Weerwolfgif.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:23 schreef purebliss het volgende:
Interessante aflevering!
Wat was het nou precies wat Katherine bij zichzelf inspoot?
Die staan altijd direct op youtubequote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:45 schreef purebliss het volgende:
Vind het jammer dat ze er niet zo'n 'what happends on the next episode of tvd' stukje achter plakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be brave. Be kind.
Ja, maar dat zou weer te gemakkelijk zijn denk ik. Denk dat het iets ingewikkelder gaat worden...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:54 schreef krullenbolletje het volgende:
Caroline zal Klaus wel overtuigen om Elena te redden, mits hij niet te druk is met het vermoorden van zijn broer en zus
soort van hybrid dusquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:05 schreef Eekhoorn_ het volgende:
[..]
Weerwolfgif.
Kortom, dodelijk voor de vampiersoort.
nee dood.quote:
Nee geen weerwolfgif alleen. Het was een combi van wat Damon heeft en weerwolfgif, dus ze zal straks wel vampieren willen bijten die er dan dood aan gaan. Of misschien zelf ook zo worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:05 schreef Eekhoorn_ het volgende:
[..]
Weerwolfgif.
Kortom, dodelijk voor de vampiersoort.
Of ook hybriden bijten?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee geen weerwolfgif alleen. Het was een combi van wat Damon heeft en weerwolfgif, dus ze zal straks wel vampieren willen bijten die er dan dood aan gaan. Of misschien zelf ook zo worden.
[ spoiler] [/spoiler]quote:Op maandag 10 maart 2014 08:46 schreef purebliss het volgende:
Hoe kan ik via de ipad een spoiler doen? Zag net op twitter een interessante spoiler voorbij komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoop het ook, maar ergens denk ik dat ze wel een manier vind om terug te komen..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ spoiler] [/spoiler]
Godsamme, hoop dat we nu van Katherine afzijn. Dat was ik wel enorm zatMaar dat zal wel weer niet.
Same here..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:35 schreef Crohnjurist het volgende:
Volgende week pas weer een nieuwe... En ik zat er al helemaal klaar voor
Haha echtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:09 schreef tliciouz het volgende:
Haha die opmerking van Stefan. Rebecca?! Ik kreeg het even warm.
elena moet ook wel een beetje evil zijn, misschien geilt ze wel op damon's slechte kantquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha echt
Wat ik trouwens beetje jammer vind en ook wel wat ongeloofwaardig; Elena's reactie op Damons verhaal over waarom hij Aaron had vermoord. Kan toch niet man
Ben benieuwd of ze ook nog even up to date wordt gebracht over dat hij Jeremy zo goed als afmaakte, wederom. En of daar dan ook weer zo mak op wordt gereageerd.
Tja, dan nog, ze moest zo huilen op het moment dat ze dacht dat ze hem zelf (lees: Katherine) had afgemaakt. Toen ze van Damon hoorde dat hij het had gedaan inclusief bullshit reden is er ineens niks aan de hand en duikt ze 5 tellen later met hem het bed inquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
elena moet ook wel een beetje evil zijn, misschien geilt ze wel op damon's slechte kant
ik heb mn broertje gecharterd hahahaha ik had niemand en hij wou wel mee zodat ik niet alleen hoefdequote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:23 schreef Somebodyx het volgende:
@chelle23 Jaa klopt! Dus dat is echt supertof! Ik ga met Ian op de foto! Met wie ga je? Ik kom helemaal alleen haha
vind veel aparte twists laatste tijd.....quote:Op maandag 7 april 2014 13:38 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik snap het dus ook even echt niet meer, wat een rare aflevering, ik ben nu wel erg nieuwsgierig wie de persoon/geest is die via Bonnie nu de wereld in gekomen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |