Het is iig fijn dat Damon en Elena nu echt uit elkaar zijn dan krijgen we geen "IK HOU VAN JE, NEE WE KUNNEN NIET SAMEN ZIJN, KOM SEKS, OKE WE MOETEN NU ECHT UIT ELKAAR, MAAR IK HOU VAN JE" meer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:30 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, net de nieuwe aflevering gekeken... En ik snap er steeds minder van, hoe kan het dat Tyler ineens een traveller in zijn lijf heeft zitten? Hij had hier toch aan kunnen ontsnappen? Het word voor mijn gevoel steeds vager en de logica ontgaat me een beetje. Ik vind het eigenlijk steeds minder leuk om naar te kijken, alsof ze een hoop verzinnen om het verhaal gaande te houden
Ben het met je eens! Ik begin er steeds minder van te snappen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:30 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, net de nieuwe aflevering gekeken... En ik snap er steeds minder van, hoe kan het dat Tyler ineens een traveller in zijn lijf heeft zitten? Hij had hier toch aan kunnen ontsnappen? Het word voor mijn gevoel steeds vager en de logica ontgaat me een beetje. Ik vind het eigenlijk steeds minder leuk om naar te kijken, alsof ze een hoop verzinnen om het verhaal gaande te houden
Nou ongeveer waar jij bent, daar begint de aftakelingquote:Op zondag 27 april 2014 01:01 schreef Gogo83 het volgende:
Hmz, dat belooft niet veel goeds. Ben in seizoen vier en vindt het nu nog wel leuk.
Dan ben ik benieuwd hoe lang ik het nog leuk vind.quote:Op zondag 27 april 2014 11:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Nou ongeveer waar jij bent, daar begint de aftakeling
Jup! En inmiddels is dat een fijnere serie om te volgen dan TVDquote:Op zondag 27 april 2014 15:38 schreef Gogo83 het volgende:
Is de aflevering 'The Originals' in seizoen vier een voorproefje van de spin-off? Zo ja, fijn sfeertje wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |