Je post een overduidelijk christenlijk propaganda filmpje in een topic waar al zat bunk is wat gedachteloos wordt herhaald. Dat is het enige wat relevant is voor deze totaal nutteloze poging je ego mond op mond te geven. Maar laat mij je "ik wil het laatste woord" ziekte vooral niet tegenzitten: Ga je gangetje ik zal niet meer reageren op je want dat is blijkbaar allemaal te pijnlijk voor je.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga weg dorpsgek!, ik post in deze omvangrijke topic reeks over van alles en nog wat rond Sinterklaas, Zwarte Pieten, hun betekenis in de huidige maatschappij, hun historie, slechts een visie vanaf weer een ander front, zonder daar zelf een oordeel aan te hangen (een wodan-variant is overigens in deze reeks zeker niet geheel nieuw) De manier waarop jij daarmee omgaat bevestigt slechts hetgeen ik aangaande jouw motivering om te reageren al constateerde, daar zal overigens geen enkele "geoefende" lezer moeite mee hebben, hoe zeer je, je best ook doet om daar een draai aan te geven.
Zoals ik al zei "hoe je het ook probeert te draaien" te laat, dat helpt echt niet meer, tough!quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je post een overduidelijk christenlijk propaganda filmpje in een topic waar al zat bunk is wat gedachteloos wordt herhaald. Dat is het enige wat relevant is voor deze totaal nutteloze poging je ego mond op mond te geven. Maar laat mij je "ik wil het laatste woord" ziekte vooral niet tegenzitten: Ga je gangetje ik zal niet meer reageren op je want dat is blijkbaar allemaal te pijnlijk voor je.
gratitude!quote:ik zal niet meer reageren op je
Arme Joanna, de beroepsboeroeper en de enige die tijdens de hele kwestie "een stomp" heeft gekregen, misschien mag ze nu wel weer bij P&W aan tafel, da's toch maar mooi weer een aardig portie publiciteit op het cv.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:46 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Wat is uiteindelijk de uitslag geworden vwb de (fysieke) agressie die beide kampen hebben geuit.
De anti-pieten hebben gedemonstreerd… OK
De anti-pieten hebben de Sint de rug toegekeerd…. OK
Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar niemand heeft ter last van en ieder heeft zijn feestje.
Vwb de (fysieke) agressie zie ik één incident:
http://www.at5.nl/artikel(...)onstreert-tegen-piet
http://www.at5.nl/artikel(...)door-verwarde-jongen
Was die jongen wel zo verward, of willen de pro-Pieten iemand uit hun gelederen niet dulden als zijnde agressief.
Want het is toch zo'n mooi kinderfeest.
Is er ook agressie geweest vanuit het anti-Pietenkamp?
Dan is het 1-0 voor de Pro-Pieten vwb agressie.
Tel daar de intimidatie nog bij jegens de papoea-mevrouw en het is 2-0.
Hoeveel fysiek geweld vind jij toelaatbaar?quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Arme Joanna, de beroepsboeroeper en de enige die tijdens de hele kwestie "een stomp" heeft gekregen, misschien mag ze nu wel weer bij P&W aan tafel, da's toch maar mooi weer een aardig portie publiciteit op het cv.
Ow?? Daar denkt die verslaggever van powned die werd aangevallen door de anti-pieten bende waarschijnlijk heel anders overquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:02 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hoeveel fysiek geweld vind jij toelaatbaar?
Moet dit worden weggebagatelliseerd omdat jij toevallig geen Joanna-fan bent?
Moet de papoea-mevrouw ook niet zeuren?
Ik ben pro-piet, maar voorlopig is de nuchtere eindconclusie dat de pro-pieten gewelddadig zijn en de anti-pieten niet.
Jouw conclusie is natuurlijk voor jouw rekening .... , mijn conclusie is dat er tot op heden, gelukkig, op wellicht een incident na, geen fysieke gewelddadigheden hebben plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:02 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hoeveel fysiek geweld vind jij toelaatbaar?
Moet dit worden weggebagatelliseerd omdat jij toevallig geen Joanna-fan bent?
Moet de papoea-mevrouw ook niet zeuren?
Ik ben pro-piet, maar voorlopig is de nuchtere eindconclusie dat de pro-pieten gewelddadig zijn en de anti-pieten niet.
Speculatiequote:Was die jongen wel zo verward, of willen de pro-Pieten iemand uit hun gelederen niet dulden als zijnde agressief.
Want het is toch zo'n mooi kinderfeest.
Stel dat iemand Sinterklaas of één van de zwarte pieten had gestompt. Hadden we dan ook genoegen genomen met "verward persoon". Volgens mij zitten bij elke kampen "verwarde personen". De vraag is alleen wie overgaat tot fysieke agressie.quote:
Maar jij schuift het geliijk in de schoenen van de pro-pieten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:14 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Stel dat iemand Sinterklaas of één van de zwarte pieten had gestompt. Hadden we dan ook genoegen genomen met "verward persoon". Volgens mij zitten bij elke kampen "verwarde personen". De vraag is alleen wie overgaat tot fysieke agressie.
Wat S_P al zei; je vergeet Insayno..quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:14 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Stel dat iemand Sinterklaas of één van de zwarte pieten had gestompt. Hadden we dan ook genoegen genomen met "verward persoon". Volgens mij zitten bij elke kampen "verwarde personen". De vraag is alleen wie overgaat tot fysieke agressie.
Omdat er agressie is uitgeoefend richting de anti-pieten. Dat is niet zo verwonderlijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:16 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Maar jij schuift het geliijk in de schoenen van de pro-pieten.
Typisch
Is niet typisch, dat heet ik ben onpartijdig, maar zij hebben het gedaan en omdat ik onpartijdig ben, moet het wel waar zijn wat ik zeg. Beproefd, simpel conceptje, maar dat wist je natuurlijk ook wel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:16 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Maar jij schuift het geliijk in de schoenen van de pro-pieten.
Typisch
Heeft hij fysiek iemand aangeraakt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:18 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Wat S_P al zei; je vergeet Insayno..
Ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:20 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Heeft hij fysiek iemand aangeraakt?
telt intimidatie ook gewoon.quote:Tel daar de intimidatie nog bij jegens de papoea-mevrouw
quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:20 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Heeft hij fysiek iemand aangeraakt?
Ik heb niet echt een stomp gezien. Het is wel fysiek confronterend, maar zie geen duidelijk geweld. Terwijl Staal's fysieke confrontatie met EU-leden en NVU-partijgenoten wel met fysieke mishandeling gepaard gaat. En dat wordt ook altijd gefilmd. Ik zie nu alleen een tollende camera. Dus het is mij niet geheel duidelijk. Ik ben het met je eens dat onder de pro-pieten ook agressieve lieden zitten.quote:
Als het om intimidatie en bedreiding gaat staat het 10000-100 voor de pro-pieten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:30 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ook sprake van bedreiging en intimidatie vanaf 1:56
En je hebt wel een stomp gezien bij de Papoea mevrouw of bij Joanna ...?quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:32 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een stomp gezien. Het is wel fysiek confronterend, maar zie geen duidelijk geweld. Terwijl Staal's fysieke confrontatie met EU-leden en NVU-partijgenoten wel met fysieke mishandeling gepaard gaat. En dat wordt ook altijd gefilmd. Ik zie nu alleen een tollende camera. Dus het is mij niet geheel duidelijk. Ik ben het met je eens dat onder de pro-pieten ook agressieve lieden zitten.
Je had het over fysieke bedreiging/ intimidatie knulliequote:Op dinsdag 19 november 2013 12:33 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Als het om intimidatie en bedreiding gaat staat het 10000-100 voor de pro-pieten.
Joanna schijnt gestompt te zijn. Volgens de officiële berichten. Als het niet zo is hoor ik het graag. De papoea mevrouw werd niet gestompt, zover ik het weet. Feit blijft wel dat de agressie van de zgn "verwarde jongen" plaats vond bij de intocht zelf. In zoverre is de intocht zelf dus besmeurd dankzij de pro-pieten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:35 schreef Jian het volgende:
[..]
En je hebt wel een stomp gezien bij de Papoea mevrouw of bij Joanna ...?
Uiteraard heeft hij die gezienquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:35 schreef Jian het volgende:
[..]
En je hebt wel een stomp gezien bij de Papoea mevrouw of bij Joanna ...?
In absolute aantallen misschien. Relatief is het precies andersom. Onder de miljoenen pro-pieten heb je een aantal volslagen mafkezen die veel te ver zijn gegaan en piet als kapstok gebruiken voor hun ranzige ideeën. De anti-pieten zijn vrijwel allemaal fout bezig. van schijnheilig passive-agressive stoken en hitsen (Gario) via schuimbekkend reporters aanvliegen en in tv-programma's zitten (Insayno) tot geweld goedpratende leraren Maatschappijleer (Grot).quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:33 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Als het om intimidatie en bedreiding gaat staat het 10000-100 voor de pro-pieten.
Voor de tweede keer: waar blijkt dat uit?quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:
In zoverre is de intocht zelf dus besmeurd dankzij de pro-pieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |