Nee klopt, je moet ze tellen. Maar als je dit al twee maanden doet is daar geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:44 schreef JAOC het volgende:
Hoe weten jullie hoeveel matches jullie hebben? Ga je die serieus allemaal tellen? Volgens mij staat er geen aantal bij.
Ben sowieso niet zielig, als het niks wordt zal er wel een reden voor zijn .quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:39 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
30 is goed om er even bij te zeggen, nu ben je iig niet zielig
Zover ik weet worden je foto's niet voor advertenties gebruikt. Sterker, ik heb nog geen enkele advertentie van Tinder gezien.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:11 schreef -Spaghetti- het volgende:
Aantal vragen:
Je foto's op tinder worden toch niet verspreid aan advertenties? Dat ik niet bijv. Op internetadvertenties terecht kom op ad.nl of ander site waar advertenties staan of een promoting?
Als ik mijn tinder verwijder en opnieuw installeer krijg ik alle dames weer opnieuw te zien die ik eerder had geliked, voordat ik mijn profiel verwijderde. Bovendien kregen mijn vrienden op school, ook exact een aantal dezelfde personen te zien in de keuzes? Soms twijfel ik of de profielen fake zijn etc. En er iemand achter achter zit of dat de profielen iig nep zijn..
Dat eerste om adverenties? Ben je daar wel zeker van? Ben wel bang erom.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zover ik weet worden je foto's niet voor advertenties gebruikt. Sterker, ik heb nog geen enkele advertentie van Tinder gezien.
Het is ook niet meer dan logisch dat je vrienden dezelfde vrouwen krijgen te zien toch? Ik ben er ook al een paar tegen gekomen die een vriend van me al had langs zien komen.
Lees:quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:30 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Dat eerste om adverenties? Ben je daar wel zeker van? Ben wel bang erom.
Gelezen, begrijp het niet zo, zou jij het kort kunnen uitleggen? En of foto's daaronder horen bij de advertenties?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lees:
http://www.gotinder.com/privacy/
Wat maakt het uit? Kom niet op internet als je bang bent dat je foto's erop kunnen komen ( daarom begrijp ik die onzin hier ook niet van het niet mogen plaatsen van pics ).quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:38 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Gelezen, begrijp het niet zo, zou jij het kort kunnen uitleggen? En of foto's daaronder horen bij de advertenties?
Je kunt ook begrip tonen. Foto's zijn anders dan tekst.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Kom niet op internet als je bang bent dat je foto's erop kunnen komen ( daarom begrijp ik die onzin hier ook niet van het niet mogen plaatsen van pics ).
Weer een match met een schattig meisjeHet lijkt alleen dat alle schattige meisjes een lange traject hebben voordat ergens komt
Dat het zolang duurt voordat een gesprek eindelijk niet meer op Tinder plaatsvindt, maar op whatsapp of in real life bedoel je?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weer een match met een schattig meisjeHet lijkt alleen dat alle schattige meisjes een lange traject hebben voordat ergens komt
Meer van Whatsapp naar een datequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:02 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dat het zolang duurt voordat een gesprek eindelijk niet meer op Tinder plaatsvindt, maar op whatsapp of in real life bedoel je?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Meer van Whatsapp naar een date
Minder, daar ben ik altijd angstig voor en zelden dat ik die like. Ja, blijf maar gewoon in gesprek en zie het welquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef PG18 het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Fantastisch mooi meisje als match erbij, heeft ze 11 gemeenschappelijke vrienden
Altijd hoop blijven hebben op iets mooisquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, blijf maar gewoon in gesprek en zie het wel
Tegenwoordig doe ik alleen nog maar likesprees, maar bij meer dan 4 gemeenschappelijke vrienden veeg ik ze naar links. Blijkbaar heb ik haar ooit eens geliked toen ik daar nog niet op lette, maar dat is dan al meer dan een week geleden. En nu pas liked ze mij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Minder, daar ben ik altijd angstig voor en zelden dat ik die like.
Je snapt echt niet het verschil tussen een applicatie waar je één op één chat of een publiek forum?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:56 schreef kurk_droog het volgende:
( daarom begrijp ik die onzin hier ook niet van het niet mogen plaatsen van pics ).
Ik snap het in de basis wel maar ik vind het zo jammer voor dit topicquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je snapt echt niet het verschil tussen een applicatie waar je één op één chat of een publiek forum?
Ik kwam er net een tegen met 11 gemeenschappelijk ook hier en die woont bij mij achter maar die heeft een lichaamquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef PG18 het volgende:
[..]
Altijd hoop blijven hebben op iets moois
[..]
Tegenwoordig doe ik alleen nog maar likesprees, maar bij meer dan 4 gemeenschappelijke vrienden veeg ik ze naar links. Blijkbaar heb ik haar ooit eens geliked toen ik daar nog niet op lette, maar dat is dan al meer dan een week geleden. En nu pas liked ze mij.
Ja, ik weet het. Achter de schermen zitten Danny en ik nog weleens tijdens een spoedoverleg met onze handen in het haar over wat we nu met je aan moeten. We denken echter wel dat je een goed hart hebt, maar gewoon een beetje de Pietje Bell van Fok bent verder.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik snap het in de basis wel maar ik vind het zo jammer voor dit topicEn ja ik ben een kutuser die tegen alles schopt op fok, geliefd bij velen oldskool modjes
Sorry daarvoor.
Wat een lieve reactiequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Achter de schermen zitten Danny en ik nog weleens tijdens een spoedoverleg met onze handen in het haar over wat we nu met je aan moeten. We denken echter wel dat je een goed hart hebt, maar gewoon een beetje de Pietje Bell van Fok bent verder.
En die werd uiteindelijk ook volwassen zoals we allemaal konden lezen in De zonen van Pietje Bell. Ik denk dat we je streken tot die tijd gewoon een beetje met de mantel der liefde moeten bedekken. Go get 'em, tiger.
Nee, ik zeg iets van of we misschien verder kunnen op whatsapp met mijn nummer erachter, meestal happen ze wel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Vragen jullie nou letterlijk om een nummer![]()
tijdens een chat?
je kan ook je eigen nummer gewoon geven en vragen of ze je even toevoegd op whatsappquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Vragen jullie nou letterlijk om een nummer![]()
tijdens een chat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |