Son heeft t veel moeilijker, zwaarder dan Sabia toch? Met al die afkortingen van dr.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:45 schreef Anosmie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt eer Son contact zoekt met Sabia.
quote:Niemand weet.. Dat ik onder mijn steen lig
Juli 2013
Ik ben in de afgelopen 3 maanden 2 kindjes verloren. Pfffff. Dit is toch genoeg om helemaal stuk te gaan? Ik ben boos, verdrietig en onzeker. Lekkere combi! Boos omdat ik persoonlijk vind dat we wel ff genoeg hebben meegemaakt. Verdrietig om het verlies en de onzekerheid over mijn lijf. Nu ken ik het lijf dat ik iedere dag in de spiegel zie al jaren niet terug. Het is een schaduw van wat het vroeger was en ik was er al redelijk onzeker over. Nu helemaal! Waarom lukt het me niet om "gewoon" zwanger te blijven. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was al bijzonder exceptioneel. Maar wat ik nu weer heb meegemaakt… Was dat nou echt nodig? Wij dealen geheel op onze eigen wijze met dit verlies.
Gelukkig wordt weer eens heel mooi duidelijk hoeveel Pyke en ik op elkaar lijken. We huilen even, praten erover en kruipen dan samen onder een steen. Helemaal afgesloten van de wereld. Even helemaal niets. Niet naar buiten, niet bellen. Lekker samen op de bank films en series kijken. Helemaal opgaan in Nikita of de serie 24. Heerlijk! Na een paar dagen kruipen we onder de steen vandaan en dan gaat het leven weer door. Gek eigenlijk, het voelt voor ons alsof het even stil heeft gestaan. We hebben allebei op onze rechterhand een hartje laten tatoeëren om ons kindje nooit te vergeten. Voor altijd in ons hartje. Nu moeten we er nog een hartje bij zetten. Ik vind dat dit het laatste hartje moet worden!
Als ik eraan denk dat we, zodra mijn lichaam hersteld is, het nog een keer gaan proberen, word ik toch wel een beetje bang. 2 zwangerschappen die in operaties eindigden. Mijn lichaam laat me in de steek. Ik hoop dat het weer net zo snel lukt als de afgelopen 2 keer. Een cyclus wachten en raak! De wens naar een liefdesbaby is nu alleen maar groter geworden. Ik hoop maar dat het weer lukt en dat het dan een plakker is! En dat hij of zij nu een keer naar de goede plek toe zwemt! Een vriendin van ons in ook zwanger, zo verschrikkelijk leuk! We waren samen tegelijk zwanger, hoe leuk! Ik weet nu dus, als ik de prachtige foto’s van haar mooie babybump zie op Facebook, dat ik ook ongeveer zo ver zou zijn geweest als ik ons eerste kindje niet verloren was. Stom dat ik er zo mee bezig blijft, dit heeft helemaal geen nut. Als ik vervolgens een berichtje op mijn telefoon krijg van mijn "zwanger app", dat ik nu 7 weken zwanger ben, breek ik toch even. Geduld hebben en hopen en het vertrouwen terugvinden in mijn lichaam. Dat is waar ik me op moet gaan focussen de komende tijd. Vasthouden aan onze droom en weten dat als het kindje er komen moet, dan komt het! Spannend!!!
Misschien is het wel een AK'tje?quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:31 schreef vencodark het volgende:
"Waarom lukt het mij niet om 'gewoon' zwanger te blijven..."
Ze vergeet even haar eerste zoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt dat de laatste 'niemand weet...'![]()
Nee, dit speelt nú. Die zoon was vóórdat haar lijf haar in de steek liet en dacht, fuck you, Sonja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:31 schreef vencodark het volgende:
"Waarom lukt het mij niet om 'gewoon' zwanger te blijven..."
Ze vergeet even haar eerste zoon?
Dat weet ik wel. Was ook maar een gebbetje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, dit speelt nú. Die zoon was vóórdat haar lijf haar in de steek liet en dacht, fuck you, Sonja.
Ze blijft de miskraam/buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook consequent kindjes noemen, 'ik ben in de afgelopen 3 maanden 2 kindjes verloren'.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar waarom zou je nog een zwangerapp op je telefoon houden als je een miskraam hebt gehad? Dat is jezelf nog meer pijnigen....
Daar ga ik ook zo van over mijn nek.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:33 schreef Anosmie het volgende:
Ze blijft de miskraam/buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook consequent kindjes noemen, 'ik ben in de afgelopen 3 maanden 2 kindjes verloren'.
En dat!quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:33 schreef Toeps het volgende:
Dat weet ik
Ik vind het altijd zo gek als mensen zeggen dat "hun lijf ze in de steek liet". Je bént je lijf, het is niet een of andere instantie die zin heeft om jou te gaan tegenwerken of zo
buddymama.nlquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar worden die columns eigenlijk geplaatst?
Vergeten? Ik weet niet hoe vaak zo'n ding een melding geeft, maar als je met 5 weken en 5 dagen een miskraam hebt en daarna nog een paar dagen in het ziekenhuis ligt, dan mis je de overgang van 5 naar 6 weken via de app. Dan is het 7 weken berichtje misschien het eerste teken dat je bent vergeten hem van je telefoon te halen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar waarom zou je nog een zwangerapp op je telefoon houden als je een miskraam hebt gehad? Dat is jezelf nog meer pijnigen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |