quote:
ja ik fiets al met een kruissnelheid van 35quote:Op maandag 18 november 2013 23:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee maar langzamer moet je toch niet gaan zeg, kan je net zo goed gaan lopen![]()
val al bijna in slaap met 25 km ..
met 30 / 35 rijd je wel een stukje lekkerder
En die snelheid houd ik ook vaak wel aan in de stad
dan kan je nog lekker rustig overal door en vaak ook net door rijden bij elke stoplicht
en zelfs dan nog, als je er niet tegen kan ga je maar in de vs wonen, daar hebben ze geen brommersquote:Op dinsdag 19 november 2013 07:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Alsof er alleen maar pubers en (mocro)tuig op scooters rijden.
controle macht freiquote:Op dinsdag 19 november 2013 03:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is al tijden zo. Niet het feit dat je te hard rijdt maar omdat je te hard kan en daar wringt de schoen, want met de plannen van ome opstelten word je kentekenbewijs ingenomen op het moment dat je brom/snorfiets harder kan dan toegestaan.
En inderdaad, net zoals weleer, rollerbanken bij scholen neerzetten en cashen maar. Godsgeklaagd is het. Niet te vergetem dat dit een handig moment is om de bekeuringen te verhogen (oh en laten we ook 50 cent bij de ''administratiekosten'' doen. Wat denk je, dat een puber van 17 even 300 euro op kan hoesten? Komt toch wel weer uit de zak van de ouders en dat weten ze.Bekeur/neem dan de papieren in van die kneuzen die door de binnenstad jagen met zo'n ding, maar da's te moelijk en dat levert geen geld op. Als het aan opstelten ligt kan ik beter maar meteen m'n papieren inleveren, m'n scooter is 3 maanden oud (snorfiets) en die rijdt al bijna 40..
Ik schaam me écht steeds meer om uit dit land te komen. Vooral omdat we elke keer weer van dit soort fossielen in de regering helpen.
Ik ben nooit de kentekenpapieren kwijt geraakt en al een aantal keer op de rollerbank geweest hoorquote:Op maandag 18 november 2013 22:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja nee
als ie boven de 30 loopt voldoet ie niet aan de kentekenpapieren -> kwijt
gereden snelheid maakt niet uit, ze kunnen het innemen terwijl het ding buiten staat en jij binnen tv zit te kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |