Nee dat was Frits. God hebbe zijn ziel.quote:Op maandag 18 november 2013 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
Dat was toch die hond die dood was gegaan?
Dit dus, ik zou haar flink op haar hondjes te grazen nemen.quote:Op maandag 18 november 2013 10:52 schreef Chai het volgende:
Ze wil je neuken en daarom plaagt ze je.
Nee zij hem, hij houdt van voorbinddildo's in zn anus.quote:Op maandag 18 november 2013 10:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit dus, ik zou haar flink op haar hondjes te grazen nemen.
RIP Fritsquote:Op maandag 18 november 2013 10:52 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nee dat was Frits. God hebbe zijn ziel.
quote:
quote:Zij " Nee, nvm, random though(t)"
Maar dat is dus geen straf, andersom welquote:Op maandag 18 november 2013 10:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee zij hem, hij houdt van voorbinddildo's in zn anus.
Niet eens verder gelezenquote:
Je gaat toch niet uit met deze knuppel hahaquote:Op maandag 18 november 2013 10:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
Braddie, ik was zaterdagavond trouwens in dat Podiumgeval, en je was er weer niet
Heel stiekem is Braddie die gekke playerquote:Op maandag 18 november 2013 11:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je gaat toch niet uit met deze knuppel haha
Ik was in de bioscoop (die ligt er tegenover) en ik besloot even te checken of onze Bradster er was. Maar niet dusquote:Op maandag 18 november 2013 11:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je gaat toch niet uit met deze knuppel haha
quote:Op maandag 18 november 2013 11:00 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Heel stiekem is Braddie die gekke player
Heb jij het geluk met deze dorpsidioot in hetzelfde dorp te wonen?quote:Op maandag 18 november 2013 11:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik was in de bioscoop (die ligt er tegenover) en ik besloot even te checken of onze Bradster er was. Maar niet dus
quote:
Haten op Braddiequote:Op maandag 18 november 2013 11:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heb jij het geluk met deze dorpsidioot in hetzelfde dorp te wonen?
Ik ben opgegroeid in hetzelfde dorp, en familie van me woont er nog. Ik woon inmiddels al mijn halve leven ergens andersquote:Op maandag 18 november 2013 11:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2013 11:07 schreef padlarf het volgende:
Onterechte vergelijking. Die hond heeft zijn theorie wel in 5 keer gehaald.
Of ze wil dat je haar liktquote:Op maandag 18 november 2013 10:52 schreef Chai het volgende:
Ze wil je neuken en daarom plaagt ze je.
Omdat ik er alleen op donderdag avond ben.quote:Op maandag 18 november 2013 10:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
Braddie, ik was zaterdagavond trouwens in dat Podiumgeval, en je was er weer niet
En dat vertel je me nu!quote:Op maandag 18 november 2013 11:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik er alleen op donderdag avond ben.
Dorpsidiootquote:Op maandag 18 november 2013 11:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Oepsquote:Op maandag 18 november 2013 11:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat vertelde ik je vorige maand ookCheck je DM er maar op na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |