Oh eerst niet?quote:
quote:
Morgan Freemanquote:Op maandag 18 november 2013 15:04 schreef Toto69 het volgende:
work in progress
kan iemand al raden wie het is
made with ms paint
[ afbeelding ]
quote:
Clinton?quote:Op maandag 18 november 2013 15:04 schreef Toto69 het volgende:
work in progress
kan iemand al raden wie het is
made with ms paint
[ afbeelding ]
Ik moet morgen gewoon werken.quote:
Prijs jezelf gelukkig.quote:Op maandag 18 november 2013 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh eerst niet?![]()
Had ik nog niet gezien
Oh die zijn praktisch hetzelfde, heeft hem nog gespeeld enzoquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die zijn praktisch hetzelfde, heeft hem nog gespeeld enzo
Watquote:Op maandag 18 november 2013 15:07 schreef Crack_ het volgende:
Wat, een vriendin vraagt net of ze mn konijn een weekje mag lenen want ze wil kijken of 't ook iets voor haar is?
Je vriendin wilt konijn gaan eten?quote:Op maandag 18 november 2013 15:07 schreef Crack_ het volgende:
Wat, een vriendin vraagt net of ze mn konijn een weekje mag lenen want ze wil kijken of 't ook iets voor haar is?
ik stop compleetquote:Op maandag 18 november 2013 15:10 schreef Elan het volgende:
2 dagen nuchter waren weer een heuse hel .
quote:Op maandag 18 november 2013 15:07 schreef Crack_ het volgende:
Ja, ik vind het ook beetje raar en ga het ook echt niet doenquote:Op maandag 18 november 2013 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat![]()
"ja hoi, ik wil even je 2 maanden oude baby even een paar dagen lenen, om te kijken of ik ook kinderen wil' 'Ohja, is goed, hier neem maar een week mee, ik ga op vakantie, doei'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |