Oh ik heb gewoon WA hoor. Ik gebruik het alleen als ik wat te melden heb ipv dom oeverloos te ouwehoeren, dat doe ik liever face to face.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:47 schreef SergeantPeper het volgende:
Excessief WA'en vind ik ook wat zonde van de tijd maar mensen die het afkeuren vind ik net zo irritant eigenlijk. Afzetten tegen nieuwe trends
Misschien daten ergens halverwege? Waar woon je?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:04 schreef Inloggen het volgende:
Wat moet je mijn dates die meer dan 100km van je vandaan wonen?
Stel je date dan ergens halverwege. En stel je vindt elkaar helemaal top. Hoe de neuk ga je een relatie onderhouden? Ik ga echt niet verhuizen. Dat is geen optie.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Misschien daten ergens halverwege? Waar woon je?
Heb je een linkje naar dat artikel op internet? Ben wel geïnteresseerd naar het verhaal van zo'n compleet geschift persoonquote:Op woensdag 20 november 2013 13:44 schreef MAHL het volgende:
Vanmorgen een stukje in de krant van een WA verslaafd meisje die dagelijks met 20 mensen chat... Mijn God waar gaat het heen met onze generatie
Ja dat is wel jammer... Hmm luxeprobleem wellicht?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:16 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Stel je date dan ergens halverwege. En stel je vindt elkaar helemaal top. Hoe de neuk ga je een relatie onderhouden? Ik ga echt niet verhuizen. Dat is geen optie.
Tijd voor iemand dichterbij.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:16 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Stel je date dan ergens halverwege. En stel je vindt elkaar helemaal top. Hoe de neuk ga je een relatie onderhouden? Ik ga echt niet verhuizen. Dat is geen optie.
Stond in het AD. Knettergekquote:Op woensdag 20 november 2013 14:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar dat artikel op internet? Ben wel geïnteresseerd naar het verhaal van zo'n compleet geschift persoon
Behoorlijk. Al is dit misschien 1 van de extremere gevallen.quote:
Ik heb geen studentenkaart, geld en belminuten. Zulke dates leiden tot wanhoop of enkel seks. Geen zin in beide.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer... Hmm luxeprobleem wellicht?
Maar wanneer alles naar de klote gaat hoef je diegene nooit meer tegen te komen.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik heb geen studentenkaart, geld en belminuten. Zulke dates leiden tot wanhoop of enkel seks. Geen zin in beide.
Je bent geen student?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik heb geen studentenkaart, geld en belminuten. Zulke dates leiden tot wanhoop of enkel seks. Geen zin in beide.
Alsof dat mijn vrees is...quote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar wanneer alles naar de klote gaat hoef je diegene nooit meer tegen te komen.
Ik studeer wel, maar ik heb geen recht op stufi en OV-kaart.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je bent geen student?
Ochja gelukkig is het maar Nederland he. Hij had ook op de Filipijnen kunnen zitten
Zonder geld zijn sowieso een hoop dates (ook dichterbij huis) gedoemd te mislukken.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Een luxeprobleem is alleen lastig als je elkaar verveelt en uitstapjes nodig hebt om de relatie spannend te houden.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zonder geld zijn sowieso een hoop dates (ook dichterbij huis) gedoemd te mislukken.
Ik zat even schuldbewust terug te kijken in mijn Whatsappgesprekken van vandaag en kom tot 22?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:44 schreef MAHL het volgende:
Vanmorgen een stukje in de krant van een WA verslaafd meisje die dagelijks met 20 mensen chat... Mijn God waar gaat het heen met onze generatie
In een periode van 5 jaar chat ik niet eens met 20 verschillende mensenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:44 schreef MAHL het volgende:
Eh, ligt eraan waar je het over hebt denk ik? Op een zaterdagavond kijken wat iedereen van plan is niet vreemd, maar op een gewone doordeweekse dinsdag is het wel een tikkeltje raar.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zat even schuldbewust terug te kijken in mijn Whatsappgesprekken van vandaag en kom tot 22?![]()
Dat is toch niet zo raar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |