Ik ook.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik moet telkens shift inhouden en loslaten voor elke swivelshot. En ik kan pas swivelen na een gewone shot, dus dat klopt niet wat je zegt
Ja, je moet eerst 'normaal' schieten om zwakke plekken te veroorzaken, maar normaal gesproken moet je dat 'swivelen' handmatig doen, en bij de elite versie gaat het schieten automatisch. Ik moet mijn filmpje opnieuw uploaden, maar ik zal 'm zo linken zodat je het verschil kan zienquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik moet telkens shift inhouden en loslaten voor elke swivelshot. En ik kan pas swivelen na een gewone shot, dus dat klopt niet wat je zegt
Sorry dat ik dat vergatquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:12 schreef Geralt het volgende:
Ah okay dat wist ik niet. Sparen dan maar voor die elite. Wel eerst het plan nog vinden
Elite Swivel Guns:quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:12 schreef Geralt het volgende:
Ah okay dat wist ik niet. Sparen dan maar voor die elite. Wel eerst het plan nog vinden
Is dat jouw filmpje ja? Mooie actie inderdaad!quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Elite Swivel Guns:
Map Coordinates: 487, 357
En hier kan je de elite swivels in actie zien(HMS PRINCE)
Belangrijk punt van aandacht is dat ik niet 'zomaar' zo dicht op 'm zit (en 'm ook niet per ongeluk ram)
Beetje matige verdediging, maar dat was niet echt essentieel omdat hij toch geen schijn van kans meer maakte
Yep, net opgenomenquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is dat jouw filmpje ja? Mooie actie inderdaad!
De Prince zit toch ergens in het zuiden? Volgens mij linksonder... Ik heb hem in ieder geval ook neergehaald.quote:
Rechtsonderquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De Prince zit toch ergens in het zuiden? Volgens mij linksonder... Ik heb hem in ieder geval ook neergehaald.
Linksonder is de mortierboot (zoals ik hem noemquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Rechtsonder
Ik ga die linksonder nu proberen (en zal 'm na afloop ook weer uploaden)
Aight, ik fast travel er zo heenquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Linksonder is de mortierboot (zoals ik hem noem). Is te doen maar uit het bereik van z'n mortieren blijven is de boodschap.
Je kan ze niet boarden dus dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:32 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen die legendary's ook in je fleet?
Succes! Ik heb hem al, was toch best kutquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aight, ik fast travel er zo heen
Awww jammer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kan ze niet boarden dus dat lijkt me niet
Nope. Ze blijven doorvechten tot ze kapot zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:32 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen die legendary's ook in je fleet?
Pak level 60 man o' wars. Die hebben flink wat vuurkracht en grote laadruimtenquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Awww jammer.
Ik ga proberen een fleet te maken met alleen maar man o' wars dan maar
Dat vond ik ook. De moeilijkste zitten juist boven.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:44 schreef padlarf het volgende:
Die HMS Prince kwam ik per ongeluk tegen met mijn half geupgrade jackdaw. Volgens mij is dat de makkelijkste van de legendaries.
Ik had liever van tevoren geweten dat de zijkanten onverwoestbaar zijnquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Succes! Ik heb hem al, was toch best kut5 pogingen en ik had hem eindelijk, al zal dat meer over mij zeggen dan dat schip
Doe het dan maar niet. Dan ben je binnen 30 seconden de diepte inquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:50 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb net een fort veroverd (Eleuthera), en ik zie een icoontje van een Legendary. Denk niet dat ik m nog aankan, niks is volledig geupgraded.
Van die konvooien? Uiteindelijk wel dacht ik. De legendarische schepen blijven wel weg.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:07 schreef Catkiller het volgende:
Als je een schip van de royal fleet of iets hebt laten zinken dan komt er geen vervangend schip terug of wel?
Daarom, en zoveel levert het niet op vind ik. Als je rum en suiker verkoopt dan ben je soms nog veel beter uit als je opspaart.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:13 schreef hugecooll het volgende:
Meh die convoys zijn ook niet echt een uitdaging, da's echt even met de mortieren eroverheen en cashen maar
True truequote:Op zaterdag 23 november 2013 14:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, en zoveel levert het niet op vind ik. Als je rum en suiker verkoopt dan ben je soms nog veel beter uit als je opspaart.
Mooie clipquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
True true
Maak ik vredig ende gerelaxeerd een tutorial voor La Dama Negra, word ik echt fucking hard (50%+ dmg) geraakt door dat kutschip.
Nou, dan weet de kijker dus ook gelijk wat er gebeurt als ie het stappenplan niet opvolgt
en hij is klaar (en zou nu in 1080p te zien moeten zijn)
Ik ga 'm zo doen, maar aangezien het 2 schepen zijn, zou het in theorie mogelijk moeten zijn dat je er (in dekking) tussendoor vaart waardoor ze elkaar raken. Hmmquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooie clip
Ben benieuwd naar de tactiek voor rechtsboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |