quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe lang moest je zoeken naar die ç ?
ça va bien, merci, et toi?die staat onder ' + c dus die heb ik zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moi je suis bien aussi mais je ne suis pas un aussie
![]()
meestal gaat t ook wel over, maar er zal maar eens écht iets aan de hand zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n dokter
Kijk het nog maar even aan, en het gaat vanzelf wel over
[..]
Goeiemorgen
fransquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
M'n dochter is nu Frans aan t leren, dus t komt weer n beetje terug![]()
En wiskunde, vond ik heel leuk altijd. Zij niet
Okequote:Op dinsdag 19 november 2013 09:31 schreef Inkomen het volgende:
[..]
die staat onder ' + c dus die heb ik zomoi je suis bien aussi mais je ne suis pas un aussie
Ik vind het wel prima, ik verwacht dat de dokter wel signaleert wanneer er echt iets aan de hand is. (zolang ik duidelijk alles beschrijf natuurlijk). Zat sowieso niet te wachten op een doorverwijzing naar een neuroloog ofzo, mijn eigen risico staat maximaalquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb daar altijd zo'n hekel aanfijn dat t over gaat hoor, maar eigenlijk is t gewoon n 'wacht maar af'.
Dan is er dus geen plek meer voor een studente op je bureauquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:17 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb het weer voor elkaar hier3 laptops en een monitor op mijn nu dus te kleine bureau
Prioriteiten Martquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is er dus geen plek meer voor een studente op je bureau.
wok heeft de verkeerde prioriteitenquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prioriteiten MartPrioriteiten
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is er dus geen plek meer voor een studente op je bureau.
die horen onder mijn bureauquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok heeft de verkeerde prioriteiten
you wishquote:
vrijquote:
Fietsen?quote:
fietsen, ik fiets net een regex in mijn radius serverquote:
Of hij is met zijn treinen aan het spelenquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 07:31 schreef Klonk het volgende:
Week 47
Eindelijk
Waarom mijn vreugde, volgens Fleischmann komt mijn startset deze week uit![]()
Jammer genoeg geen dag, alleen maar KW47
Oh ja, dat kan ook nogquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of hij is met zijn treinen aan het spelen.
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 06:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dubbele ontkenning, jij chagrijn
quote:
waar blijven julliequote:Op maandag 18 november 2013 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je morgen honger hebben tussen 16.00 en 20.00
quote:
oké wacht ik loop even naar huis en dan pak ik de motorquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
je had ook met de motor moeten komen
je bent nou te voetquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:54 schreef Inkomen het volgende:
[..]
oké wacht ik loop even naar huis en dan pak ik de motor
jij weet niet hoe hard ik loopquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
je bent nou te voet
dan was je nooit op tijd hier geweest
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:57 schreef Inkomen het volgende:
[..]
dan weet je ook hoeveel ik voor de barbecue over heb
overmacht/ lot/ de brug stond open/ ik dacht dat het zaterdag wasquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
waar je te laat voor aankomt
en dan toch nog te laat komenquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:58 schreef Inkomen het volgende:
[..]
overmacht/ lot/ de brug stond open/ ik dacht dat het zaterdag was
ik kom wel eens te vroegquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan toch nog te laat komen
dat vind pien toch niet ergquote:
Klonk heeft net een zakje engelse drop achter de kiezenquote:
klonkquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
Klonk heeft net een zakje engelse drop achter de kiezen
daarom heet jij ook inkomenquote:
nee, zelfs in duitsland zijn ze langzaam...quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klonk![]()
![]()
![]()
al aan het spelen met je treintjes?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, zelfs in duitsland zijn ze langzaam...
overkomenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom heet jij ook inkomen
al zijn duitsers en treintjes naar nederland misschien een slechte combinatie, vroeger waren ze er namelijk heel goed in (foei, slecht grapjequote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
al zijn duitsers en treintjes naar nederland misschien een slechte combinatie, vroeger waren ze er namelijk heel goed in (foei, slecht grapje)
nou ja, ik had nog even in mn achterhoofd dat een oude kennis van mn vriend een tijd geleden op donderdagavond hoofdpijn kreeg en op zondag dood wasquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik vind het wel prima, ik verwacht dat de dokter wel signaleert wanneer er echt iets aan de hand is. (zolang ik duidelijk alles beschrijf natuurlijk). Zat sowieso niet te wachten op een doorverwijzing naar een neuroloog ofzo, mijn eigen risico staat maximaal
JBquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Verder niets gelezen, iets gemist?
Ik kan me voorstellen dat je dan wat alerter bent jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, ik had nog even in mn achterhoofd dat een oude kennis van mn vriend een tijd geleden op donderdagavond hoofdpijn kreeg en op zondag dood was![]()
Daar ga je natuurlijk niet vanuit en ik neem ook aan dat mn huisarts het verschil wel kan herkennen, maar toch... Het is hoogstwaarschijnlijk 'gewoon' migraine die wat langer blijft hangen. Verwachtte ik ook wel n beetje, maar ik heb het maar 1 keer eerder zo lang gehad en dat vind ik toch geen fijn idee.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:42 schreef Bos81 het volgende:
Zo zulke dagen Efteling moeten er vaker zijn. Zooo rustig. Een aantal keer gewoon blijven zitten voor nog een rondje![]()
![]()
quote:
Die is dicht voor een grote schoonmaakbeutquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Die is dicht voor een grote schoonmaakbeut![]()
![]()
![]()
![]()
Villa Voltaquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Dat is eigenlijk het enige dat echt indruk op me heeft gemaakt daar
Hoewel, er was ook een soort kamer die alle kanten op bewoog geloof ik.. toch?
villa voltaquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Dat is eigenlijk het enige dat echt indruk op me heeft gemaakt daar
Hoewel, er was ook een soort kamer die alle kanten op bewoog geloof ik.. toch?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:54 schreef JJH het volgende:
O, dat is duidelijk, mijn dochter zet de tv uit.
Avond trouwens.
Mquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:54 schreef JJH het volgende:
Avond trouwens.
quote:
Ja!quote:
moet werkenquote:
Ik ook.quote:
en een bossy ASR...quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik ook.
Van mij mag er zondag best sneeuw liggen, sneeuw + rwd taxi =
Samenvatting:quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:10 schreef Klonk het volgende:
Ik lees even niet meer bij, zou ik 3000 topics moeten inhalen
Daar ben ik dus wel ingeweest vandaagquote:
ben vooral nieuwsgierig naar de combinatie meet en seksquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Samenvatting:
Koffie? Seks
! Ruzie
Stilte
Zwaai zwaai
Meet
Seks?
Kattenplaatjes
Drama
Koffie
![]()
En dan tussendoor nog wat polen, pompers en gekloon enzo. Niet veel gemist dus
Dat gebeurt erg discreet hierquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
ben vooral nieuwsgierig naar de combinatie meet en seks
whehehehe, je zei uitlekkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat gebeurt erg discreet hierSoms lekt er wel eens wat (uit) maar over het algemeen is het toch echt iets dat hier niet besproken zal worden. GF weet alles trouwens, maar die deelt niets
Waarom trouwens opeens weer hier?quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:54 schreef JJH het volgende:
Avond trouwens.
ik voelde met mijn superkrachten dat mijn naam genoemd werdquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom trouwens opeens weer hier?Ik zag Marcb19nogwat ook al voorbij vliegen en OA was er laatst ook al
ben geweest en hij bevestigde eigenlijk zo'n beetje wat ik zelf dacht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dan wat alerter bent jaBen je nou geweest dan? Of is die migraine jouw eigen voorlopige diagnose?
Sherlock is geen superkrachtquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik voelde met mijn superkrachten dat mijn naam genoemd werd
Nu hopen dat je snel van die hoofdpijn af bentquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ben geweest en hij bevestigde eigenlijk zo'n beetje wat ik zelf dacht.
Seks.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Samenvatting:
Koffie? Seks
! Ruzie
Stilte
Zwaai zwaai
Meet
Seks?
Kattenplaatjes
Drama
Koffie
![]()
En dan tussendoor nog wat polen, pompers en gekloon enzo. Niet veel gemist dus
Ja vooral seks eigenlijkquote:
ja, hoop t ook, wil morgen misschien gaan zwemmen, das wel fijner dan sportschool met n hoop gespring in elk gevalquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sherlock is geen superkracht
[..]
Nu hopen dat je snel van die hoofdpijn af bent
Lijkt me slimmer jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, hoop t ook, wil morgen misschien gaan zwemmen, das wel fijner dan sportschool met n hoop gespring in elk geval
Alles valt wel terug te relativeren tot seks.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja vooral seks eigenlijkMaar ik wilde wat ruimdenkender overkomen
ja, uiteindelijk leven we door seks, dus wat er ook gebeurt in t leven, het is allemaal de schuld van seksquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles valt wel terug te relativeren tot seks.
Of te danken aan seksquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, uiteindelijk leven we door seks, dus wat er ook gebeurt in t leven, het is allemaal de schuld van seks
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu dan?
[ afbeelding ]
Alleen dan met een briefje erin, ipv dat lint,
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu dan?
[ afbeelding ]
Alleen dan met een briefje erin, ipv dat lint,
Je moet dan even het plaatje in een aparte tab openen en dan die link pakken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeker nog niet?
Dan laat maar, dan ligt t ws aan de ipad
eerst deed ie het wel altijd zo gewoon.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Je moet dan even het plaatje in een aparte tab openen en dan die link pakken.
Zo doe ik het altijd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eerst deed ie het wel altijd zo gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |