Puik idee, go your gang.quote:Op maandag 18 november 2013 16:56 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, gewoon even mensjes afkraken hier
doe danquote:Op maandag 18 november 2013 16:57 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]Doe ik zodra iemand daar aanleiding toe geeft
Nee allebei. Seksuele frustraties zorgt voor het krijgen van een depressie. Dus je moet soms eerst je ziel "genezen"/ zuiveren voordat je met een goed boek begint.quote:Op maandag 18 november 2013 16:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Denk dat jij meer opschiet met een boek dan met een piemel.
Een doorsmeerbeurt van HSG-bomber dus?quote:Op maandag 18 november 2013 17:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee allebei. Seksuele frustraties zorgt voor het krijgen van een depressie. Dus je moet soms eerst je ziel "genezen"/ zuiveren voordat je met een goed boek begint.
Hoe..... Lieve meid!quote:Op maandag 18 november 2013 16:57 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]Doe ik zodra iemand daar aanleiding toe geeft
Mmm!quote:Op maandag 18 november 2013 17:03 schreef haan33 het volgende:
[..]
Een doorsmeerbeurt van HSG-bomber dus?
Ohh, ik kan zo een paar users opnoemen die ik eens flink op hun nummer wil zetten. mja, aangezien die hier nu niet zijnquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 17:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee allebei. Seksuele frustraties zorgt voor het krijgen van een depressie. Dus je moet soms eerst je ziel "genezen"/ zuiveren voordat je met een goed boek begint.
Je klinkt wel erg slim opeens. Helpt Bomber je ook met het schrijven van je posts?quote:Op maandag 18 november 2013 17:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Braddie toch. niet zo hypocriet doen, alsof iedereen voor jou moet wijken!quote:Op maandag 18 november 2013 17:13 schreef Braddie het volgende:
Tijd voor een ban voor een aantal mensen die constant foto`s van mij posten, terwijl er was afgesproken volgens mij dat dit niet meer mocht (Tenzij ik het zelf post)
Waarom post je dan steeds zelf foto's als je weet dat men dit ongevraagd gaat overnemen?quote:Op maandag 18 november 2013 17:13 schreef Braddie het volgende:
Tijd voor een ban voor een aantal mensen die constant foto`s van mij posten, terwijl er was afgesproken volgens mij dat dit niet meer mocht (Tenzij ik het zelf post)
Als je mijn eerlijke antwoord wilt..quote:Op maandag 18 november 2013 17:14 schreef LethalNinja het volgende:
Ik heb even aan de ervaren modjes om advies gevraagd, zelf weet ik atm even niet wat ik met dit topic aan moet
Nee hoor, absoluut niet zelfs! Maar als er een "Contact verbod" gold blijkbaar, en deze desbetreffende users houden zich er niet aan, vind ik het niet meer dan logisch dat ik de modjes even informeerquote:Op maandag 18 november 2013 17:14 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Braddie toch. niet zo hypocriet doen, alsof iedereen voor jou moet wijken!
Pff, niet zo belangrijk doen mens :Squote:Op maandag 18 november 2013 17:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je mijn eerlijke antwoord wilt..
Sluiten hoeft niet zo zeer (Elk topic wat ik maak word backfire, dat is een feit) Maar er worden weer foto`s van mij gepost, en er was volgens mij een soort van "Contact verbod" Maar bijvoorbeeld "Rectum" houd zich hier dus niet aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |