Ja dat is wel zo. Maar Ts lijkt nog een pretty face te hebben op die foto . Er zijn ergere dingen op de wereld dan kroeshaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:44 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Krullen zijn mooi. Kroes haar is echt schuurpapier. Als manzijnde wil je wel een vrouw haar haar strelen
Bij kroes haar kan dat niet.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:44 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Krullen zijn mooi. Kroes haar is echt schuurpapier. Als manzijnde wil je wel een vrouw haar haar strelen
Ja tuurlijk. Zie PI ook, was een grapje.quote:Op maandag 18 november 2013 23:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van smaak. Dat waar jij over klaagt heeft voornamelijk te maken met 'gebruiksgemak', als ik je goed begrijp.
Voelt niet aan als schuurpapier hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:44 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, zal het proberen. Maar niet borstelen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:03 schreef trovey het volgende:
Niet borstelen, goed masker voor dik haar gebruiken en deze erin doen na afloop.
[ afbeelding ]
Gewoon de sterkste versie nemen en daarmee krijg ik mijn blonde afro onder controle.
Dit werkt bij mij alleen als ik het samen met een leave in conditioner gebruikquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:03 schreef trovey het volgende:
Niet borstelen, goed masker voor dik haar gebruiken en deze erin doen na afloop.
[ afbeelding ]
Gewoon de sterkste versie nemen en daarmee krijg ik mijn blonde afro onder controle.
Wel eens geprobeerd, het blijft dan maar een paar uurtjes goed zitten. Ik ga nog wel dat spul wat trovey aanraadde nog wel proberen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:12 schreef pepper_961 het volgende:
En als je er nou een gewoonte van gaat maken s'morgens te douchen?
Vòòr je gaat douchen haar borstelen, tijdens douchen niet je haar wild door elkaar gaan shampoo-en natuurlijk, cremespoeling niet vergeten, cremespoeling verzwaard dacht ik. Voorzichtig handdoek droog maken en dan zoiets als wat trovey oppert er in doen, in elk geval een of ander olieachtig spul. Aan de lucht laten drogen verder.
En je penislengte hihahoquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:17 schreef BMTH het volgende:
gelukkig is het enige Aziatische wat ik van mijn opa heb mee gekregen hun haar is.
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Heb jij ooit een vagina gezien dan?
Met de vingers of een afrokam (zo'n eentje met van die dikke, wijde uiteenstaande tanden).quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, zal het proberen. Maar niet borstelen?Of ga je met je vingers door je haar
Ik heb ook wazig haar, moet in lagen anders is het te zwaar, kilo's masker er in anders is het te pluizig maar dan niet weer te zwaar masker anders is het snel weer vet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:50 schreef Robophatt het volgende:
Zeer terechte klacht. Hoewel ik in principe geen kroeshaar heb kom ik er af en toe wel in de buurt. Zeker nu met dit weer. Net m'n haar gewassen als ik nu buiten kom dan wordt het een grote droge pluisbende
Dingen zoals olie, een beachspray en goede leave in conditioner werken wel. Als het dan niet vriest ofzo heb ik meestal gewoon vaste krullen gelukkig.
[..]
Dit werkt bij mij alleen als ik het samen met een leave in conditioner gebruikAnders wordt m'n haar weer te zacht ofzo. Wazig haar.
Enerzijds moet het een beetje stug zijn, maar vooral niet droog. Borstelen inderdaad nooit, kam m'n haar onder de douche en was ze hoogstens twee keer per week
quote:
Je weet het niet. Genoeg vrouwen die alle krullen uit hun hoofdhaar stijlen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Heb jij ooit lang stijl schaamhaar gezien dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |