"Sorry, maar ik voel geen klik meer."quote:Op maandag 18 november 2013 18:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Meteen maar even gevraagd aan iemand. Hoe zouden jullie trouwens een misser lozen waar je veel contact mee had maar die op haar Facebook ineens tering lelijk blijkt te zijn?
Nja. Voegde haar toe op Facebook en die ochtend even gekeken en meteen unfriendquote:Op maandag 18 november 2013 18:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Sorry, maar ik voel geen klik meer."
Is het zo'n groot verschil dan?quote:Op maandag 18 november 2013 18:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nja. Voegde haar toe op Facebook en die ochtend even gekeken en meteen unfriendMaar nog wel in tinder en whatsapp.
Eerlijk zijn is het beste. Dat anderen het bij jou zouden doen wil niet zeggen dat je het zelf ook moet doen. Ballen tonen als het niks wordtquote:Op maandag 18 november 2013 18:35 schreef Volvoman het volgende:
Beter eerlijk zijn of dood laten bloeden?
Jaquote:
Ja, true.quote:Op maandag 18 november 2013 18:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerlijk zijn is het beste. Dat anderen het bij jou zouden doen wil niet zeggen dat je het zelf ook moet doen. Ballen tonen als het niks wordt
En dat klikt wel ja?quote:Op maandag 18 november 2013 18:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik schrok me kapot. Wat het nog erger maakte was dat ik haar eerst op Facebook had gezocht en met die gegevens een heel schattig meisje vond ( zelfde naam en opleiding ) maar die bleek het achteraf dus niet te zijn welke ik op Tinder had. Mooie is dat ik haar ( die schattige ) in een flits daarna wel toevoegde op Facebook en nu een gesprek met haar heb terwijl we eigenlijk totale strangers voor elkaar zijn
Ja dat kan gewoon?quote:Op maandag 18 november 2013 18:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een NSFW filmpje voor je waar het stap voor stap wordt uitgelegd.
Arme schat, volgens mij ben je er echt helemaal onzeker over heGeeft niet, ik wil je wel helpen.
[..]
Haha, benieuwd ernaarHeb hier ook nog een paar matches waar ik niets mee doe, eens even kijken naar de reacties
[..]Gewoon nieuw album maken en op privé/alleen ik ofzo zetten, heb ik ook gedaan.
Weet je het zeker? Beetje triest dan..quote:Op maandag 18 november 2013 18:19 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk. Als je de foto instelt als "alleen zichtbaar voor jezelf" dan kan je die niet kiezen als foto in Tinder.
Bij mij werkt dat gewoon hoor.quote:Op maandag 18 november 2013 18:41 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Beetje triest dan..
quote:Op maandag 18 november 2013 18:16 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik ben van plan om een nieuwe foto te uploaden, want ik denk dat ik geen matches krijg ivm mijn foto.
Alleen de foto die ik op facebook upload, zou ik graag van willen dat het niet te zien is door andere mensen/vrienden op facebook. Is het mogelijk om het privé te uploaden zodat niemand het ziet behalve ik en dat ik dan vervolgens de betreffende foto, ondanks dat het privé is, op tinder kan uploaden?
Zo ja, hoe doe ik dat op facebook?
Jawel.quote:Op maandag 18 november 2013 18:19 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk. Als je de foto instelt als "alleen zichtbaar voor jezelf" dan kan je die niet kiezen als foto in Tinder.
Mij ook opgevallen! Ik heb geen matches, maar qua keuzes heb je er echt veel als je er niet aanzit!quote:Op maandag 18 november 2013 19:01 schreef Toempf het volgende:
Protip: blijf met je knuistjes van de instellingen af. Ik zat zaterdag met wat vrienden de leeftijdscategorie een beetje aan te passen, en toen ik het daarna weer naar 18-26 zette heb ik sindsdien maar 3 matches per dagdat waren er eerst minimaal 20. Vind het wel erg toevallig.
Ik heb te weinig vertrouwen in die app dus accepteer gewoon zonder te kijken en dan die aantal matches per dag beoordeel ik dan wel.quote:Op maandag 18 november 2013 19:09 schreef watheet het volgende:
niet om het 1 of ander, maar wat moet je met 20 matches per dag? Kun je dan niet beter iets kieskeuriger gaan selecteren?
Dit dus. Gewoon alles liken en vervolgens kijken of er wat leuks tussen zit.quote:Op maandag 18 november 2013 19:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb te weinig vertrouwen in die app dus accepteer gewoon zonder te kijken en dan die aantal matches per dag beoordeel ik dan wel.
Dan krijg je gewoon de volgende te zien die je kunt beoordelen, en je krijgt een notificatie als het later een match wordt. De match staat dan al bij je lijst van matches en eventueel heeft hij al iets tegen je gezegd.quote:Op maandag 18 november 2013 20:20 schreef MissJ het volgende:
Ik zit sinds gisteren op Tinder. Geinige app!
Ik vroeg me iets af. Heb nu een hele lijst matches, die kreeg ik tot nu toe steeds nadat ik op het hartje klikte (en direct daarna kreeg ik dus de melding dat het een match is), dus dat betekent volgens mij dat die man in kwestie eerder bij mij op het hartje geklikt heeft.
Hoe gaat dat dan als ik de eerste ben die op het hartje klikt en betreffende man dat later doet?
En toen kreeg ik ineens zo'n notificatie van een matchquote:Op maandag 18 november 2013 20:23 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dan krijg je gewoon de volgende te zien die je kunt beoordelen, en je krijgt een notificatie als het later een match wordt. De match staat dan al bij je lijst van matches en eventueel heeft hij al iets tegen je gezegd.
Tot nu toe is iedere like bij jou een match? Zal wel goed voor je ego zijnquote:Op maandag 18 november 2013 20:20 schreef MissJ het volgende:
Ik zit sinds gisteren op Tinder. Geinige app!
Ik vroeg me iets af. Heb nu een hele lijst matches, die kreeg ik tot nu toe steeds nadat ik op het hartje klikte (en direct daarna kreeg ik dus de melding dat het een match is), dus dat betekent volgens mij dat die man in kwestie eerder bij mij op het hartje geklikt heeft.
Hoe gaat dat dan als ik de eerste ben die op het hartje klikt en betreffende man dat later doet?
80% van de likes die vrouwen geven zijn matches..quote:Op maandag 18 november 2013 20:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tot nu toe is iedere like bij jou een match? Zal wel goed voor je ego zijn
oooh nee hoor haha, was het maar zoquote:Op maandag 18 november 2013 20:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tot nu toe is iedere like bij jou een match? Zal wel goed voor je ego zijn
Game of Thrones?quote:Op maandag 18 november 2013 20:47 schreef Snowbells het volgende:
Zojuist een match met iemand, super knap en heeft zoveel dezelfde interesses
Is 2 jaar ouder en woont in dezelfde stad
pleage carrierquote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef BroodjeKebab het volgende:
Wat zetten jullie bij 'about you'' ?
Professioneel raperquote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef BroodjeKebab het volgende:
Wat zetten jullie bij 'about you'' ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |