Dat is onzin wat je nu beweert. Jij weet net zo goed als ik dat jij en Tjacka nu gewoon aan het trollen zijn met topic kapen en lapo hunten. En dan vooral het topickapen. Zelfs in JNG werd dat niet gewaardeerd.quote:Op zondag 17 november 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Absoluut. Maar Ess zegt het alsof jullie 2 hier de dienst uitmaken of zo. En alles naar jullie maatstaven moet, dat is onzin natuurlijk
Ja, die term zocht ik. Thanks.quote:Op zondag 17 november 2013 22:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom speel je in dit soort situaties altijd op de man?
Waarom beweer jij altijd te stoppen met trollen om het vervolgens toch gewoon te blijven doen?quote:Op zondag 17 november 2013 22:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom speel je in dit soort situaties altijd op de man?
En dat uit jouw mond, dat is toch wel heel erg bijzonderquote:Op zondag 17 november 2013 22:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh nu gaan we er ineens een persoonlijke kwestie van makenReally fucking mature.
Nee dat bedoel ik totaal niet. En ik maak hier niet de dienst uit. Het staat zelfs in de OP dat dat gedrag hier niet gewenst is en je weet donders goed dat GC hier niet voor is. Zo moeilijk is he ttoch niet? Ik vind je een leuke user Fok-it, maar een beetje nadenken waar wat kan is toch niet zo moeilijk? Hou gewoon een beetje rekening met elkaar. Als jullie het over onderwerpen hebben waar ik me niet in kan vinden laat ik jullie ook lekker lullen, maakt mij dat uit. Maar dit is gewoon ontzettend kinderachtig en dat hoort gewoon niet hier.quote:Op zondag 17 november 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Absoluut. Maar Ess zegt het alsof jullie 2 hier de dienst uitmaken of zo. En alles naar jullie maatstaven moet, dat is onzin natuurlijk
Zo goed als nietquote:Op zondag 17 november 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je daar veel te vinden was.
Ja oke, nu wel dat geef ik toe. Maar als niemand er last van heeft?quote:Op zondag 17 november 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is onzin wat je nu beweert. Jij weet net zo goed als ik dat jij en Tjacka nu gewoon aan het trollen zijn met topic kapen en lapo hunten. En dan vooral het topickapen. Zelfs in JNG werd dat niet gewaardeerd.
Hoe bepaal jij dat niemand er last van heeft?quote:Op zondag 17 november 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, nu wel dat geef ik toe. Maar als niemand er last van heeft?
Als jij er nu bent zal ik het ook niet zo snel doen hoorZou niet durven
Het is kinderachtig.quote:Op zondag 17 november 2013 23:00 schreef Muto het volgende:
Laat dat lapohunten joh, ik zie het probleem niet zo.
Zo denk ik er eerlijk gezegd ook overquote:Op zondag 17 november 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
who the fuck careslapohunten boehoeeee. ga ergens anders huilen.
Het gaat me eigenlijk meer om het topic kapenquote:Op zondag 17 november 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
who the fuck careslapohunten boehoeeee. ga ergens anders huilen.
Op dat moment was er niemand die er wat van zei, dat bedoel ikquote:Op zondag 17 november 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe bepaal jij dat niemand er last van heeft?
Ik weet niet waarom ik dat doe. Ik wil er serieus mee stoppen, want ik vind het kut als ess het hier niet naar haar zin heeft. Maar al ga jij dan zo reageren en continue minachten vind ik het mijn taak om je uit de tent te lokken ja.quote:Op zondag 17 november 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom beweer jij altijd te stoppen met trollen om het vervolgens toch gewoon te blijven doen?
En hoezo speel ik op de man? Dat doen anderen naar mij toe niet?
Daarover zeiken vind ik ook kinderachtig. Als je er niet over zeikt, gaat de lol er snel vanaf. Nu is het juist geinig om lapo te hunten en alle schuimbekkende reacties te lezen.quote:
Dus mensen moeten openlijk gaan klagen alvorens jij en/of Tjacka wellicht rekening houden met een anderquote:Op zondag 17 november 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op dat moment was er niemand die er wat van zei, dat bedoel ik
Als het je toch niks uit maakt, waarom doe je het hier dan als je weet dat er mensen zijn die zich er aan storen? Als iedereen gewoon normaal doet is er niks aan de hand.quote:Op zondag 17 november 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo denk ik er eerlijk gezegd ook overMaargoed.
Ik hou me er verder buiten![]()
Ess ik heb ook verder niks tegen je hoor
Wel grappig dat jij gewoon geen fatsoenlijke discussie met iemand kan voeren, eigenlijk.quote:Op zondag 17 november 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat uit jouw mond, dat is toch wel heel erg bijzonder
Je bent gewoon een zielig mannetje dat je roept iets niet te willen doen maar het gewoon blijft doen!quote:Op zondag 17 november 2013 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik dat doe. Ik wil er serieus mee stoppen, want ik vind het kut als ess het hier niet naar haar zin heeft. Maar al ga jij dan zo reageren en continue minachten vind ik het mijn taak om je uit de tent te lokken ja.
Ja want dat vond de lapo'er ook zoooooooooo erg!!quote:Op zondag 17 november 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat me eigenlijk meer om het topic kapen
Wel hoor, toen je mijn topic kaaptequote:Op zondag 17 november 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op dat moment was er niemand die er wat van zei, dat bedoel ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |