SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's van tieten op mijn whatsapp krijgen... even betterquote:Op maandag 18 november 2013 15:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
Foto's van tieten in DM krijgen. Altijd leuk.
Hoin Sex.
Foto's in MIJN whatsapp, nog beterquote:Op maandag 18 november 2013 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Foto's van tieten op mijn whatsapp krijgen... even better
In mijn handen, nog beterquote:Op maandag 18 november 2013 15:58 schreef FL_Freak het volgende:
Zicht van tieten in het echt, ultiem.
* LovelyLady kijkt naar beneden.....quote:Op maandag 18 november 2013 15:58 schreef FL_Freak het volgende:
Zicht van tieten in het echt, ultiem.
quote:Op maandag 18 november 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady kijkt naar beneden.....
Jep... ultiem![]()
ik masturbeer altijd op monoquote:Op maandag 18 november 2013 16:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik masturbeer elke dag als ik naar mijn eigen tieten kijk
Wel een beetje lastig.....quote:Op maandag 18 november 2013 16:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vind je het lekker om te masturberen als je op mijn nek zit ?
quote:Op maandag 18 november 2013 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel een beetje lastig.....
Monoboii hoe is het ??
moobsquote:Op maandag 18 november 2013 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan maar weer naar mn eigen moobs kijken
maar zodra het woord tiet valt..quote:
Voor die andere dingen moet je gewoon iets beter om je heen kijken thats allquote:Op maandag 18 november 2013 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
je weet hoe mannen zijnquote:Op maandag 18 november 2013 16:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar zodra het woord tiet valt..
moobsquote:Op maandag 18 november 2013 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
verschrikkelijkquote:
hier hej ik eg geen tiet veur heur!quote:
nee, verschrikkelijk puntquote:Op maandag 18 november 2013 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
Verschrikkelijk leuk zal je bedoelen?
ik weet het precies, dat is het probleemquote:Op maandag 18 november 2013 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dan weet jij dus helemaal niet hoe mannen zijn
FF nieuw kabeltje leggen eind van de maand van de router naar mijn kamer hier. Dan is mijn uploadsnelheid tenminste epic genoeg voor een showquote:Op maandag 18 november 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prima![]()
Wanneer ga je weer eens een bazensetje draaien ?
Het probleem zit hem in het denken te wetenquote:Op maandag 18 november 2013 16:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet het precies, dat is het probleem
Neem zometeen bij thuiskomst een warm bad, wijntje, kaarsjes, van die oliemeuk voor in het water.quote:
Truequote:Op maandag 18 november 2013 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Foto's van tieten op mijn whatsapp krijgen... even better
top ik kom zelden meer en luisteren doe ik ook nooit maar voor jou maak ik graag een uitzonderingquote:Op maandag 18 november 2013 16:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
FF nieuw kabeltje leggen eind van de maand van de router naar mijn kamer hier. Dan is mijn uploadsnelheid tenminste epic genoeg voor een show
lig in bed onder de dekensquote:
niet denken, ik WEET hetquote:Op maandag 18 november 2013 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in het denken te weten
ja, maar ik ga morgen hoe dan ook weer werkenquote:
Er zit wel wat leuks in het verschiet. Ben nog steeds met een zeer gewaagd plan bezig en dat vergt enige planning enzo, maar als dat lukt heb ik echt iets heel tofs in pettoquote:Op maandag 18 november 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
top ik kom zelden meer en luisteren doe ik ook nooit maar voor jou maak ik graag een uitzondering
ik heb geen badquote:Op maandag 18 november 2013 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neem zometeen bij thuiskomst een warm bad, wijntje, kaarsjes, van die oliemeuk voor in het water.
Problem solved EN je bent helemaal zen
Douche/bierquote:Op maandag 18 november 2013 16:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb geen bad
En ik drink geen wijn
ik ben benieuwd. Stuur je een pm/dm als het zover is???quote:Op maandag 18 november 2013 16:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er zit wel wat leuks in het verschiet. Ben nog steeds met een zeer gewaagd plan bezig en dat vergt enige planning enzo, maar als dat lukt heb ik echt iets heel tofs in petto
Leuke dag op de planning?quote:Op maandag 18 november 2013 16:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar ik ga morgen hoe dan ook weer werken
Mehh Beterschapquote:Op maandag 18 november 2013 16:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar ik ga morgen hoe dan ook weer werken
Het nieuws komt je tegemoet, reken daar maar op!quote:Op maandag 18 november 2013 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben benieuwd. Stuur je een pm/dm als het zover is???
Douchen moet ik straks sowieso maar alcohol nu.. Nee dank jequote:
quote:Op maandag 18 november 2013 16:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het nieuws komt je tegemoet, reken daar maar op!
nee, ik haat ziekzijn...quote:
komt goedquote:
Iedereen wel denk ik!quote:
slapen en vervelen... Dan ga ik toch liever het gezellig hebben met mn vaste gastenquote:Op maandag 18 november 2013 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen wel denk ik!
Kan hier wel iets neerzetten over verstandig en uitzieken en dat soort dingen maar je bent toch te eigenwijs
Onder de dekens blijven en er een serie bij downloaden bijvoorbeeld. Is ook best te doen. maja..quote:Op maandag 18 november 2013 16:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
slapen en vervelen... Dan ga ik toch liever het gezellig hebben met mn vaste gasten
zoveel concentratie heb ik toch nietquote:Op maandag 18 november 2013 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
Onder de dekens blijven en er een serie bij downloaden bijvoorbeeld. Is ook best te doen. maja..
Lekker wat shotjes wegtikken kan ook prima werken
quote:Op maandag 18 november 2013 16:18 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
moobsNiet haten op m'n moobsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heeft iemand een scheet op je kussen gelaten? Pink eyequote:Op maandag 18 november 2013 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn rechter ooglid is opgezwollen.
Allemaal verschillende series danquote:Op maandag 18 november 2013 16:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoveel concentratie heb ik toch niet
En nee, mn maag doet zeer van het braken
Beter je ooglid dan een ander lidquote:Op maandag 18 november 2013 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn rechter ooglid is opgezwollen.
Juist nietquote:Op maandag 18 november 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter je ooglid dan een ander lid
<insert Faxie smile.gif>
Denken dat er ooit iemand in mijn slaapkamer komtquote:Op maandag 18 november 2013 16:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heeft iemand een scheet op je kussen gelaten? Pink eye
Dqodsmiley.quote:Op maandag 18 november 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter je ooglid dan een ander lid
<insert Faxie smile.gif>
Straks the Simpsonsquote:Op maandag 18 november 2013 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Allemaal verschillende series dan
ook dat nog
vervelende broertjes oid?quote:Op maandag 18 november 2013 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat er ooit iemand in mijn slaapkamer komt
[..]
Dqodsmiley.
Toch zou je het beste voor onder de dekens kunnen kiezenquote:Op maandag 18 november 2013 16:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Straks the Simpsons![]()
Ja, die houden we naast alle spierpijn, hoofdpijn, kou enz. er ook nog in
maar ik wil niet ziek zijn.quote:Op maandag 18 november 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Toch zou je het beste voor onder de dekens kunnen kiezen
quote:Op maandag 18 november 2013 16:56 schreef Snoepie85 het volgende:
ja hoor, tijd om naar huis te gaan![]()
fijne avond allemaal
Tot laterquote:Op maandag 18 november 2013 16:56 schreef Snoepie85 het volgende:
ja hoor, tijd om naar huis te gaan![]()
fijne avond allemaal
ik vind ziek zijn in bed liggen. Morgen ga ik aan het werk en ben ik beterquote:Op maandag 18 november 2013 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent het al!
Dus wil je er snel vanaf? Doe dan verstandig
ik snap die!quote:
Klanten ziekmaken is slecht voor de omzet hequote:Op maandag 18 november 2013 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind ziek zijn in bed liggen. Morgen ga ik aan het werk en ben ik beter
Ghehe, ik kon het niet latenquote:
Minuut of 5quote:
als het dan maar de Duitsers zijnquote:Op maandag 18 november 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Klanten ziekmaken is slecht voor de omzet he
En dan over een week weer ziek zijn.quote:Op maandag 18 november 2013 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind ziek zijn in bed liggen. Morgen ga ik aan het werk en ben ik beter
Omdat ik heel krengerig doe en daar stiekem wel even van geniet vooral omdat ik een pleurisweek hebquote:
paar weken nog en dan kerstvakantiequote:Op maandag 18 november 2013 16:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan over een week weer ziek zijn.
Niet lievquote:Op maandag 18 november 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik heel krengerig doe en daar stiekem wel even van geniet vooral omdat ik een pleurisweek heb
Nee dat schiet op in je vakantie ziek wordenquote:Op maandag 18 november 2013 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
paar weken nog en dan kerstvakantie
Bitch!quote:Op maandag 18 november 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Omdat ik heel krengerig doe en daar stiekem wel even van geniet vooral omdat ik een pleurisweek heb
Die kunnen we overal wel missen iid!quote:Op maandag 18 november 2013 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als het dan maar de Duitsers zijn
quote:Op maandag 18 november 2013 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet liev
[..]
Nee dat schiet op in je vakantie ziek worden
Gun mij dit gewoon!!quote:
dus jij een pleurisweek.. anderen ook een pleurisweek? Aardig zegquote:Op maandag 18 november 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op maandag 18 november 2013 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
dus jij een pleurisweek.. anderen ook een pleurisweek? Aardig zeg
Ik gun jou een heleboel...quote:
But I don't wanna!!quote:Op maandag 18 november 2013 17:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, gewoon liev doen ookal gaat het wat minder
quote:Op maandag 18 november 2013 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het heel gemeen om een man uit te lachen als hij verteld dat ie met zn lul tussen zn rits vast heeft gezeten?
Ja klopt!!quote:Op maandag 18 november 2013 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je alleen krengerig doet als je een pleurisweek hebt, dat kan toch altijd?
Mooi!!quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
But I don't wanna!!
* Huppelmuts stampt met voeten op de grond
Zal niks zijn vergeleken met het gevoel toen dat gebeurdequote:Op maandag 18 november 2013 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!!
Want ik lach hem echt keihard uit en echt leuk vindt hij dat niet
quote:Op maandag 18 november 2013 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het heel gemeen om een man uit te lachen als hij verteld dat ie met zn lul tussen zn rits vast heeft gezeten?
Bied aan dat je er wel een kusje op wil geven. Met een beetje geluk krijgt hij een erectie die vervolgens extra pijn doet.quote:Op maandag 18 november 2013 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Mooi!!
Want ik lach hem echt keihard uit en echt leuk vindt hij dat niet
quote:Op maandag 18 november 2013 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bied aan dat je er wel een kusje op wil geven. Met een beetje geluk krijgt hij een erectie die vervolgens extra pijn doet.
Lijkt me heel pijnlijk jaquote:Op maandag 18 november 2013 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
Zal niks zijn vergeleken met het gevoel toen dat gebeurde
quote:Op maandag 18 november 2013 17:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]en ik vond een velletje al pijnlijk
Geen erectie of geen pijn?quote:
Geen erectiequote:
Dan doe je hem maar net zoveel onzedelijke voorstellen tot hij wel een erectie heeft.quote:
Foto wil ook nog weleens helpenquote:Op maandag 18 november 2013 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan doe je hem maar net zoveel onzedelijke voorstellen tot hij wel een erectie heeft.
Dat probeerde ik!!quote:Op maandag 18 november 2013 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan doe je hem maar net zoveel onzedelijke voorstellen tot hij wel een erectie heeft.
Dan kun je nog altijd sms'en, geile voicemails inspreken etc. etc.quote:Op maandag 18 november 2013 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat probeerde ik!!
Kreeg als reply: ik ga je nu blokken tot de pijn weg is!!
Wat niet?quote:Op maandag 18 november 2013 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
Ik weet het niet hoor Air, maar volgens mij is dat niet eens mogelijk
Klopt, maar zo evil ben ik nietquote:Op maandag 18 november 2013 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je nog altijd sms'en, geile voicemails inspreken etc. etc.
Nepkreng!quote:
Een erectie nadat je met je lul ergens tussen hebt gezeten.quote:
Jammer weer...quote:Op maandag 18 november 2013 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, maar zo evil ben ik niet
Als Huppel een boobrub met babyolie aanbiedt om de pijn te verzachten dan groeit er echt wel iets hoor.quote:Op maandag 18 november 2013 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
Een erectie nadat je met je lul ergens tussen hebt gezeten.
(see what i did there)
Ik wil wel graag nog een keer van blok afquote:
Bij mij sta je niet op de block.quote:Op maandag 18 november 2013 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil wel graag nog een keer van blok af
Jouw piemel zat niet tussen je ritsquote:
Nee chickie was er nietquote:Op maandag 18 november 2013 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Middag
Inmiddels gevonden wat je zocht bij de ikea?
Hetzelfde hier. Of nouja, geen tosti dan, maar een zacht bolletje kaasquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 17:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Of nouja, geen tosti dan, maar een zacht bolletje kaas
Www.thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 18 november 2013 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
Boodschappen, goed idee.
Anders wordt er überhaupt niet veel gegeten vanavond denk ik
Goed bezig.quote:Op maandag 18 november 2013 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Weer begonnen met sporten dus gewoon gezond voedsel.
Volgens mij was ie alleen rond ipv een u-vormquote:Op maandag 18 november 2013 17:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen een gewone en een winter?
Meer vetjes ?
Die winter staat 'winter' voorquote:Op maandag 18 november 2013 17:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen een gewone en een winter?
Meer vetjes ?
Sowieso laatste tijd beetje veel ongezond gegeten.quote:
Ik kan zoveel bedenken, maar niet etenquote:Op maandag 18 november 2013 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik kan niks fatsoenlijks bedenken![]()
Nergens trek in
Morgen wel weer groente vlees en aardappelen
Nog steeds last van je kaken?quote:Op maandag 18 november 2013 17:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan zoveel bedenken, maar niet eten
Oh ik ookquote:Op maandag 18 november 2013 17:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan zoveel bedenken, maar niet eten
Leukquote:Op maandag 18 november 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe was de spelletjesmeet zaterdag?
Hoezo?quote:Op maandag 18 november 2013 18:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk
Was meer de calorie-meet trouwens
Huh? En peu zijn meet dan?quote:Op maandag 18 november 2013 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bosschebollen van Mu, cheesecake van Myr en kaneel-choco cake van mijOwja, en pizza's
Mogguh chick!!quote:
Bij deze.quote:Op maandag 18 november 2013 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Jouw piemel zat niet tussen je rits
Bleh, ik had verder moeten zoeken naar die spierpijnspray.quote:
Ik geloof je niet, stuur maar bewijs van de wondquote:Op maandag 18 november 2013 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze.![]()
![]()
![]()
Kom maar door met die geile praatjes en plaatjes.
Aii, zoveel last?quote:Op maandag 18 november 2013 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bleh, ik had verder moeten zoeken naar die spierpijnspray.
mijn hoofd is erg zwaar, tenminste volgens mn nek en schoudersquote:Op maandag 18 november 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, stuur maar bewijs van de wond
[..]
Aii, zoveel last?
Jammer, zo'n openlijke blijk van wantrouwen.quote:Op maandag 18 november 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik geloof je niet, stuur maar bewijs van de wond
geslapenquote:Op maandag 18 november 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook hallo![]()
Wat heb je uitgespookt?
Ik vind het gewoon net iets te toevallig allemaalquote:Op maandag 18 november 2013 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, zo'n openlijke blijk van wantrouwen.
Oef, beterschap!quote:Op maandag 18 november 2013 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn hoofd is erg zwaar, tenminste volgens mn nek en schouders
Zij heeft een tekst geschreven en die heeft zij haar vader laten opschrijvenquote:Op maandag 18 november 2013 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij tattoo stories een chick die een tatoeage voor haar vader die dood gaat wil laten zetten.
Een stuk tekst geschreven door haar vader, dus in zijn handschrift.
De tekst zelf heeft zij hem gedicteerd, dat gedeelte snap ik dus niet!!
Moet ik de dokter voor je bellen?quote:
Ik heb het expres gedaan. Je deed het voorkomen alsof dat de enige randvoorwaarde was om overladen te worden met allemaal Huppelgerelateerd opgeilend materiaal.quote:Op maandag 18 november 2013 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het gewoon net iets te toevallig allemaal
Jij denkt echt dat ik heel erg dom ben he?quote:Op maandag 18 november 2013 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij heeft een tekst geschreven en die heeft zij haar vader laten opschrijven
Jij masochist!quote:Op maandag 18 november 2013 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het expres gedaan. Je deed het voorkomen alsof dat de enige randvoorwaarde was om overladen te worden met allemaal Huppelgerelateerd opgeilend materiaal.
Gezelligquote:Op maandag 18 november 2013 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die werd verplaatst naar een uurtje of 12 met mij, vinnie en Engel in de ikea...
Ik weet wel dat ik hier geen gewoonte van ga maken.quote:
Het lijkt me heel pijnlijkquote:Op maandag 18 november 2013 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik hier geen gewoonte van ga maken.
Ik sta sowieso liever aan de kant die uitdeelt als het gaat om pijn.quote:
Vast niet dommer dan mij. Als dat mogelijk is tenminste.quote:Op maandag 18 november 2013 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik heel erg dom ben he?
Logischquote:Op maandag 18 november 2013 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sta sowieso liever aan de kant die uitdeelt als het gaat om pijn.
Dan ikquote:Op maandag 18 november 2013 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast niet dommer dan mij. Als dat mogelijk is tenminste.
nee, want ik denk nog steeds erover om een joint te draaienquote:Op maandag 18 november 2013 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ik de dokter voor je bellen?
* Dan ik.quote:Op maandag 18 november 2013 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast niet dommer dan mij. Als dat mogelijk is tenminste.
quote:Op maandag 18 november 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]an ik.
Maar je hoefde niet uit te leggen wat ik al had opgeschreven hoor.
Het helpt vastquote:Op maandag 18 november 2013 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want ik denk nog steeds erover om een joint te draaien
Zullen we dan maar?quote:
Waarom post je het dan?quote:Op maandag 18 november 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]an ik.
Maar je hoefde niet uit te leggen wat ik al had opgeschreven hoor.
Hoe laat ben je hier dan?quote:
zit er dik in dat ik er lang over ga doen jaquote:Op maandag 18 november 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het helpt vast![]()
Nu beginnen, ben je over een uur wel klaar met draaien
Zij vertelt nu aan iedereen dat haar vader een lieve tekst voor haar heeft geschreven omdat hij dood gaat.quote:
omdat ze het niet niet snapt, maar onbegrip heeftquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij heeft een tekst geschreven en die heeft zij haar vader laten opschrijven
Nietquote:Op maandag 18 november 2013 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Tijn, serieus, hoe kan jij functioneren?
Komt er ook dagelijks iemand bij je langs om je kont voor je af te vegen of kan je dat wel zelf?quote:
Even een wind laten zodat je schade aanricht wil misschien wel helpenquote:Op maandag 18 november 2013 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn dagen dat ik het niet heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat denk je?quote:Op maandag 18 november 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt er ook dagelijks iemand bij je langs om je kont voor je af te vegen of kan je dat wel zelf?
quote:Op maandag 18 november 2013 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even een wind laten zodat je schade aanricht wil misschien wel helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Waar is 'hier'?quote:
Ik denk niet.quote:
lijkt me best klote, al dat aangekoekte tussen je billen.quote:
nee, van ziek zijn welquote:
Als ik niet denk, dan merk ik daar toch niets van.quote:Op maandag 18 november 2013 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lijkt me best klote, al dat aangekoekte tussen je billen.
dan komen er nog teveel woorden uit. Ga liggen en lig stil dan. Stoppen met ademen, want friso zat aan de beademing.quote:Op maandag 18 november 2013 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik niet denk, dan merk ik daar toch niets van.
Ik ben een beetje zoals Friso was
Hersendood, maar dan zonder lawine?quote:
verkapte doodsverwensingquote:Op maandag 18 november 2013 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan komen er nog teveel woorden uit. Ga liggen en lig stil dan. Stoppen met ademen, want friso zat aan de beademing.![]()
maar zolang verkapt wordt het getolereerd toch?quote:
Ja, gewoon zo geboren.quote:Op maandag 18 november 2013 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hersendood, maar dan zonder lawine?
Nee johquote:
Ik ben geen modje...quote:Op maandag 18 november 2013 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar zolang verkapt wordt het getolereerd toch?![]()
Of is dit ook notewaardig?
3 mods hebben me pas een note durven geven, mijn status werkt ook op modjes dusquote:Op maandag 18 november 2013 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben geen modje...
Sowieso zou ik niet bij je in de buurt durven komen
Eén van de notes is waarschijnlijk 'blaft wel, bijt niet'. Dan ben je ook niet interessant ten opzichte van de echte mongolen die hier rondposten.quote:Op maandag 18 november 2013 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
3 mods hebben me pas een note durven geven, mijn status werkt ook op modjes dus
Waarschijnlijk zijn dat ze alle 3.quote:Op maandag 18 november 2013 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de notes is waarschijnlijk 'blaft wel, bijt niet'. Dan ben je ook niet interessant ten opzichte van de echte mongolen die hier rondposten.
ik bijt welquote:Op maandag 18 november 2013 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de notes is waarschijnlijk 'blaft wel, bijt niet'. Dan ben je ook niet interessant ten opzichte van de echte mongolen die hier rondposten.
Kan ook nog. Ze is sowieso maar een schim van haar vroegere zelf. Ze lijkt gewoon bijna echt leuk enzo.quote:Op maandag 18 november 2013 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarschijnlijk zijn dat ze alle 3.
In schuimpjes zeker?quote:
Laten we het er op houden dat smaken verschillen.quote:Op maandag 18 november 2013 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan ook nog. Ze is sowieso maar een schim van haar vroegere zelf. Ze lijkt gewoon bijna echt leuk enzo.
in lekkere mannenquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat smaken verschillen.
Valt ze binnen of buiten jouw smaak?quote:Op maandag 18 november 2013 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laten we het er op houden dat smaken verschillen.
buiten gelukkigquote:Op maandag 18 november 2013 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt ze binnen of buiten jouw smaak?
Ik wilde een paint maken, maar dat is te veel moeite vandaag.quote:Op maandag 18 november 2013 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt ze binnen of buiten jouw smaak?
Gorinchemquote:
Da's best een eind om een bakje koffie te drinken bij iemand die monogaam door het leven gaat.quote:
met geweldige mensen op het station met leuke rokken enzoquote:
Echt he!!quote:Op maandag 18 november 2013 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met geweldige mensen op het station met leuke rokken enzo
die je dan met open mond aankijken omdat je iets anders gekleed bent dan zijquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat was toch toen wij daar zeer hoerig in ons korset op de trein zaten te wachten?
Nog veel brave mannen langs gehad die vroegen wat het moest kosten? Want zo zijn die refo's dan ook wel weer.quote:Op maandag 18 november 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat was toch toen wij daar zeer hoerig in ons korset op de trein zaten te wachten?
Nee, althans niet in gorinchemquote:Op maandag 18 november 2013 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog veel brave mannen langs gehad die vroegen wat het moest kosten? Want zo zijn die refo's dan ook wel weer.
geen man gezien toen, die werden volgens mij angstvallig binnen gehoudenquote:Op maandag 18 november 2013 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog veel brave mannen langs gehad die vroegen wat het moest kosten? Want zo zijn die refo's dan ook wel weer.
Waar wel dan?quote:
In Amsterdam werden de mannen wel brutaler en opdringerigerquote:
vooral die uitsmijterquote:Op maandag 18 november 2013 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Amsterdam werden de mannen wel brutaler en opdringeriger
Uhm...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eén van de vele redenen waarom Amsterdam gewoon een kutstad is.quote:Op maandag 18 november 2013 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
In Amsterdam werden de mannen wel brutaler en opdringeriger
Klootzak!!quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 19:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhm...Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
na het gesprekje dat ik met m gevoerd heb, bleef ie wel iets meer op afstand toch?quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 19:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhm...En ik maar denken dat je zo braaf bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, toen kon ik veilig heen en weer lopen!!quote:Op maandag 18 november 2013 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na het gesprekje dat ik met m gevoerd heb, bleef ie wel iets meer op afstand toch?
je denkt toch niet dat ik er geld aan uit ga geven?quote:Op maandag 18 november 2013 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand zijn notes wel eens gelezen?
quote:
Oh maar dat ben ik ookquote:Op maandag 18 november 2013 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je zo braaf bent
Iedereen met een abo kan zijn/haar notes lezenquote:Op maandag 18 november 2013 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Dan moet je Tamas heel lief aankijken, denk ik.quote:Op maandag 18 november 2013 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
toch knap aangezien ie bijna 2 koppen groter was dan ikquote:Op maandag 18 november 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, toen kon ik veilig heen en weer lopen!!
Nee, ik heb er één en weet ook waarom ik die heb. Iets met porno posten in een spoiler, net nadat de policy was ingegaan dat er niks naakt meer mocht op het forum, enkele topics uitgezonderd.quote:Op maandag 18 november 2013 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ghehe /care!! It workedquote:Op maandag 18 november 2013 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toch knap aangezien ie bijna 2 koppen groter was dan ik
Dat was jij toch?quote:Op maandag 18 november 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou notes hebben? Je bent het braafste jongetje van de klas
*lief kijkt*quote:Op maandag 18 november 2013 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan moet je Tamas heel lief aankijken, denk ik.
niet dat opa en smurf ook maar een poging deden trouwens... De 'heren'quote:
Ik wil het niet eens weten eigenlijkquote:Op maandag 18 november 2013 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je Tamas heel lief aankijken, denk ik.
Die zeiden later toch dat ze er al vanuit gingen dat wij het zelf wel konden oplossenquote:Op maandag 18 november 2013 19:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet dat opa en smurf ook maar een poging deden trouwens... De 'heren'
Ja ... weinig boeiendsquote:Op maandag 18 november 2013 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Uhuhquote:Op maandag 18 november 2013 19:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In be4 iemand met nog meer
[..]
Oh maar dat ben ik ook![]()
Geen idee.quote:
Ik heb 1 note geloof ik.quote:Op maandag 18 november 2013 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens weten eigenlijk
geen idee, ik heb eigenlijk niet naar ze geluisterdquote:Op maandag 18 november 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zeiden later toch dat ze er al vanuit gingen dat wij het zelf wel konden oplossen
Oh vertel Faxiequote:
Altijd makkelijk zo'n excuus tochquote:Op maandag 18 november 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zeiden later toch dat ze er al vanuit gingen dat wij het zelf wel konden oplossen
Wat? Echt!quote:Op maandag 18 november 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ... weinig boeiends
[..]
Uhuh![]()
het is wel zo dat wij per tiet nog meer mannelijkheid hebben dan die twee in hun hele lijf.quote:Op maandag 18 november 2013 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Altijd makkelijk zo'n excuus toch
[..]
Wat? Echt!
Nooit tochquote:Op maandag 18 november 2013 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee, ik heb eigenlijk niet naar ze geluisterd
quote:Op maandag 18 november 2013 19:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is wel zo dat wij per tiet nog meer mannelijkheid hebben dan die twee in hun hele lijf.
ja toen er gezegd werd waar ik koffie kon halenquote:
Banaanvraag en doodsverwensing en slowchatten en die andere weet ik niet meerquote:Op maandag 18 november 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou notes hebben? Je bent het braafste jongetje van de klas
Dat blijktquote:
Da's toch niet notewaardig? ..quote:Op maandag 18 november 2013 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Banaanvraag en doodsverwensing en slowchatten en die andere weet ik niet meer
Dat is weer een Notequote:Op maandag 18 november 2013 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's toch niet notewaardig? ..
Modje met PMS zeker
Dat dusquote:Op maandag 18 november 2013 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat blijkt
Weet je ook waarom je die 4 notes hebt gekregen?
edit: ik zag het al
Is gewoon notewaardig hoorquote:Op maandag 18 november 2013 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's toch niet notewaardig? ..
Modje met PMS zeker
Dat zal bestquote:Op maandag 18 november 2013 19:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is wel zo dat wij per tiet nog meer mannelijkheid hebben dan die twee in hun hele lijf.
Welke user?quote:Op maandag 18 november 2013 19:39 schreef Faxie het volgende:
Mijn note was omdat ik een slet een slet noemde als ik me niet vergis
Echt?quote:Op maandag 18 november 2013 19:39 schreef Faxie het volgende:
Mijn note was omdat ik een slet een slet noemde als ik me niet vergis
PMS is note waardig?quote:
Ze heeft het waarschijnlijk aan dat beetje vrouwelijkheid dat er nog over is te danken...quote:
Jij hebt er vast wel heel veelquote:
pro deo prostituee mocht ook al niet. Daar heb ik een note voor gehadquote:
Die was wel mooi!!quote:Op maandag 18 november 2013 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pro deo prostituee mocht ook al niet. Daar heb ik een note voor gehad![]()
Kan ook zijn dat het om de rest ging
Geen idee. Een of andere janktopic over dat ze het rondneuken wilde afleren maar dat niet kon. Ze neukte alles, had slechte vrienden, zat aan de drugs blablabla. Zal ondertussen wel een slotje hebben.quote:
tettenpowerquote:Op maandag 18 november 2013 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze heeft het waarschijnlijk aan dat beetje vrouwelijkheid dat er nog over is te danken...
Een vent die een grote bek tegen een uitsmijter geeft heeft gelijk een klap te pakken
Whehehehe. Terecht.quote:Op maandag 18 november 2013 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee. Een of andere janktopic over dat ze het rondneuken wilde afleren maar dat niet kon. Ze neukte alles, had slechte vrienden, zat aan de drugs blablabla. Zal ondertussen wel een slotje hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |