Zoals een supersof.quote:Op zondag 17 november 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij, en vele met jou, kwamen hier nooit voordat JNG werd gesloten. Anderen wel zoals een Ess
En in GC blijft het ongewenst gedrag, ongeacht of de groep voormalig JNG users dat nou wel of niet ook zo ervaart.
Oké dat slaat dan wel weer nergens opquote:Op zondag 17 november 2013 22:53 schreef supersof het volgende:
Stuart, als het hier zo kut is, dan ga je toch weg?
Ik stuur hem niet weg. maar het is zijn keuze om hier te komen. Hij kan ook zo weer weg gaan naar een van zijn andere sc'squote:Op zondag 17 november 2013 22:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oké dat slaat dan wel weer nergens opWij zitten hier een paar maanden, Stu een paar jaar, en dan wij hem zeker wegsturen
Eensquote:Op zondag 17 november 2013 22:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oké dat slaat dan wel weer nergens opWij zitten hier een paar maanden, Stu een paar jaar, en dan wij hem zeker wegsturen
En jij een trollende kut user die maar blijft lapohunten en topickapen. Jij voegt geen flikker toe anders dan dat je een ongelooflijk domme en irritante gast bent. Maar goed, dat is blijkbaar jouw manier van vermaakquote:
Ja, want ik ga weg uit een reeks waar ik al jaren kom omdat een paar kut users de boel bewust verneukenquote:Op zondag 17 november 2013 22:53 schreef supersof het volgende:
Stuart, als het hier zo kut is, dan ga je toch weg?
ze heeft wel gewoon gelijk. Het is nou niet zo dat een user die ergens 5 jaar post meer recht van spreken op iets heeft dan iemand die net postquote:
Een van mijn andere SC'squote:Op zondag 17 november 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik stuur hem niet weg. maar het is zijn keuze om hier te komen. Hij kan ook zo weer weg gaan naar een van zijn andere sc's
De laatste keer dat ik om jou heb gelachen kan ik me daarentegen ook niet meer herinneren.quote:Op zondag 17 november 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
En jij een tronende kut user die maar blijft lapohunten en topickapen. Jij voegt geen flikker toe anders dan dat je een ongelooflijk domme en irritante gast bent. Maar goed, dat is blijkbaar jouw manier van vermaak
Daar heb je inderdaad gelijk in. Het is een nare eigenschap van mij.quote:Op zondag 17 november 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
En jij een tronende kut user die maar blijft lapohunten en topickapen. Jij voegt geen flikker toe anders dan dat je een ongelooflijk domme en irritante gast bent. Maar goed, dat is blijkbaar jouw manier van vermaak
True, maar je mag je wel aanpassen toch? JNG werd niet voor niets gesloten natuurlijk!quote:Op zondag 17 november 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ze heeft wel gewoon gelijk. Het is nou niet zo dat een user die ergens 5 jaar post meer recht van spreken op iets heeft dan iemand die net postBedoel het is een forum, geen bedrijf
Klopt, maar er zijn wel gewoon 'regels' voor de verschillende subfora. Overal is de gewenste manier van posten anders, en als dat niet jouw manier van posten is dan hoor je daar gewoon niet thuisquote:Op zondag 17 november 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ze heeft wel gewoon gelijk. Het is nou niet zo dat een user die ergens 5 jaar post meer recht van spreken op iets heeft dan iemand die net postBedoel het is een forum, geen bedrijf
Ja KSC ofzoquote:
Absoluut. Maar Ess zegt het alsof jullie 2 hier de dienst uitmaken of zo. En alles naar jullie maatstaven moet, dat is onzin natuurlijkquote:Op zondag 17 november 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
True, maar je mag je wel aanpassen toch? JNG werd niet voor niets gesloten natuurlijk!
Who cares? Ik hoef geen zielige verhalen op te hangen over mijn ouders zoals jij of steeds een kloon aan te maken om aandacht te krijgenquote:Op zondag 17 november 2013 22:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik om jou heb gelachen kan ik me daarentegen ook niet meer herinneren.
Kan me trouwens niet voorstellen dat ik überhaupt ooit om jou heb gelachen.
Ja dat is echt nog duizend keer lelijker dan een piercing daar.quote:Op zondag 17 november 2013 22:58 schreef Jhali het volgende:
Even heel wat anders: wat vinden jullie van een tattoo bij je kut?
NEE, IK WIL ER GEEN
Watquote:Op zondag 17 november 2013 22:58 schreef Jhali het volgende:
Even heel wat anders: wat vinden jullie van een tattoo bij je kut?
NEE, IK WIL ER GEEN
Als ik daar 5 posts per dag haal is het veelquote:
Waarom speel je in dit soort situaties altijd op de man?quote:Op zondag 17 november 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Who cares? Ik hoef geen zielige verhalen op te hangen over mijn ouders zoals jij of steeds een kloon aan te maken om aandacht te krijgen
Oh nu gaan we er ineens een persoonlijke kwestie van makenquote:Op zondag 17 november 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Who cares? Ik hoef geen zielige verhalen op te hangen over mijn ouders zoals jij of steeds een kloon aan te maken om aandacht te krijgen
Oh ik dacht dat je daar veel te vinden was.quote:Op zondag 17 november 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik daar 5 posts per dag haal is het veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |