Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Was nieuwsgierig wat er allemaal in de categorie 45+ rond zou zwervenquote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef CescoTomati het volgende:
[..]
waarom zou je matches willen die buiten je leeftijdscategorie vallen?
Lekker sarcastisch weer hoorquote:
"Wat zou ik hier eens neerzetten"quote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef BroodjeKebab het volgende:
Wat zetten jullie bij 'about you'' ?
duidelijk, kan ik voor de grap ook wel even doen. Lijkt me echter niet dat oudere vrouwen naar 19 jarigen zullen zoeken...quote:Op maandag 18 november 2013 22:09 schreef Toempf het volgende:
[..]
Was nieuwsgierig wat er allemaal in de categorie 45+ rond zou zwerven
'lekker grooven'quote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef BroodjeKebab het volgende:
Wat zetten jullie bij 'about you'' ?
prachtige pareltjes vind je daarquote:Op maandag 18 november 2013 22:09 schreef Toempf het volgende:
[..]
Was nieuwsgierig wat er allemaal in de categorie 45+ rond zou zwerven
Hangt echt af wie je treft en als je leuk met elkaar kan praten, heeft die app zeker wel potentie.quote:Op maandag 18 november 2013 22:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Paar dagen geleden dit met aangeschoten kop met twee vrienden eens ff bekeken, aangezien zij nog een vriendin zochten..
Wát een vleeskeuring.. Echt ontzettend degenerate op een bepaalde manier.. Denk dat een normale datingsite beter werkt.
Ik en mijn vrienden zijn allemaal 20'ers. Waarvan de meesten nog net niet de 25 hebben bereikt.quote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hangt echt af wie je treft en als je leuk met elkaar kan praten, heeft die app zeker wel potentie.
Dit is meer voor de '20'ers' een datingsite is leuk voor 25+
Prima app dan hoor om te gebruiken.quote:Op maandag 18 november 2013 22:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik en mijn vrienden zijn allemaal 20'ers. Waarvan de meesten nog net niet de 25 hebben bereikt.
Wat is het doel volgens jou?quote:Op maandag 18 november 2013 22:41 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Prima app dan hoor om te gebruiken.
Ik moet zeggen dat van de 10 chats die ik had gehad er geen enkele tussen had zitten die er lacherig over deed of totaal niet het doel van de app begreep.
2:quote:Op maandag 18 november 2013 22:45 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Wat is het doel volgens jou?
Wil ik ook wel eens weten, evenals om meer keuzes te kunnen krijgen? Krijg steeds alle mogelijke matches bekeken.quote:Op maandag 18 november 2013 22:50 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe kon je op basis van afstanden ook alweer de stad van een tindermeisje fixen?
Of het 100 is of 110 maakt ook weer niet uit voor mijquote:Op maandag 18 november 2013 22:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Die afstanden klopten ook voor geen meter. Iemand die 4km verderop zou wonen, die wij kenden woont gewoon 7km verderop in rechte lijn...
100 moet je niet willenquote:Op maandag 18 november 2013 22:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Of het 100 is of 110 maakt ook weer niet uit voor mij
Kan er ook niks aan doenquote:Op maandag 18 november 2013 22:57 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
100 moet je niet willen
Vreselijk onhandig..
- www.afstandmeten.nlquote:Op maandag 18 november 2013 22:50 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe kon je op basis van afstanden ook alweer de stad van een tindermeisje fixen?
Dank je, gaat er meer om aan welke steden ik zoal moet denken.quote:Op maandag 18 november 2013 23:03 schreef PG18 het volgende:
[..]
- www.afstandmeten.nl
- In dat menu aan de rechterkant naar 'Acties (overig)'
- Klik op 'Maak cirkel'
- Verplaats het middelpunt van de cirkel naar jouw locatie
- Pas de straal zo aan dat bovenin bij 'Radius cirkel' het aantal kilometers komt te staan
Als je nog de app FakeGPS hebt kun je vanuit drie verschillende locaties kijken hoever jouw match bij je vandaan is en 3 cirkels plaatsen om te kijken waar deze 3 cirkels bij elkaar samenkomen.
Goede tip! Amsterdam zuid enzo maar voorkomen binnen de cirkel indd.quote:Op maandag 18 november 2013 23:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dank je, gaat er meer om aan welke steden ik zoal moet denken.
Rotterdam sla ik ook over.quote:Op maandag 18 november 2013 23:12 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Goede tip! Amsterdam zuid enzo maar voorkomen binnen de cirkel indd.
Zo poeh he, 3 km. Goed dat je het niet gedaan hebt.quote:Op maandag 18 november 2013 22:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Die afstanden klopten ook voor geen meter. Iemand die 4km verderop zou wonen, die wij kenden woont gewoon 7km verderop in rechte lijn...
quote:Op maandag 18 november 2013 23:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo poeh he, 3 km. Goed dat je het niet gedaan hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:25 schreef Agnus het volgende:
Na een tijdje meelezen ook maar eens posten. Ongeveer 40 matches nu na 2 weken
Alleen sinds een paar uur laadt de app heel sloom, het duurt ongeveer 2 minuten voordat ik kan swipen. Meer mensen met dit probleem?
Wajoow dit is een wahed hosselbaas, of heb je iedereen liked.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:25 schreef Agnus het volgende:
Alleen sinds een paar uur laadt de app heel sloom, het duurt ongeveer 2 minuten voordat ik kan swipen. Meer mensen met dit probleem?
Sinds 23:45 laadt de app hier totaal niet meerquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:25 schreef Agnus het volgende:
sinds wanneer gebruikt tinder de locatie van je woonadres ipv de (laatst bekende) locatie van je telefoon dan?quote:Op maandag 18 november 2013 22:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Blijkbaar ben ik heel leuk!quote:Op dinsdag 19 november 2013 06:15 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Wajoow dit is een wahed hosselbaas, of heb je iedereen liked.
Terecht wel. Het kan zo je buurvrouw zijn. Mijn record is overigens hemelsbreed 4 meter....M'n huisgenootje.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik word altijd bang als er less than a mile staat.
Ja mijn record is mijn bovenbuurmanquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Terecht wel. Het kan zo je buurvrouw zijn. Mijn record is overigens hemelsbreed 4 meter....M'n huisgenootje.
Haha droogquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik krijg echt hele verhalen van jongens..
''Ja normaal val ik op blond, voor jou maak ik een uitzondering''
''Je bent een beeldschoon meisje''
''Prachtige verschijning''
Stelletje white-knights.
Ik heb het idee dat jouw internet vocabulaire niet echt up-2-date is. Ik zie jou vaak posts maken met verkeerd gebruik van begrippen. Totaal misplaatst altijd. Ik raad jou aan om eens wat definities op te zoeken.quote:
Ja dames, post eens wat meer kansloze openingszinnen van al die 10tallen mannen die jullie inbox volspammenquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik krijg echt hele verhalen van jongens..
''Ja normaal val ik op blond, voor jou maak ik een uitzondering''
''Je bent een beeldschoon meisje''
''Prachtige verschijning''
Stelletje white-knights.
Haar wát?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zie jouw vaak posts maken met verkeerd gebruik van begrippen. zoeken.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:08 schreef Dimachaerus het volgende:
vocubulaire niet echt up-2-date is.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:50 schreef Karasta het volgende:
Top meisje ontmoet op Tinder , 6 dagen leuk mee gesproken maar ze wilt nog niet afspreken...
Nu is het allemaal een beetje doodgebloed omdat ik echt niks meer tegen haar te vertellen heb op whatsapp... krijg je van die standaard onzin zoals lekker geslapen hoe was je dag etc...
Ik dacht ik stuur der niks gister kijken wat er gebeurt ...niks dus , vandaag is de 2e dag en we hebben elaar nog steeds niks gestuurd. Denk dat ze een ''leukere'' jongen heeft gevonden , is dit nog te redden of is het dood?
Het initiatief kwam van beide kanten , het ging ook heel goed allemaal.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:03 schreef TonyMalony het volgende:
Als het gesprek vooral van jouw kant kwam, dan kun je het schudden denk ik. Kwam er veel initiatief van haar kant heb je nog kans :>
30 is goed om er even bij te zeggen, nu ben je iig niet zieligquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:06 schreef Karasta het volgende:
[..]
Het initiatief kwam van beide kanten , het ging ook heel goed allemaal.
ik heb nog wel een stuk of 30 matches na 1 week Tinder , maar kwaliteit is beter dan kwantiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |