zelfs die is gevluchtquote:Op maandag 18 november 2013 16:16 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je opblaasvriend?
Doe wat gel in je haar en maak een mooi bazenkapsel. Je zult versteld staan hoeveel beter je er dan uitziet.quote:
die hond heeft de blik van jou, geen grap!quote:Op maandag 18 november 2013 16:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die hond heeft niet eens één onderkin.
he he jij was tog die lelijkerd met die kutkopquote:Op maandag 18 november 2013 16:18 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij me ging negeren, doe dat dan ook!
En jij de blik van Braddie.quote:Op maandag 18 november 2013 16:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
die hond heeft de blik van jou, geen grap!
Ga pijpen ofso, ow wacht..quote:Op maandag 18 november 2013 16:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
die hond heeft de blik van jou, geen grap!
ga weg jo, moet ik nog wat foto's droppen?quote:
Ik zit ook alleen maar een beetje te constateren, niet te haten.quote:Op maandag 18 november 2013 16:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Niet zo aangevallen zijn was maar een constatering.
En bedankt voor het compliment.
Dit is best wel een gemene opmerking Blondje_93.quote:
Hihiquote:Op maandag 18 november 2013 16:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Dit is best wel een gemene opmerking Blondje_93.
Wel toevallig dat ik dan net ook op een van de 2 lijk.quote:Op maandag 18 november 2013 16:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zit ook alleen maar een beetje te constateren, niet te haten.
[..]
Dit is best wel een gemene opmerking Blondje_93.
Wowquote:
jij zou haar doen haan!quote:Op maandag 18 november 2013 16:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
ga weg jo, moet ik nog wat foto's droppen?
Ga je gang man, ik kan niet wachten tot je een ban krijgtquote:Op maandag 18 november 2013 16:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
ga weg jo, moet ik nog wat foto's droppen?
ik ben dit weekend trouwens in zeeland, wie niet luistert gaat voelenquote:Op maandag 18 november 2013 16:40 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ga je gang man, ik kan niet wachten tot je een ban krijgt
Gaan we dreigenquote:Op maandag 18 november 2013 16:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik ben dit weekend trouwens in zeeland, wie niet luistert gaat voelen
Fijn dat jij je ook geroepen voeltquote:Op maandag 18 november 2013 16:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ah, de intellectuele elite van FOK! bevindt zich op deze pagina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |