In twee maten van Bodpa! T is van Lindex, momenteel hebben ze mooie effen.quote:Op maandag 18 november 2013 14:44 schreef pessie het volgende:
Toffe spam suiker! Waar heb je dat pak vandaan? Klinkt als een fijne vakantie
Mijn man werkt in Barendrecht en we wonen bij Utrecht. Die vertrekt om half 9 en is om half 8 thuis. Dan liggen de kinderen al gevoed en gewassen in bed. Omdat ik de hele dag, elke dag, thuis ben doe ik ook zo veel mogelijk het huishouden. 2 dagen in de week gaan de kinderen naar de Opa's en Oma's en dan ga ik aan de studie. 's nachts (en 's avonds want hij slaapt om 10 uur al) laat ik hem liggen want hij moet er uit om te werken. Eerst thuis voor hij vertrekt. Dus ik heb vaak het gevoel alles alleen te moeten doen. Maar ivm geen baan kan het niet anders.quote:Op maandag 18 november 2013 14:57 schreef Suikertante het volgende:
[..]
In twee maten van Bodpa! T is van Lindex, momenteel hebben ze mooie effen.
En Shandaly dat is stom zeg. Maar jullie gaan weer zwemmen, dat hebben wij nog nooit (!) gedaan!
Wel balen als het soms voelt alsof je er alleen voor staat. Hebben jullie het daar wel eens over? Hier is alles echt 50/50 dus ik kan het me altijd slecht voorstellen, maar heb natuurlijk superveel geluk met een thuiswerkende vriend.
Vanaf een kleine 2 maanden. Maar toen waren we ook al druk aan het oefenen vanwege voorkeurshouding/fysiotherapie. Hij vond het ook meteen superleuk!quote:Op maandag 18 november 2013 15:17 schreef ymme het volgende:
Vanaf welke leeftijd begonnen jullie met de kindjes onder een babygym en dergelijke te leggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Ja maar, ja maar, hij IS toch nog maar 2,5 maandquote:Op maandag 18 november 2013 14:30 schreef Suikertante het volgende:
Het was trouwens ongeveer 23950232932035239203121244 keer zo leuk als toen hij 2,5 maand was. Ik ben verliefd op F van 7 maanden
Op dagen als vandaag haat ik het. Een plakbaby die de hele dag door huilt. Een peuter die gisteravond over dr nek ging en vandaag nog wat hangerig is en veel aandacht wil. Vandaag zouden ze naar Opa en Oma gaan maar wegens omstandigheden kon het niet. Mn man heeft zich verslapen vandaag (de kindjes werden pas om half 10 wakker!) dus komt hij nog later thuisquote:Op maandag 18 november 2013 15:12 schreef Spirit82 het volgende:
Lijkt me ook niet alles Tally, natuurlijk ook omdat je geen keuze hebt want geen baan, maar ik zou gillend gek worden als ik Isa iedere dag, dag en nacht, alleen moest verzorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |