Eehhh, ja, zeg maar.quote:Op maandag 18 november 2013 00:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
wel leuk, zo'n interview met Bergsma. Niet van die gemediagetrainde onzin.
dit is wel heel ernstig jaquote:Op maandag 18 november 2013 00:08 schreef MiLalaa het volgende:
omg, interview bergsma opnieuw luisteren en #keer 'zeg maar' turven
En dat accentquote:Op maandag 18 november 2013 00:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
wel leuk, zo'n interview met Bergsma. Niet van die gemediagetrainde onzin.
De grap is, in mijn dagelijks leven werk ik voor iemand die ook consequent 'zeg maar' zegt. En ik ben erg gevoelig voor stopwoordjes, maar op één of andere manier valt 'zeg maar' me nooit zo op.quote:
Nu wel.quote:Op maandag 18 november 2013 00:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
De grap is, in mijn dagelijks leven werk ik voor iemand die ook consequent 'zeg maar' zegt. En ik ben erg gevoelig voor stopwoordjes, maar op één of andere manier valt 'zeg maar' me nooit zo op.
Ik hou het op een Olympisch jaarquote:Op maandag 18 november 2013 00:09 schreef borisz het volgende:
Vorig jaar zeven WB topics over het hele seizoen. Nu al 13
Wat is er tenenkrommend aan? Mijn tenen gaan pas krom staan van die achterlijke voetbalinterviews die je wel eens ziet, "jaa uuuh we hebben een goede kool gescoord en sij skoorde niet dus hebben wij gewonnen".quote:
Sven Kramer-effect.quote:Op maandag 18 november 2013 00:09 schreef borisz het volgende:
Vorig jaar zeven WB topics over het hele seizoen. Nu al 13
Daar stond deze week een artikel over in VN van Auke Kok. Die had Ajax een jaar gevolgd en vertelde dat daar betrekkelijk veel hoogopgeleide spelers rondlopen, maar dat ze zo kapotgemaakt zijn door de mediatraining dat ze niks interessants meer kunnen uitbrengen, en dat ze zich zelf ook wel eens kapotschamen.quote:Op maandag 18 november 2013 00:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is er tenenkrommend aan? Mijn tenen gaan pas krom staan van die achterlijke voetbalinterviews die je wel eens ziet, "jaa uuuh we hebben een goede kool gescoord en sij skoorde niet dus hebben wij gewonnen".
Dat moet je gewoon niet willen toch, sporters die zulke totaal nietszeggende onzin uitkramen.quote:Op maandag 18 november 2013 00:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar stond deze week een artikel over in VN van Auke Kok. Die had Ajax een jaar gevolgd en vertelde dat daar betrekkelijk veel hoogopgeleide spelers rondlopen, maar dat ze zo kapotgemaakt zijn door de mediatraining dat ze niks interessants meer kunnen uitbrengen, en dat ze zich zelf ook wel eens kapotschamen.
Ach ja, ik werk tegen de politiek aan dus ik kan weinig zeggen over nietszeggendheid.quote:Op maandag 18 november 2013 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon niet willen toch, sporters die zulke totaal nietszeggende onzin uitkramen.
Nou goed, hopelijk zijn ze op tijd live om Hege te zien zo.
daar viert lobbywerk hoogtijquote:Op maandag 18 november 2013 00:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach ja, ik werk tegen de politiek aan dus ik kan weinig zeggen over nietszeggendheid..
Vertelde hij ook op TV en idd wat minder mediatraining zou goed zijn. Siem zit een goede kop op, heeft zijn VWO binnen en kan ook fatsoenlijke dingen zeggen zonde mediatraining.quote:Op maandag 18 november 2013 00:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar stond deze week een artikel over in VN van Auke Kok. Die had Ajax een jaar gevolgd en vertelde dat daar betrekkelijk veel hoogopgeleide spelers rondlopen, maar dat ze zo kapotgemaakt zijn door de mediatraining dat ze niks interessants meer kunnen uitbrengen, en dat ze zich zelf ook wel eens kapotschamen.
Van nietszeggende politici heb je er enorm veel helaas.quote:Op maandag 18 november 2013 00:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach ja, ik werk tegen de politiek aan dus ik kan weinig zeggen over nietszeggendheid..
Gebeurde er iets bobgerelateerds? Had de stream uitgezet...quote:
Die vragen aan Kramer. Volgens mij werd hij er zelfs wat geïrriteerd van. .quote:Op maandag 18 november 2013 00:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is er tenenkrommend aan? Mijn tenen gaan pas krom staan van die achterlijke voetbalinterviews die je wel eens ziet, "jaa uuuh we hebben een goede kool gescoord en sij skoorde niet dus hebben wij gewonnen".
Hij herkende zijn naam niet toen hij naar het podium werd geroepen. Bleef een seconde of 30 staan voordat hij door had dat hij op het podium moest komen.quote:Op maandag 18 november 2013 00:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Gebeurde er iets bobgerelateerds? Had de stream uitgezet...
And in second place: Bob de Jong!quote:Op maandag 18 november 2013 00:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Gebeurde er iets bobgerelateerds? Had de stream uitgezet...
quote:Op maandag 18 november 2013 00:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij herkende zijn naam niet toen hij naar het podium werd geroepen. Bleef een seconde of 30 staan voordat hij door had dat hij op het podium moest komen.
eigenlijk wel.quote:Op maandag 18 november 2013 00:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ploegenachtervolging dames zometeen toch? Is dat de moeite waard om voor wakker te blijven?
Duitsland is nu aan het schaatsen dat zou je nog kunnen afkijken toch?quote:Op maandag 18 november 2013 00:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het enige wat ik interessant vind is wat Duitsland gaat doen. Maar ik moet zeg maar best vroeg weer werken morgen, dus ik zie t morgen wel.
Waar? NL3 zendt de 500 meter nog maar een keer uit.quote:Op maandag 18 november 2013 00:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Duitsland is nu aan het schaatsen dat zou je nog kunnen afkijken toch?
http://livemanager.eurovision.edgesuite.net/isu/site/index.htmlquote:Op maandag 18 november 2013 00:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Waar? NL3 zendt de 500 meter nog maar een keer uit.
Gaat de kwalificatie voor de OS op tijden?quote:
Thanks, waar is de NOS mee bezig dan? Die schakelen pas in als Nederland aan de beurt is?quote:Op maandag 18 november 2013 00:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
http://livemanager.eurovision.edgesuite.net/isu/site/index.html
Op NOS.nl is het gewoon te zien en daarnaast komt er ook nog een dweilpauze.quote:Op maandag 18 november 2013 00:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Thanks, waar is de NOS mee bezig dan? Die schakelen pas in als Nederland aan de beurt is?
eerste zes uit de wereldbeker + 2 snelste tijden, waarbij Rusland al geplaatst is. In totaal acht landen naar de OS en Duitsland heeft vorige week ook belabberd gepresteerd, dus de OS is voor hen ver wegquote:Op maandag 18 november 2013 00:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaat de kwalificatie voor de OS op tijden?
quote:18,79
32,72
46,56
1.00,22
1.14,20
1.28,26
1.42,56
1.57,17
2.11,78
2.26,43
2.41,27
2.55,79
Ah, ze schakelen nu in en liggen voor op de (mijn) streamquote:Op maandag 18 november 2013 00:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Op NOS.nl is het gewoon te zien en daarnaast komt er ook nog een dweilpauze.
Klopt, met die Noorwegen net reed hebben ze nu de voorlopige elfde tijd over twee weken als ik het goed heb. En het wordt lastig die tijd nog te verbeteren.quote:Op maandag 18 november 2013 00:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eerste zes uit de wereldbeker + 2 snelste tijden, waarbij Rusland al geplaatst is. In totaal acht landen naar de OS en Duitsland heeft vorige week ook belabberd gepresteerd, dus de OS is voor hen ver weg
Ja, altijd een schaatsfeest in Noord-Amerika.quote:Op maandag 18 november 2013 00:30 schreef heywoodu het volgende:
Jammer dat het er alweer op zit voor dit seizoen qua snelle tijden
Samenvatting van de afgelopen 9 dagen:![]()
Dan bouwt hij waarschijnlijk zijn race heel anders op. Gezien het gemak waarmee dit ging had het wellicht zonder bovenmenselijke inspanning gekund, inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2013 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Had ie zoveel dieper moeten gaan voor anderhalve seconde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |