuigt van de bijzondere eigenschappen van bitcoin? Het is eenvoudig om met bitcoins te beginnen en een paar test bitcoins te verkrijgen. Ga naar de bitcoin website en download en installeer de bitcoin client.

Nadat je de bitcoin client hebt geïnstalleerd duurt het even voordat bitcoin alle blocks heeft opgehaald van het bitcoin netwerk.

Als de bitcoin client klaar is met het ophalen van alle blocks zullen je nieuwe bitcoins verschijnen in de bitcoin client. Voor de duidelijkheid, het is niet noodzakelijk om een bitcoin client te hebben draaien om bitcoins te ontvangen. De bitcoins worden door het netwerk aan een bitcoin adres toegekend. Alleen de persoon die de private sleutels heeft voor dit bitcoin adres zal ooit in staat zijn om deze bitcoins weer uit te geven. De private sleutels zijn opgeslagen in het wallet.dat bestand.

Een andere manier is een online wallet. Momenteel staat Blockchain.info goed bekend, maar vraag het even na in het topic voor recente informatie. Voordeel van een online wallet is dat je niet hoeft te wachten op het ophalen van de blockchain (kan een paar dagen duren op een oude laptop). Nadeel is dat het (veel) minder veilig is. Alleen voor kleine bedragen dus.

Bitcoins kopen en verkopen.
Vraag in het topic naar hoe je bitcoins momenteel het beste kan kopen/verkopen *G*.

Als je daar geen zin in hebt: op Bitonic.nl en Happycoins.nl kun je met iDeal Bitcoin kopen. Kijk even goed uit want goedkoop is het niet. Gebruik ze als je een klein bedrag wil uitgeven om mee te doen.

Goedkoper zijn de online exchanges. MtGox is de grootste. Vraag het even na om de meest recente informatie te hebben.

Grafiek van 12 juni, na de 'grote crash' van 25 naar 10 dollar. De eerste rally in Juli 2010 was ten gevolge van het slashdoteffect. Na deze boom is de wisselkoers van bitcoin een beetje ingestort, mede omdat er verschillende bugs zijn opgelost in de software. Echter bitcoin is duidelijk weer in trek. Voor een uitgebreide analyse van de bitcoin markt zie bitcoincharts.

Één van de concrete zaken die je kan doen met bitcoins is anoniem doneren. Andere zaken die gemakkelijk gemaakt worden door bitcoin is het maken van kleine betalingen. Dit principe wordt op dit moment al gebruikt om software ontwikkeling voor bitcoin te stimuleren op het bitcoin forum.

Bitcoin in meer detail
Wil je de werking van bitcoin in meer detail begrijpen, ga dan naar de bitcoin wiki. Ten slotte, voor nieuws over bitcoin zie: http://reddit.com/r/bitcoin
Als aller allerlaatste: http://www.thebitcoinchannel.com/

Voor meer uitleg over Bitcoin, zie het volgende artikel: http://anarchiel.com/stortplaats/toon/bitcoin_kan_je_niet_stelen_en_dat_is_onbetaalbaar

Koersverloop:

Logaritmisch:


Lineair:


3-maanden:


Bitcoinkoersen volgen:
Je kunt de koersen volgen op bitcoinwisdom. µ heeft een uitleg gemaakt hoe dat werkt:


Er zijn ook Bitcoin spin-offs, elk met hun eigen unieke kwaliteiten. Een lijst wordt bijgehouden hier: https://bitcointalk.org/index.php?topic=134179.0

"Attentie: De (computertechnische) praktijk van bitcoin mining wordt niet hier maar in DIG besproken." ?
If not now, then when.
pi_133394977
Goede TT :+.
జ్ఞ‌ా
pi_133394978
$705 @ gox!
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133394998
Ik vond het lang duren, maar iemand opende er blijkbaar eentje met de 'nieuw topic' knop...
If not now, then when.
pi_133395003
Deze reeks gaat zowaar nog sneller dan tijdens de vorige GTAV Hype.
pi_133395011
705, en nog steeds snap ik niet hoe happycoins en btcdirect/bitonic zoveel verschil is
pi_133395025
If not now, then when.
pi_133395028
600 BTC... op naar een nieuwe top
pi_133395051
quote:
TR even ;).

Deze is gereekst
జ్ఞ‌ా
pi_133395066
Wauw, ongekend hard gaat het weer.
pi_133395077
holy shit, $735... moooooon!
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133395079
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2013 22:21 schreef iBenny het volgende:
600 BTC... op naar een nieuwe top
Jij hebt er 600? :o

quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 22:22 schreef µ het volgende:

[..]

TR even ;).

Deze is gereekst
Done.
If not now, then when.
pi_133395093
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vond het lang duren, maar iemand opende er blijkbaar eentje met de 'nieuw topic' knop...
Prima hoor, had eerst niet door dat ik de lapo had en toen had je 'm al aangemaakt. ;)
  maandag 18 november 2013 @ 22:23:06 #14
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_133395096
En dan te bedenken dat BTC een week geleden op 350 stond
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_133395109
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Jij hebt er 600? :o

hij staat op 600 nu, btce ..dat is gedenkwaardig
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_133395119
$605.
జ్ఞ‌ా
pi_133395122
745 op gox _O-
PSN: Duuc-nl
pi_133395140
618 op btce LOL
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_133395145
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:23 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

hij staat op 600 nu, btce ..dat is gedenkwaardig
Ah, op Bitstamp etc.
If not now, then when.
pi_133395154
ALL TIME HIGH :Y)
pi_133395160
Ik zit er ook aan te denken om binnenkort te beginnen met bitcoins of litecoins.

Even een opsomming zodat ik niets vergeet:

1. Om te beginnen, heb je dus een wallet nodig. Maken jullie gebruik van een online wallet, indien ja, wat is momenteel aan te raden?

2. Voor het kopen van bitcoins e.d. ben ik beperkt tot gebruik van iDEAL. Ik denk dat Bitonic aan te raden is?

3. Daarna zou ik dus kunnen kopen/verkopen via bijvoorbeeld btc-e.
pi_133395169
Jezus.
జ్ఞ‌ా
pi_133395172
Flinke stijging opeens _O-
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_133395178
Over vijf minuutjes gaat het bij NOS op 3 over de Bitcoin. Met vast al verouderde informatie :D
pi_133395185
Wel verwarrend dat elke exchange zijn eigen koers heeft!
  maandag 18 november 2013 @ 22:24:51 #26
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_133395205
BTC-e: $620 :o :o
pi_133395209
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:24 schreef Okeanos het volgende:
Wel verwarrend dat elke exchange zijn eigen koers heeft!
Dit dus. Ik dacht dat er gewoon een algemene koers was. :P
If not now, then when.
pi_133395214
Als het in dit tempo doorstijgt, lig ik volgende week al op de bahama's!
  maandag 18 november 2013 @ 22:25:04 #29
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_133395218
nu verkopen ze massaal weer :D
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_133395224
Van $600 naar $750 in een uurtje.
pi_133395228
Christ..
జ్ఞ‌ా
pi_133395231
Gedenkwaardige dag in Bitcoinland. _O_ *O* ^O^
pi_133395247
Dit is gestoord, er komt vannacht denk ik nog wel een dipje maar toch
pi_133395260
Haha Bitstamp schiet ineens door naar 630 640.
  maandag 18 november 2013 @ 22:26:02 #35
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_133395285
Nog effe en ik kan een weekendje Berlijn doen met m'n 0,0831 BTC :+
pi_133395289
Er zijn heel wat mensen die flink verdienen op deze stijgingen/dalingen. _O_
If not now, then when.
  maandag 18 november 2013 @ 22:26:23 #37
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_133395302
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:24 schreef Matel het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om binnenkort te beginnen met bitcoins of litecoins.

Even een opsomming zodat ik niets vergeet:

1. Om te beginnen, heb je dus een wallet nodig. Maken jullie gebruik van een online wallet, indien ja, wat is momenteel aan te raden?

2. Voor het kopen van bitcoins e.d. ben ik beperkt tot gebruik van iDEAL. Ik denk dat Bitonic aan te raden is?

3. Daarna zou ik dus kunnen kopen/verkopen via bijvoorbeeld btc-e.
Als je kleine hoeveelheden wilt gaan traden en actief traden kun je ook gewoon de exchange wallet gebruiken. Zodra je meer coins hebt zou ik inderdaad n eigen wallet nemen. Je kunt ipv ideal ook SEPA overboekingen doen naar bijvoorbeeld bitstamp
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_133395322
China op 5000 yuan!
  maandag 18 november 2013 @ 22:26:48 #39
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133395324
http://bitcoinity.org/markets kan he tniet meer bijhouden.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 18 november 2013 @ 22:27:04 #40
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133395348
*O*
pi_133395355
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:25 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Als het in dit tempo doorstijgt, lig ik volgende week al op de bahama's!
Ik had met de stijging van vannacht bedacht over 4 jaar wel met pensioen te kunnen, maar als dit zo doorgaat kan het volgende week al. :+
pi_133395370
Bitonic en HappyCoins zijn uitverkocht
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_133395374
Die Chinees is sowieso een spion.
If not now, then when.
pi_133395424
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dit dus. Ik dacht dat er gewoon een algemene koers was. :P
http://bitcoinity.org/markets

zie bovenin de diverse koersen.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  maandag 18 november 2013 @ 22:28:55 #45
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133395458
Voting @ 5:30pm dus sowieso nog een uur.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 18 november 2013 @ 22:29:01 #46
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133395466
bitcoinity.org is down bij mij
pi_133395478
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:28 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

http://bitcoinity.org/markets

zie bovenin de diverse koersen.
Nice. Merci.
If not now, then when.
pi_133395491
bitcoin foundation aan het woord zo, nice!
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133395507
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dit dus. Ik dacht dat er gewoon een algemene koers was. :P
Het heeft er denk ik vooral mee te maken dat er hoge barriers zijn tussen de verschillende exchanges (transaction fees, etc.). Daardoor krijg je dus segmented markets, want voor mensen die eenmaal hun geld bij een bepaalde exchange hebben geinvesteerd is het niet interessant om naar een andere exchange over te stappen. Totdat 1 exchange echt de overhand krijgt en veel meer volume (i.e. liquiditeit) heeft dan de alternatieven... het zou wel beter zijn om 1 grote bitcoin exchange te hebben, wel zo overzichtelijk.
  maandag 18 november 2013 @ 22:30:25 #50
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_133395555
Koers op BTC-e schommelde het afgelopen uur tussen 460 en 620 dollar. :P
pi_133395586
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:29 schreef Okeanos het volgende:

[..]

Het heeft er denk ik vooral mee te maken dat er hoge barriers zijn tussen de verschillende exchanges (transaction fees, etc.). Daardoor krijg je dus segmented markets, want voor mensen die eenmaal hun geld bij een bepaalde exchange hebben geinvesteerd is het niet interessant om naar een andere exchange over te stappen. Totdat 1 exchange echt de overhand krijgt en veel meer volume (i.e. liquiditeit) heeft dan de alternatieven... het zou wel beter zijn om 1 grote bitcoin exchange te hebben, wel zo overzichtelijk.
Als je een directe connectie met china hebt, en inkoopt op bijv BTC-e... zou je dan niet heel flink kunnen cashen?
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_133395587
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:29 schreef Okeanos het volgende:

[..]

Het heeft er denk ik vooral mee te maken dat er hoge barriers zijn tussen de verschillende exchanges (transaction fees, etc.). Daardoor krijg je dus segmented markets, want voor mensen die eenmaal hun geld bij een bepaalde exchange hebben geinvesteerd is het niet interessant om naar een andere exchange over te stappen. Totdat 1 exchange echt de overhand krijgt en veel meer volume (i.e. liquiditeit) heeft dan de alternatieven... het zou wel beter zijn om 1 grote bitcoin exchange te hebben, wel zo overzichtelijk.
Zeker overzichtelijk. Maar ook gevaarlijk. Zoals we vorig jaar zagen toen mtGox slecht bereikbaar was waardoor de koers crashte.
pi_133395599
Eens kijken wat deze nacht mij gaat opleveren. Slaap lekker.
జ్ఞ‌ా
  maandag 18 november 2013 @ 22:31:44 #54
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_133395641
Zijn er nog mensen geld kwijt?

Met het hele gedoe van (mijn) te langzaam handelen ben ik 0.009 kwijt geraakt :P

Gelukkig net even met snel handelen tussen wat cryptocurrencys 0.0041 BTC verdient
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_133395646
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:29 schreef Okeanos het volgende:

[..]

Het heeft er denk ik vooral mee te maken dat er hoge barriers zijn tussen de verschillende exchanges (transaction fees, etc.). Daardoor krijg je dus segmented markets, want voor mensen die eenmaal hun geld bij een bepaalde exchange hebben geinvesteerd is het niet interessant om naar een andere exchange over te stappen. Totdat 1 exchange echt de overhand krijgt en veel meer volume (i.e. liquiditeit) heeft dan de alternatieven... het zou wel beter zijn om 1 grote bitcoin exchange te hebben, wel zo overzichtelijk.
Aan de ene kant is dit wel goed, want anders krijgt één grote bitcoin exchange een monopoliepositie wat ook weer nadelig is, vooral voor een valuta als Bitcoin.
If not now, then when.
pi_133395661
Even uitgerekend, van 5k naar 10k in 11 dagen en dan heb ik nog wat zenuwachtig gedaan met verkopen, anders had het 12,5k kunnen zijn.
Toch wat leuker dan je geld op een spaarrekening weg te zetten, tot er een megacrash komt natuurlijk. _O-
pi_133395664
Ik zit net te denken aan Magnet die gisteren wou verkopen. _O-
If not now, then when.
pi_133395736
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:32 schreef tralalala het volgende:
Even uitgerekend, van 5k naar 10k in 11 dagen en dan heb ik nog wat zenuwachtig gedaan met verkopen, anders had het 12,5k kunnen zijn.
Toch wat leuker dan je geld op een spaarrekening weg te zetten, tot er een megacrash komt natuurlijk. _O-
madness :D
pi_133395759
Alleen voor de mensen die een objectieve een constructieve opinie kunnen geven: klik.
జ్ఞ‌ా
  maandag 18 november 2013 @ 22:33:46 #60
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_133395763
Ze trekken de kp kaart
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_133395925
Nadeel van niks bij een exchange hebben staan is dan weer dat ik nu al tien minuten zit te wachten op confirmations voordat m'n BTC bij Bitstamp staat en ik wat van die handel van net had kunnen meepakken
pi_133395938
Fuck it ik ga slapen en ik ga morgen wel kijken m'n coins nog iets waard zijn..
  maandag 18 november 2013 @ 22:36:53 #63
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_133395953
Het gaat weer over BTC etc.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  maandag 18 november 2013 @ 22:37:00 #64
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133395961
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:32 schreef tralalala het volgende:
Even uitgerekend, van 5k naar 10k in 11 dagen en dan heb ik nog wat zenuwachtig gedaan met verkopen, anders had het 12,5k kunnen zijn.
Toch wat leuker dan je geld op een spaarrekening weg te zetten, tot er een megacrash komt natuurlijk. _O-
Van 2500 naar 3750 euro gegaan in 8 dagen tijd.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  † In Memoriam † maandag 18 november 2013 @ 22:37:12 #65
230491 Zith
pls tip
pi_133395970
Die kinderporno man maakt ons kapot :(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 18 november 2013 @ 22:37:16 #66
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133395974
Dus ze kunnen nu patronen herkennen van transacties om verdachte activiteiten te achterhalen.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133395983
Dus zodra iemand over criminaliteit begint te praten moeten we verkopen en daarna meteen weer inkopen :D
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  † In Memoriam † maandag 18 november 2013 @ 22:37:50 #68
230491 Zith
pls tip
pi_133396004
SELL
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133396027
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:37 schreef Zith het volgende:
Die kinderporno man maakt ons kapot :(
Was van te voren al bekend dat hij het negatiefst zou zijn.
pi_133396042
Duurt het lang voordat je coins in de wallet van https://btc-e.com staan?
pi_133396049
Ik vind het erg irrelevant tot op een zekere hoogte, maar oké.
If not now, then when.
pi_133396051
Als er bij dit praten alleen al zoveel schommelingen zijn, hoe erg moet dat dan worden bij de definitieve uitspraak?
pi_133396052
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:38 schreef Peterrtt het volgende:
Duurt het lang voordat je coins in de wallet van https://btc-e.com staan?
Vind ik wel.
జ్ఞ‌ా
pi_133396054
vandaag 50% gepakt! :o
pi_133396061
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Distortion het volgende:
Fuck it ik ga slapen en ik ga morgen wel kijken m'n coins nog iets waard zijn..
dat
జ్ఞ‌ా
pi_133396063
Nouja een crash maakt niks uit maar kan iemand me nu eindelijk uitleggen waarom happycoins zo goedkoop is en bitonic zoveel duurder!!
Grrr, word hier gek van xD
pi_133396086
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:38 schreef FZN05 het volgende:
Als er bij dit praten alleen al zoveel schommelingen zijn, hoe erg moet dat dan worden bij de definitieve uitspraak?
Ja, daar wil ik niet eens over nadenken. :')
  maandag 18 november 2013 @ 22:39:23 #78
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133396089
Tussen Mt Gox en BTC-e zit nu 120 dollar verschil. Wat. de. neuk.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133396090
Met zoveel volatiliteit wordt het wel spannend (en mogelijk lucratief) om te traden met bitcoins. Wie lanceert de eerste bitcoin call/put options :7
  † In Memoriam † maandag 18 november 2013 @ 22:39:35 #80
230491 Zith
pls tip
pi_133396098
DEZE MAN LIJKT POSITIEF VOOR BITCOIN

ADVIES: KOPEN
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133396146
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef Zith het volgende:
DEZE MAN LIJKT POSITIEF VOOR BITCOIN

ADVIES: KOPEN
:')
pi_133396148
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:38 schreef FZN05 het volgende:
Als er bij dit praten alleen al zoveel schommelingen zijn, hoe erg moet dat dan worden bij de definitieve uitspraak?
Er komt toch niet zoiets als een uitspraak? Ze laten zich alleen informeren over voordelen/nadelen etc.
  maandag 18 november 2013 @ 22:40:50 #83
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_133396175
quote:
11s.gif Op maandag 18 november 2013 22:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Van 2500 naar 3750 euro gegaan in 8 dagen tijd.
Van 74 dollar naar 143 in 6 dagen (dmv traden van Cryptocoins) :)
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_133396193
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef Zith het volgende:
DEZE MAN LIJKT POSITIEF VOOR BITCOIN

ADVIES: KOPEN
:D
pi_133396197
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef Zith het volgende:
DEZE MAN LIJKT POSITIEF VOOR BITCOIN

ADVIES: KOPEN
Het is wel heel erg makkelijk te beïnvloeden. Bitcoinhouders reageren echt heel emotioneel. :D

Weet nog dat iemand hier 'de cryptomiljonair' zat te trollen in de chatbox van BTC-e, waarin hij zei flink te pompen in LiteCoin. Plots ging die koers ook echt omhoog.
pi_133396218
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef Scorpie het volgende:
Tussen Mt Gox en BTC-e zit nu 120 dollar verschil. Wat. de. neuk.
Echt bizar, bijna de moeite waard toch te arbitreren en dan maar 3 maanden te wachten. Het is gewoon dat BTC zo hard stijgt, als dat niet het geval was dan was het zeker de moeite waard. Zoveel rente krijg je niet met 3 maandjes sparen
pi_133396232
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:37 schreef Zith het volgende:
Die kinderporno man maakt ons kapot :(
De Belgen en Pastoors zijn nu keihard aan het kopen. To the moon!
  maandag 18 november 2013 @ 22:43:10 #88
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133396306
Silkroad plat en de stijgende koers was daar een antwoord op _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 november 2013 @ 22:43:52 #89
862 Arcee
Look closer
pi_133396359
Bitonic last van overbelaste server.. grote interesse dus
pi_133396360
Misschien dat de values op Mtgox inflated zijn doordat omdat het zo lastig is om je geld daar weg te halen? Het lijkt er ook op dat Mtgox veel volatieler is dan BTC-e.
pi_133396409
Deze man is een baas.
If not now, then when.
  maandag 18 november 2013 @ 22:45:31 #93
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_133396430
Okay.
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef Zith het volgende:
DEZE MAN LIJKT POSITIEF VOOR BITCOIN

ADVIES: KOPEN
Haha, zeker correct.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_133396466
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze man is een baas.
Hij zou in dit topic zitten als het een Nederlander was.
  maandag 18 november 2013 @ 22:46:32 #95
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133396487
Nog een pro-BTC-er _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133396505
715 :')
  maandag 18 november 2013 @ 22:47:31 #97
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133396542
Wat een baasje :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133396580
Had wel verwacht dat de prijs zou stijgen.
If not now, then when.
pi_133396585
zijn jullie bekend met die "Fontase" persoon? hij en wat rijke gasten met hedge funds hebben in t verleden voor wat leuke pumps gezorgd

https://twitter.com/fontase

weet nog steeds niet of hij legit is of niet
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  maandag 18 november 2013 @ 22:49:40 #100
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133396663
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:48 schreef dreamerbulk het volgende:
zijn jullie bekend met die "Fontase" persoon? hij en wat rijke gasten met hedge funds hebben in t verleden voor wat leuke pumps gezorgd

https://twitter.com/fontase

weet nog steeds niet of hij legit is of niet
Hij roept al 24 uur lang dat we moeten sellen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')