quote:
Niks moest lachen om je 'hahaahha'quote:
Oooow ik interpreteer die "quote:Op maandag 18 november 2013 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks moest lachen om je 'hahaahha'laat mij.
quote:
Die ook, anders heeft het een hele andere betekenis.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 15:49 schreef Rectum het volgende:
[..]
blondje in het topic de poep is aan!
Ik nietquote:Op maandag 18 november 2013 16:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nu inprincipe niks meer, maar ik wilde het gewoon even delen, vond het wel klachtwaardig.
Ok *blaft*quote:
Beter dan dat je op die linker, veredelde rat zou lijken toch?quote:Op maandag 18 november 2013 10:48 schreef Braddie het volgende:
Zit net met een vriendin te whatsapp, en we sturen elkaar wat foto`s van onze huisdieren, dus ik stuur een foto van m`n honden:
[ afbeelding ]
Zegt ze "Je lijkt erg op die rechter" (Die witte dus)
Dus ik" In welk opzicht? Dat ik de hele dag achter een computer monitor zit?"
Zij " Nee, nvm, random though"___!!
Beter van wel jaquote:Op maandag 18 november 2013 16:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok *blaft*Dan zal ik me maar gaan aanpassen hé
Hoe gaat het met je opblaasvriend?quote:
zelfs die is gevluchtquote:Op maandag 18 november 2013 16:16 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je opblaasvriend?
Doe wat gel in je haar en maak een mooi bazenkapsel. Je zult versteld staan hoeveel beter je er dan uitziet.quote:
die hond heeft de blik van jou, geen grap!quote:Op maandag 18 november 2013 16:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die hond heeft niet eens één onderkin.
he he jij was tog die lelijkerd met die kutkopquote:Op maandag 18 november 2013 16:18 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij me ging negeren, doe dat dan ook!
En jij de blik van Braddie.quote:Op maandag 18 november 2013 16:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
die hond heeft de blik van jou, geen grap!
Ga pijpen ofso, ow wacht..quote:Op maandag 18 november 2013 16:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
die hond heeft de blik van jou, geen grap!
ga weg jo, moet ik nog wat foto's droppen?quote:
Ik zit ook alleen maar een beetje te constateren, niet te haten.quote:Op maandag 18 november 2013 16:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Niet zo aangevallen zijn was maar een constatering.
En bedankt voor het compliment.
Dit is best wel een gemene opmerking Blondje_93.quote:
Hihiquote:Op maandag 18 november 2013 16:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Dit is best wel een gemene opmerking Blondje_93.
Wel toevallig dat ik dan net ook op een van de 2 lijk.quote:Op maandag 18 november 2013 16:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zit ook alleen maar een beetje te constateren, niet te haten.
[..]
Dit is best wel een gemene opmerking Blondje_93.
Wowquote:
jij zou haar doen haan!quote:Op maandag 18 november 2013 16:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
ga weg jo, moet ik nog wat foto's droppen?
Ga je gang man, ik kan niet wachten tot je een ban krijgtquote:Op maandag 18 november 2013 16:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
ga weg jo, moet ik nog wat foto's droppen?
ik ben dit weekend trouwens in zeeland, wie niet luistert gaat voelenquote:Op maandag 18 november 2013 16:40 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ga je gang man, ik kan niet wachten tot je een ban krijgt
Gaan we dreigenquote:Op maandag 18 november 2013 16:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik ben dit weekend trouwens in zeeland, wie niet luistert gaat voelen
Fijn dat jij je ook geroepen voeltquote:Op maandag 18 november 2013 16:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ah, de intellectuele elite van FOK! bevindt zich op deze pagina.
Nog even wachten en dan buikje vullenquote:Op maandag 18 november 2013 16:44 schreef krullenbolletje het volgende:
Heerlijk maandag middag topic
quote:Op maandag 18 november 2013 16:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Fijn dat jij je ook geroepen voelt
waarom post je 2x hetzelfde plaatjequote:
Ging er vanuit dat 'ie het niet deed.quote:Op maandag 18 november 2013 16:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
waarom post je 2x hetzelfde plaatje
hahaha TRAPquote:Op maandag 18 november 2013 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat 'ie het niet deed.
Sorry, ik probeerde mij alleen maar aan te passen aan het niveau hier.quote:Op maandag 18 november 2013 16:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wel toevallig dat ik dan net ook op een van de 2 lijk.
Beetje kinderlijk.
Ja, wat verwacht je dan in een Braddie-topic?quote:Op maandag 18 november 2013 16:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sorry, ik probeerde mij alleen maar aan te passen aan het niveau hier.
Moet je weer het laatste woord hebben. Hoelang heb je erover moeten nadenken voordat je deze gigantische stoere opmerking plaatste?quote:Op maandag 18 november 2013 16:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sorry, ik probeerde mij alleen maar aan te passen aan het niveau hier.
Sinds wanneer typ jij kloppende volzinnen?quote:Op maandag 18 november 2013 16:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Moet je weer het laatste woord hebben. Hoelang heb je erover moeten nadenken voordat je deze gigantische stoere opmerking plaatste?
Oke gimme a breakquote:Op maandag 18 november 2013 16:52 schreef Rectum het volgende:
damn wat een fitties hier
[ [url=http://-eelding[/url] ]
Meer explosiviteit dan nu het geval is.quote:Op maandag 18 november 2013 16:52 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, wat verwacht je dan in een Braddie-topic?
sryquote:Op maandag 18 november 2013 16:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Moet je weer het laatste woord hebben. Hoelang heb je erover moeten nadenken voordat je deze gigantische stoere opmerking plaatste?
Maak eens geen ruzie..quote:Op maandag 18 november 2013 16:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Goede seks doet veel met je.quote:Op maandag 18 november 2013 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sinds wanneer typ jij kloppende volzinnen?
Als je wilt zorg ik daar wel voorquote:Op maandag 18 november 2013 16:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Meer explosiviteit dan nu het geval is.
[..]
sry
Ga je dan weer foto's van jezelf plaatsen?quote:Op maandag 18 november 2013 16:54 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Als je wilt zorg ik daar wel voor
Wow.quote:Op maandag 18 november 2013 16:54 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Als je wilt zorg ik daar wel voor
Nee, gewoon even mensjes afkraken hierquote:Op maandag 18 november 2013 16:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ga je dan weer foto's van jezelf plaatsen?
Bring it on girl.quote:Op maandag 18 november 2013 16:56 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, gewoon even mensjes afkraken hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |