Altijd hoop blijven hebben op iets mooisquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, blijf maar gewoon in gesprek en zie het wel
Tegenwoordig doe ik alleen nog maar likesprees, maar bij meer dan 4 gemeenschappelijke vrienden veeg ik ze naar links. Blijkbaar heb ik haar ooit eens geliked toen ik daar nog niet op lette, maar dat is dan al meer dan een week geleden. En nu pas liked ze mij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Minder, daar ben ik altijd angstig voor en zelden dat ik die like.
Je snapt echt niet het verschil tussen een applicatie waar je één op één chat of een publiek forum?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:56 schreef kurk_droog het volgende:
( daarom begrijp ik die onzin hier ook niet van het niet mogen plaatsen van pics ).
Ik snap het in de basis wel maar ik vind het zo jammer voor dit topicquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je snapt echt niet het verschil tussen een applicatie waar je één op één chat of een publiek forum?
Ik kwam er net een tegen met 11 gemeenschappelijk ook hier en die woont bij mij achter maar die heeft een lichaamquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef PG18 het volgende:
[..]
Altijd hoop blijven hebben op iets moois
[..]
Tegenwoordig doe ik alleen nog maar likesprees, maar bij meer dan 4 gemeenschappelijke vrienden veeg ik ze naar links. Blijkbaar heb ik haar ooit eens geliked toen ik daar nog niet op lette, maar dat is dan al meer dan een week geleden. En nu pas liked ze mij.
Ja, ik weet het. Achter de schermen zitten Danny en ik nog weleens tijdens een spoedoverleg met onze handen in het haar over wat we nu met je aan moeten. We denken echter wel dat je een goed hart hebt, maar gewoon een beetje de Pietje Bell van Fok bent verder.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik snap het in de basis wel maar ik vind het zo jammer voor dit topicEn ja ik ben een kutuser die tegen alles schopt op fok, geliefd bij velen oldskool modjes
Sorry daarvoor.
Wat een lieve reactiequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Achter de schermen zitten Danny en ik nog weleens tijdens een spoedoverleg met onze handen in het haar over wat we nu met je aan moeten. We denken echter wel dat je een goed hart hebt, maar gewoon een beetje de Pietje Bell van Fok bent verder.
En die werd uiteindelijk ook volwassen zoals we allemaal konden lezen in De zonen van Pietje Bell. Ik denk dat we je streken tot die tijd gewoon een beetje met de mantel der liefde moeten bedekken. Go get 'em, tiger.
Nee, ik zeg iets van of we misschien verder kunnen op whatsapp met mijn nummer erachter, meestal happen ze wel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Vragen jullie nou letterlijk om een nummer![]()
tijdens een chat?
je kan ook je eigen nummer gewoon geven en vragen of ze je even toevoegd op whatsappquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Vragen jullie nou letterlijk om een nummer![]()
tijdens een chat?
Pas maar op, weet wat je aantrekt zoquote:Op woensdag 20 november 2013 00:53 schreef TheArt het volgende:
Ik had een tijd terug al een keer geopend met 'Trouwen' en aangezien dat geen succes was ben ik er direct weer mee gekapt. Nadat iemand hier zei dat ook wel eens te doen probeerde ik het weer eens op te wagen en nu loopt het als een tierelier. Zo goed zelfs dat er een chick binnen een dag voorstelde om te daten. Daar zeggen we geen nee tegen
Indd, wie weet wilt ze al trouwenquote:Op woensdag 20 november 2013 02:03 schreef Westerling het volgende:
[..]
Pas maar op, weet wat je aantrekt zo
Zo wanhopig zag ze er nog niet uitquote:Op woensdag 20 november 2013 08:37 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Indd, wie weet wilt ze al trouwen
"Waar is de ring?!quote:Op woensdag 20 november 2013 10:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo wanhopig zag ze er nog niet uit
Ik sta hier achter.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:52 schreef SergeantPeper het volgende:
Ik snap mensen niet zo die eindeloos chatten op Tinder of Whatsapp. Hou het gewoon kort en stel dan voor wat te gaan drinken. Chatten zegt toch 0,0 over IRL chemistry, en het is toch leuker om iemand face to face te leren kennen? Ik begin pas met WA na een eerste date..
Tenzij je chat voor de fun en/of diegene helemaal niet wilt datenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:02 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik sta hier achter.
En ik ben een vrouw nota bene.
Uiteraard zijn er inderdaad meer mensen die ik inderdaad liever níet date, dan wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:04 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Tenzij je chat voor de fun en/of diegene helemaal niet wilt daten![]()
Buiten die uitzondering ben ik het er ook mee eens.
Idd. Zeker als er dan van die irritante MSN-vragen komen als "hoe was je dag?" "wat ben je aan het doen?" "alles goed?" of, als je een tijdje niet antwoord "....??" Aan de andere kant wel een goed filtermechanisme voor de needy typesquote:Op woensdag 20 november 2013 13:07 schreef Pienata het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er inderdaad meer mensen die ik inderdaad liever níet date, dan wel.
Doelde dus inderdaad alleen op interessante gevallen, ik vind de lol er héél snel af over de whatsapp dus ik vermijd dat zo veel mogelijk.
M-hm. Ik kan hele whatsappgesprekken voeren met gewone vrienden of vriendinnen o.i.d. maar met lovers liever niet dan wel. Vanaf de dag dat we elkaar ontmoet hebben tot nu gebruiken mijn vriend en ik whatsapp alleen maar voor praktisch overleg wanneer bellen slecht uitkomt.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:21 schreef SergeantPeper het volgende:
[..]
Idd. Zeker als er dan van die irritante MSN-vragen komen als "hoe was je dag?" "wat ben je aan het doen?" "alles goed?" of, als je een tijdje niet antwoord "....??" Aan de andere kant wel een goed filtermechanisme voor de needy types
Goede zaak. Scheelt een hele hoop bullshit door miscommunicatie en dergelijken.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:24 schreef Pienata het volgende:
M-hm. Ik kan hele whatsappgesprekken voeren met gewone vrienden of vriendinnen o.i.d. maar met lovers liever niet dan wel. Vanaf de dag dat we elkaar ontmoet hebben tot nu gebruiken mijn vriend en ik whatsapp alleen maar voor praktisch overleg wanneer bellen slecht uitkomt.
Ik heb een vriendin die hele ruzies met haar vriend uitvecht op de whatsapp.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goede zaak. Scheelt een hele hoop bullshit door miscommunicatie en dergelijken.
mjah. heb mijn lesje daarin ook wel geleerd.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die hele ruzies met haar vriend uitvecht op de whatsapp.
Mijn generatie.
Gewoon op aanspreken. "Sodemieter nou eens op met je saaie kutvragen"; ben je er snel klaar mee. Ik heb 1 contact die enkel af en toe willekeurige foto's post met herkenbare ergernissen voorzien van cynisch commentaar, kan ik dan weer wel waarderen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:24 schreef Pienata het volgende:
[..]
M-hm. Ik kan hele whatsappgesprekken voeren met gewone vrienden of vriendinnen o.i.d. maar met lovers liever niet dan wel. Vanaf de dag dat we elkaar ontmoet hebben tot nu gebruiken mijn vriend en ik whatsapp alleen maar voor praktisch overleg wanneer bellen slecht uitkomt.
Ik heb al een needy type op de Whatsapp van Tinder, die dus inderdaad om de paar uur met een lame-as-fuck kutvraag komt.
Ik doe het niet meer, mijn nummer geven.
Dat gelul over koetjes en kalfjes hou ik nooit lang vol. Zeker niet met iemand die ik niet ken. Als je iemand een beetje hebt leren kennen en wat common grounds hebt gaat het beter, maar blijf ik ook niet dagenlang lullen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:31 schreef JAOC het volgende:
Ik gebruik whatsapp voornamelijk om te ouwehoeren met allerlei scharrels/tinder matches/lovers. Zelden een serieus gesprek, behalve dan als er een datum voor date/neuken geprikt wordt
Het ging ook meer over een tindermatch die ik donderdag had, en zaterdag in dezelde discotheek was. Dus in principe al in het echt gezienquote:Op woensdag 20 november 2013 13:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat gelul over koetjes en kalfjes hou ik nooit lang vol. Zeker niet met iemand die ik niet ken. Als je iemand een beetje hebt leren kennen en wat common grounds hebt gaat het beter, maar blijf ik ook niet dagenlang lullen.
Iemand leren kennen via een chat is wat mij betreft onzin. Mensen laten nooit het achterste van hun tong zien, en zolang je niet wat hebt om over te lullen bloedt het toch binnen de kortste keren dood.
Ik keur Whatsapp niet af, ik gebruik het best veel om een beetje dom te lullen met vriendinnen en dergelijke.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:47 schreef SergeantPeper het volgende:
Excessief WA'en vind ik ook wat zonde van de tijd maar mensen die het afkeuren vind ik net zo irritant eigenlijk. Afzetten tegen nieuwe trends
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |