quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe lang moest je zoeken naar die ç ?
ça va bien, merci, et toi?die staat onder ' + c dus die heb ik zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moi je suis bien aussi mais je ne suis pas un aussie
![]()
meestal gaat t ook wel over, maar er zal maar eens écht iets aan de hand zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n dokter
Kijk het nog maar even aan, en het gaat vanzelf wel over
[..]
Goeiemorgen
fransquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
M'n dochter is nu Frans aan t leren, dus t komt weer n beetje terug![]()
En wiskunde, vond ik heel leuk altijd. Zij niet
Okequote:Op dinsdag 19 november 2013 09:31 schreef Inkomen het volgende:
[..]
die staat onder ' + c dus die heb ik zomoi je suis bien aussi mais je ne suis pas un aussie
Ik vind het wel prima, ik verwacht dat de dokter wel signaleert wanneer er echt iets aan de hand is. (zolang ik duidelijk alles beschrijf natuurlijk). Zat sowieso niet te wachten op een doorverwijzing naar een neuroloog ofzo, mijn eigen risico staat maximaalquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb daar altijd zo'n hekel aanfijn dat t over gaat hoor, maar eigenlijk is t gewoon n 'wacht maar af'.
Dan is er dus geen plek meer voor een studente op je bureauquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:17 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb het weer voor elkaar hier3 laptops en een monitor op mijn nu dus te kleine bureau
Prioriteiten Martquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is er dus geen plek meer voor een studente op je bureau.
wok heeft de verkeerde prioriteitenquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prioriteiten MartPrioriteiten
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is er dus geen plek meer voor een studente op je bureau.
die horen onder mijn bureauquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok heeft de verkeerde prioriteiten
you wishquote:
vrijquote:
Fietsen?quote:
fietsen, ik fiets net een regex in mijn radius serverquote:
Of hij is met zijn treinen aan het spelenquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 07:31 schreef Klonk het volgende:
Week 47
Eindelijk
Waarom mijn vreugde, volgens Fleischmann komt mijn startset deze week uit![]()
Jammer genoeg geen dag, alleen maar KW47
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |