Nee, voor de foreseeable future.quote:Op maandag 18 november 2013 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer, nu?Of bedoel je voor vandaag
Ik denk dat Inso dat beter voor zichzelf kan bepalen dan jij of ik.quote:Op maandag 18 november 2013 15:13 schreef Elan het volgende:
Drank hoort er toch een beetje bij, soms levert het wat pijn op soms plezier het is net als het leven Inso.
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 18 november 2013 15:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat Inso dat beter voor zichzelf kan bepalen dan jij of ik.
Dat je afkeurend doet tegen iemand die wil stoppen met drinken en dat dat bullshit is. En bovendien absoluut niet helpt.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 15:16 schreef Elan het volgende:
Ik ben wel een voorstander van drinken ja maar als iemand niet wil drinken lijkt me dat verder volledig zijn zaak.
quote:Op maandag 18 november 2013 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer, nu?Of bedoel je voor vandaag
quote:
Laat 'm dan.quote:Op maandag 18 november 2013 15:13 schreef Elan het volgende:
Drank hoort er toch een beetje bij, soms levert het wat pijn op soms plezier het is net als het leven Inso.
Dit, dus.quote:Op maandag 18 november 2013 15:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Laat 'm dan.Je bent niet echt behulpzaam zo.
WHUUUUUUT???quote:
Ja dat mag.quote:
Vond Inso altijd wel chill als hij gezopen had, beetje mijn drankenmaatje op FOK!quote:Op maandag 18 november 2013 15:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Laat 'm dan.Je bent niet echt behulpzaam zo.
Tjackaquote:Op maandag 18 november 2013 15:19 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben blij met deze situatie.
Bedankt voor jullie steun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |