Op een moment gaat het erg rap, althans dat was mijn idee. Hoe sterker je wordt, hoe beter je de sterkere schepen aankan die meer bij zich hebben. Klein beginnenquote:Op zaterdag 23 november 2013 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat het best wel lang duurt om je schip uo te daten.
Vind het altijd zo jammer dat er dan niet doorgevaard wordt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In je hut op je schip kan je altijd je vracht verkopen die je buit maakt.
Waar ik me aan stoor dat je voor bepaalde upgrades een hele boel grondstoffen moet hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2013 02:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op een moment gaat het erg rap, althans dat was mijn idee. Hoe sterker je wordt, hoe beter je de sterkere schepen aankan die meer bij zich hebben. Klein beginnen
Het is voornamelijk hout en metaal. Gewoon een beetje de zee afspeuren met je kijker tot je een schip ziet met minimaal 50 van 1 van die. Ik heb binnen een paar uur tijd mijn mijn schip bijna helemaal volledig geupgrade. Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is.quote:Op zaterdag 23 november 2013 03:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waar ik me aan stoor dat je voor bepaalde upgrades een hele boel grondstoffen moet hebben.
Gewoon veel schepen plunderen heeft geen zin.
Vandaar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is alleen zo wanneer ze je nog zagen terwijl je in die hooiberg springt, als je uit hun gezichtsveld was dan blijf je er in en raken ze je kwijt. Eigenlijk helpt het dus alleen maar, nu weet je meteen dat je verder moet rennen en anders zou je daar zitten terwijl ze naar je toe komen.
Oh, da's handig. Maar ook wel een beetje jammerquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In je hut op je schip kan je altijd je vracht verkopen die je buit maakt.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 23 november 2013 03:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vind het altijd zo jammer dat er dan niet doorgevaard wordt.
Kan, maar ze doen gewoon schade als iemand er tegenaan vaart.quote:Op zaterdag 23 november 2013 08:11 schreef DeHovenier het volgende:
Als je die brandende tonnen te water laat, moet je die dan ook zelf tot ontploffing brengen?
Ik zit nu bij de Salt Key om een officer te briben, maar ik kan niet aanmeren? En ik word achterna gezeten door een schip met rode zeilen, is dat een mede-piraat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 08:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kan, maar ze doen gewoon schade als iemand er tegenaan vaart.
Zelf tot ontploffing brengen kan in sommige situaties wel handiger zijn.
Hoog wanted level? Dan is het een pirate-hunter. En volgens mij kun je pas aanmeren als je niet in conflict bent.quote:Op zaterdag 23 november 2013 08:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zit nu bij de Salt Key om een officer te briben, maar ik kan niet aanmeren? En ik word achterna gezeten door een schip met rode zeilen, is dat een mede-piraat?
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 23 november 2013 08:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hoog wanted level? Dan is het een pirate-hunter. En volgens mij kun je pas aanmeren als je niet in conflict bent.
Ok. Ik ben nu bezig met de 2e Sequentence.quote:Op zaterdag 23 november 2013 08:53 schreef Ceased2Be het volgende:
Als je ze kunt boarden zie je ook een enter-haakje op je minimap en gaat je first mate waarschuwen als je er nog een keer op schiet. Maar het wordt allemaal uitgelegd in de tutorial
Binnen seq 1 toch? Je hebt gewoon de helft van de info vakjes gemistquote:Op zaterdag 23 november 2013 09:57 schreef DeHovenier het volgende:
Wanneer is de tutorial afgelopen dan?
Oh. Ik ben al bijna aan seq. 3 begonnenquote:Op zaterdag 23 november 2013 10:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Binnen seq 1 toch? Je hebt gewoon de helft van de info vakjes gemist
Jij had liever dat je voor iedere schat moet graven? (Zoals je in AC3 een graf moest gravenquote:Op zaterdag 23 november 2013 10:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh. Ik ben al bijna aan seq. 3 begonnen
Ook matig als je zo'n Mayasteen vindt, of een schat. Je veegt ff wat zand weg en hup! Niks geen gat graven ofzo
Nouja.....maar een beetje zand wegvegen is weer het andere uiterstequote:Op zaterdag 23 november 2013 10:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij had liever dat je voor iedere schat moet graven? (Zoals je in AC3 een graf moest graven)
Niet lullig bedoelt maar heb je het spel uberhaubt gespeeld? Je stelt echt domme vragenquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nouja.....maar een beetje zand wegvegen is weer het andere uiterste
Ik kan ieder schip aanvallen die ik wil, toch? Engelse en Spaanse? Zijn er nog meer landen die varen?
Er zijn ook nog Portugese schepen, maar ik weet niet zeker of je die altijd ziet of alleen in de missie dat je zo'n vlag moet jatten van een Portugees schipquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nouja.....maar een beetje zand wegvegen is weer het andere uiterste
Ik kan ieder schip aanvallen die ik wil, toch? Engelse en Spaanse? Zijn er nog meer landen die varen?
Vind het jammer dat je almaar zelf aan het roer moet staan. Zonde dat je geen koers uit kan zetten terwijl je of de horizon bekijkt vanaf het voorplecht danwel de mars. En ook zonde dat je niet even naar je hut kan terwijl er doorgevaren wordt.quote:Hoe bedoel je?
Ik ben al de hele tijd aan het spelenquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt maar heb je het spel uberhaubt gespeeld? Je stelt echt domme vragen
Ja, dat zou ook leuk zijn geweestquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vind het jammer dat je almaar zelf aan het roer moet staan. Zonde dat je geen koers uit kan zetten terwijl je of de horizon bekijkt vanaf het voorplecht danwel de mars. En ook zonde dat je niet even naar je hut kan terwijl er doorgevaren wordt.
Die fire barrels zijn wel handig. Gewoon een heel mijnenveld makenquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:39 schreef Geralt het volgende:
Potver die legendary schepen krijg ik niet plat.
Ik heb alles nu op elite behalve mijn swivel gun en die firebarrels, maar het lukt telkens net niet
Ik heb net een gevecht tegen een Legendary Ship opgenomen, maar ik weet niet zeker of Jing dat goed heeft gedaanquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:20 schreef Geralt het volgende:
Ik gebruik ze nooit want ik vaar er telkens zelf overheen
Gewoon mortars, schieten en swivelen die handel. Maar dat lukt dus net niet. Kom gewoon telkens 1 of 2 salvo's te kort. Dus ik denk als ik die swivels op elite heb dat het wel lukt
Swivel guns is een must. Dan hoef je de knop maar ingedrukt te houden en alles gaat vanzelfquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:39 schreef Geralt het volgende:
Potver die legendary schepen krijg ik niet plat.
Ik heb alles nu op elite behalve mijn swivel gun en die firebarrels, maar het lukt telkens net niet
Je kan ze niet enteren nee, ook al geprobeerd. Dan maar kopje onder ermee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb net een gevecht tegen een Legendary Ship opgenomen, maar ik weet niet zeker of Jing dat goed heeft gedaananders neem ik zo de volgende op met Fraps
edit: kut, zwart beeld
edit2: als je ze probeert te beklimmen word je voor je flikker geschoten btw
Ik ben nu HMS PRINCE aan het renderen en uploadenquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kan ze niet enteren nee, ook al geprobeerd. Dan maar kopje onder ermee.
Ik moet telkens shift inhouden en loslaten voor elke swivelshot. En ik kan pas swivelen na een gewone shot, dus dat klopt niet wat je zegtquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Swivel guns is een must. Dan hoef je de knop maar ingedrukt te houden en alles gaat vanzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |