Ben ook erg benieuwd moet ik zeggenquote:Op maandag 18 november 2013 16:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wat zou dat duistere geheim zijn? Zou hij het eens met een man gedaan willen hebben? Wilde hij het voor haar doen, om een betere minnaar te worden? Had ze soms een week griep?
quote:Op maandag 18 november 2013 00:04 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Nee: vreemdgaan gaat om jagen, lust, geiligheid, makkelijke seks met een lekkere vrouw. Het is maar seks met iemand waar je geen band mee hebt, het is niet bijzonder, het is jagen en seks, het is oppervlakkig. Seks met een vrouw waar je echt gek op bent is veel en veel intenser en intiemer.
Vreemdgaan betekende voor mij niet dat mijn gevoelens minder zijn of worden voor mijn vriendin, het betekende dat ik seksuele behoefte had aan iemand anders omdat het een lekkere aantrekkelijke vrouw was, ik nou eenmaal zin had en de situatie nou eenmaal zo was.
Allemaal verleden. Voor vrouwen is oppervlakkig neuken misschien wel intens, voor mij niet.
En jullie moesten eens weten hoeveel personen er uiteindelijk vreemdgaan.
Hoe heb je tot nu toe aan je relatie geprobeerd te werken? Ik lees namelijk vooral 'ik wil', 'ik wil niet' en 'ik begrijp haar wel, máár *insert wegvuiven*', maar niets over wat jij tot nu toe concreet ondernomen hebt.quote:Op maandag 18 november 2013 16:14 schreef Mjp88 het volgende:
Ik heb aangegeven hard te willen werken aan onze relatie
Je wilt hard werken aan jullie relatie, maar je moet vooral niet echt moeite hoeven doen?quote:Gaat het nou zo dat ik moeite moet doen, en zij zo moeilijk blijft doen?
Best lachwekkend vind je niet?quote:Op maandag 18 november 2013 16:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar volgens TS is dat absoluut niet de reden dat ze geen initiatief meer toont!
En heeft dat er echt helemaal niks mee te maken!
Misschien heeft ze zijn sandwich niet goed gemaakt.quote:Op maandag 18 november 2013 16:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wat zou dat duistere geheim zijn? Zou hij het eens met een man gedaan willen hebben? Wilde hij het voor haar doen, om een betere minnaar te worden? Had ze soms een week griep?
Lees vooral ook dit topic even door: R&P / Vriendin heeft nooit tijdquote:Op maandag 18 november 2013 16:55 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hoe heb je tot nu toe aan je relatie geprobeerd te werken? Ik lees namelijk vooral 'ik wil', 'ik wil niet' en 'ik begrijp haar wel, máár *insert wegvuiven*', maar niets over wat jij tot nu toe concreet ondernomen hebt.
[..]
Je wilt hard werken aan jullie relatie, maar je moet vooral niet echt moeite hoeven doen?
Ik hoop eigenlijk dat ze goed gesandwicht wordt door twee lekker dudesquote:Op maandag 18 november 2013 16:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien heeft ze zijn sandwich niet goed gemaakt.
Dirty mind much?quote:Op maandag 18 november 2013 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze goed gesandwicht wordt door twee lekker dudes
quote:Op maandag 18 november 2013 16:55 schreef Bailev het volgende:
[..]
Best lachwekkend vind je niet?Ben benieuwd hoe hij het vind als zn tot nu toe nog vriendin vreemd zal gaan.
quote:Op maandag 18 november 2013 00:29 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Juist. Maar uit eigen ervaring heb ik wel gemerkt dat redelijk wat vrouwen uiteindelijk toch meer willen dan alleen oppervlakkige seks, toch contact willen houden en aandacht vragen.
Mijn vriendin doet daar sowieso niet aan, maar ik accepteer het absoluut niet van haar mocht het wel gebeuren. Ik denk dat je mij niet bozer kunt hebben, het idee alleen al dat iemand anders aan mijn vriendin zit: nee.
Hypocriet, dat zie ik zelf ook in.
Oh dat heeft hij ook verteld in deel 1quote:Op maandag 18 november 2013 16:55 schreef Bailev het volgende:
[..]
Best lachwekkend vind je niet?Ben benieuwd hoe hij het vind als zn tot nu toe nog vriendin vreemd zal gaan.
quote:Op maandag 18 november 2013 00:29 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Juist. Maar uit eigen ervaring heb ik wel gemerkt dat redelijk wat vrouwen uiteindelijk toch meer willen dan alleen oppervlakkige seks, toch contact willen houden en aandacht vragen.
Mijn vriendin doet daar sowieso niet aan, maar ik accepteer het absoluut niet van haar mocht het wel gebeuren. Ik denk dat je mij niet bozer kunt hebben, het idee alleen al dat iemand anders aan mijn vriendin zit: nee.
Hypocriet, dat zie ik zelf ook in.
Ik denk en hoop dat het gewoon een troll is.quote:Op maandag 18 november 2013 17:00 schreef Copycat het volgende:
Zelfs het afstuderen heeft hij in de OP aangepast. Nu is-ie opeens al afgestudeerd, terwijl hij in een topic van een paar weken terug pas in februari afgestudeerd is en in het vorige topic een baantje naast zijn school had.
Wat een fantast.
Fijn dat hij wel mag vreemdgaan en zn vriendin niet, en dan ook nog zo'n topic startenquote:Op maandag 18 november 2013 16:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh dat heeft hij ook verteld in deel 1
[..]
Onderschat nooit de domheid van mensenquote:Op maandag 18 november 2013 17:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat het gewoon een troll is.
Niemand kan echt zo achterlijk zijn.
In het vorige topic (OP) staat ook dat hij dit jaar is afgestudeerdquote:Op maandag 18 november 2013 17:00 schreef Copycat het volgende:
Zelfs het afstuderen heeft hij in de OP aangepast. Nu is-ie opeens al afgestudeerd, terwijl hij in een topic van een paar weken terug pas in februari afgestudeerd is en in het vorige topic een baantje naast zijn school had.
Wat een fantast.
quote:
LOL, GMTAquote:Op maandag 18 november 2013 16:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh dat heeft hij ook verteld in deel 1
[..]
En gewoon oprecht verbaasd zijn dat zijn vriendin niet meer zo staat te springen om het tijd en het bed met hem te delen,quote:Op maandag 18 november 2013 17:01 schreef Bailev het volgende:
[..]
Fijn dat hij wel mag vreemdgaan en zn vriendin niet, en dan ook nog zo'n topic starten
Oh. Het was ook te bizar om waar te zijnquote:Op maandag 18 november 2013 17:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
In het vorige topic (OP) staat ook dat hij dit jaar is afgestudeerd
quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 17:03 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
Daar hebben we vaker last van geloof ik.
Ik lees mee en in deze moet ik je toch echt ongelijk geven. Jij leest verkeerd denk ik en verzint er ook nog eens iets bij.quote:Op maandag 18 november 2013 17:00 schreef Copycat het volgende:
Wat een fantast.
Als je door had gelezen, had je gezien dat we al zo ver waren.quote:Op maandag 18 november 2013 17:42 schreef Interv het volgende:
Ik lees mee en in deze moet ik je toch echt ongelijk geven. Jij leest verkeerd denk ik en verzint er ook nog eens iets bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |