Ziet er wel groter uit, geen idee wat de afmetingen zijn. Staan er niet bij?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit ook al verder te kijken.
Misschien deze:
http://www.vangkooien.nl/(...)ooi_enkel_deurs.html
Nee, die staan er niet bij. Ik kijk nog even verder volgens jouw zoekopdracht.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:29 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ziet er wel groter uit, geen idee wat de afmetingen zijn. Staan er niet bij?
Ik vroeg me al af waar je bleefquote:Op woensdag 20 november 2013 11:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn vriend vond dat helemaal geen probleem.
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef
Deze dan:
http://www.plaagdier.info(...)d=50&aid=890&lang=NL
Die is voor katten, dus die zou groot genoeg moeten zijn.
Dan zet je die hog toch in een hedge?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, hé, zit ik straks met dat beest in huis
Goed idee, ik heb ons asiel zojuist een mail gestuurd.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:33 schreef Holyme het volgende:
Jeetje wat een verhaal zeg! TS, zulke kattenvangkooien kun je bij ons asiel ook huren, misschien kan dat daar ook ergens? Dan kun je hee goedkoop kijken of het werkt, en zit je daarna niet met zo'n kooi te kijken
Misschien mogen we ze hier wel eten.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zet je die hog toch in een hedge?
En luizen.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien mogen we ze hier wel eten.
Wel leuk hoor, zo'n egel, onder de vlooien, die beesten!
Medeleven, dat kan ik wel gebruikenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
Arme disana.
Die stomme egel moet in een stomme kooi.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hedgehoghaggis.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien mogen we ze hier wel eten.
is zo'n beest eindelijk weg, kun je je huis laten gassen.quote:Wel leuk hoor, zo'n egel, onder de vlooien, die beesten!
*caddenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
hedgehoghaggis.
[..]
is zo'n beest eindelijk weg, kun je je huis katen gassen.
quote:
Ik ben aan het CADden.quote:
"Over the hedge II"?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:02 schreef DaMart het volgende:
Als die egel ooit gevangen wordt, kan TS dit topic wel als speelfilmscript verkopen.
Dat gaat over een lieve egel. Dit is een stoute egel.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:13 schreef Candaasje het volgende:
Hedgehog in the fog kitchen
(Ja dit is oud ja)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |