Ik zeik er eigenlijk nooit over. Heb je mij er wel eens eerder over zien zeiken? Maar het is wel gewoon wel eens klaar nuquote:Op zondag 17 november 2013 23:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Daarover zeiken vind ik ook kinderachtig. Als je er niet over zeikt, gaat de lol er snel vanaf. Nu is het juist geinig om lapo te hunten en alle schuimbekkende reacties te lezen.
Als mensen niet openlijk klagen houdt dat niet automatisch in dat ze zich er niet aan ergeren. Neem een Ess, die reageert nu omdat ik openlijk iets zeg van jullie gedrag. Het is gewoon niet alleen kinderachtig maar gewoon sfeer verziekend.quote:Op zondag 17 november 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die mensen die zich eraan stoorden waren er nu niet dus?
niet huilen okequote:
Waarom blijf jij denken dat dit soort reacties mij pijn doen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zielig mannetje dat je roept iets niet te willen doen maar het gewoon blijft doen!
quote:
Ik heb een strop hier jaquote:
quote:
Het gaat erom dat topickapen gewoon niet hoort, klaar. De dooddoener van negeren slaat nergens op!quote:Op zondag 17 november 2013 23:05 schreef d4v1d het volgende:
En stu. Als je tjacka zo irritant vind negeer je hem lekker. Niet alles gaat nou eenmaal zoals je zou willen.
Dat is mijn straf voor jouquote:
Nee sorry sof, ik vind je echt een toffe user maar topic kapen hoort gewoon niet thuis in GC.quote:Op zondag 17 november 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
kennen jullie dat liedje van wop wop wop
Stuart's versie: HAP HAP HAP
Ik blijf erbij dat jullie de enige zijn die overdreven reageren. En ik vind het eigenlijk wel veelzeggend, dat de rest het met jullie oneens is.quote:
Waarom zou ik dat denken? Hoe kom je aan die vermeende wijsheid?quote:Op zondag 17 november 2013 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom blijf jij denken dat dit soort reacties mij pijn doen.
Ik stop met trollen als jij een keer met respect om gaat met iedereen uit de sc.
Dan ga ik ook met respect met jou om. Oog om oog, tand om tand, kinderachtig maar toch.
Wat is de waarde van een nieuw topic? Verrijkt het je leven? Krijg je er iets voor?quote:Op zondag 17 november 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee sorry sof, ik vind je echt een toffe user maar topic kapen hoort gewoon niet thuis in GC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |