quote:
Sull,quote:Op donderdag 14 november 2013 20:12 schreef Sull het volgende:
[..]
Lieve Sullta,
Had ik gister net voor je berichtje een heel gedicht getypt,
blijk ik dat per ongeluk te hebben weggekiept.
Mijn meisje heeft nog net 56 als maat,
maar ik denk (hoop) dat in december haar 62 beter staat!
Bedankt voor je mooie hint,
maar die maakte mij toch stekeblind!
Is het dat je een jongensmama bent,
is dat het bericht die jij mij zend?
Ik ben erg benieuwd naar wat jij kan bakken,
vergeet je het dan niet voor het op is in te pakken?
Maar alles wat jij koopt is vast leuk,
en anders ben ik ook blij met goedbedoelde meuk
Liefs Sull
quote:Op maandag 18 november 2013 11:12 schreef verymerrymango het volgende:
Lieve Mango,
er is een portret van jou en mij samen naar jou onderweg,
als dit je zal verwarren, heb je dikke pech.
We staan er heel goed op,
maar wat wil je ook, met jouw knappe kop!
Alleen wat betreft jouw achternaam moest ik gissen,
hopelijk doet dit de postbode zich niet vergissen.
Voeg je die nog even toe aan je loot,
anders belandt het prachtpakket volgende week bij een idioot.
Dag dushi!
Volgens mij moet er of 'deel' of '#' voor het nummer staan. Dat was eerst ook met het vraag en aanbod-topic.quote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef Kyara het volgende:
TT is aangepast en ik zal mijn collega's even vragen waarom hij niet automatisch ophoogt
Je hebt gelijk, ik heb het heel mooi geshopt,quote:Op maandag 18 november 2013 15:10 schreef Mangostine het volgende:
[..]![]()
Ik ben zooo benieuwd! Ben je een goed painter/ shopper ja?
En achternamen zijn overrated, swa.
Trouwens, mag ik nog een hint of wat?
Of haal ik dit uit je gefabriceerde portrat?
Ehrm, volgende week!? Lig ik zo achter op schema?![]()
Dat ging om een topic dat niet was gereekst. Deze is wel gereekst. Dat niet ophogen is ook een tijdje aan de orde geweest bij het v&a topic (dacht ik). Dat ging om een bug. Dit moet waarschijnlijk dus ook door iemand anders gefixt worden.quote:Op maandag 18 november 2013 15:15 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Volgens mij moet er of 'deel' of '#' voor het nummer staan. Dat was eerst ook met het vraag en aanbod-topic.Tijdje geleden uitgevogeld in het feedbacktopic.
Volgens mij kan je het oplossen door los te koppelen en dan weer opnieuw te koppelen.quote:Op maandag 18 november 2013 15:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat ging om een topic dat niet was gereekst. Deze is wel gereekst. Dat niet ophogen is ook een tijdje aan de orde geweest bij het v&a topic (dacht ik). Dat ging om een bug. Dit moet waarschijnlijk dus ook door iemand anders gefixt worden.
Tot die tijd even handmatig ophogen en anders even een verzoekje in het feedback topic plaatsen.
Oh sorry, dacht dat het wel een reeks was toen.quote:Op maandag 18 november 2013 15:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat ging om een topic dat niet was gereekst. Deze is wel gereekst. Dat niet ophogen is ook een tijdje aan de orde geweest bij het v&a topic (dacht ik). Dat ging om een bug. Dit moet waarschijnlijk dus ook door iemand anders gefixt worden.
Tot die tijd even handmatig ophogen en anders even een verzoekje in het feedback topic plaatsen.
Santiaa, je bent er nog!quote:Op maandag 18 november 2013 10:29 schreef Santiaa het volgende:
Lieve Cyntiaa
Sorry dat je al even niks van me hebt gehoord,
maar ik heb gisteren onverwachts nog een kadootje voor je gescoord!
Dus ook al zou je het niet verwachten,
Je bent bijna dagelijks in mijn gedachten.
Het is hier thuis een beetje een bende,
toch hoop ik binnenkort je pakketje te verzenden.
Zondag ga ik nog wat laatste inkopen doen,
wie weet wel een nagellakje in de kleur groen.
Als ik het zou kunnen, dan had ik graag wat voor je willen haken.
Misschien leer ik dat volgend jaar als ik een 3e zwangerschap mee mag maken.
( lijkt me ideaal om te doen tijdens zwangerschapverlof )
Denk je dat je wat kunt met die hint?
Ik heb liever niet dat je mijn identiteit nu al vind.
Hey! Waarom doe jij niet mee!quote:Op maandag 18 november 2013 15:46 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat het wel een reeks was toen.
OUD / [OUD] FAQ en Feedbacktopic
* Mabawa. gaat hier gewoon weer lurken en genieten van de gezelligheid
Lach maar niet te hard, jij bent mijn nummer 3 verdachte!quote:Op maandag 18 november 2013 16:01 schreef Kyara het volgende:
Ik ben benieuwd Spees, if so dan kan ik er ook weer een van mijn lijstje afspreken
Dat was ook mijn tactiek, maar toen kreeg ik een goeie hint....quote:Op maandag 18 november 2013 16:17 schreef GotC het volgende:
Ik wacht gewoon geduldig tot iedereen haar Santa heeft geraden. Die ene die overblijft is de mijne
Past wel bij mijn luiheid
Lief kerstroosje,quote:
Hier al iets minder verdacht, omdat m'n Santa schreef over iets wat zelfgemaakt is...quote:Op maandag 18 november 2013 16:19 schreef Kyara het volgende:
Ik heb nog steeds 10 gegadigden, waarvan ik er 2 wat sterker verdenk. Maar mijn Santa blijft nogal stil.
En ik sta op een heleboel lijstjes
Ja dan is die tactiek niet leuk meerquote:Op maandag 18 november 2013 16:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat was ook mijn tactiek, maar toen kreeg ik een goeie hint....
Ikquote:Op maandag 18 november 2013 16:09 schreef Soempie het volgende:
Wonen er heel toevallig mensen hier in Delfzijl, Margraten, Katwijk of Oldenzaal?
Ik kon in elk geval wat mensen uit het buitenland afstrepen.Maar er staan er nog steeds ruim 50 op m'n lijstje.
Haken...... wil je een foto van mijn haaksels zien? Dat ga ik echt niemand aan doen hoorquote:Op maandag 18 november 2013 16:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier al iets minder verdacht, omdat m'n Santa schreef over iets wat zelfgemaakt is...
En dan twijfel ik alweer, want je was laatst wel begonnen met haken.
quote:Op maandag 18 november 2013 16:22 schreef Kyara het volgende:
[..]
Haken...... wil je een foto van mijn haaksels zien? Dat ga ik echt niemand aan doen hoor
Heb jij nog geen enkel gedicht, berichtje of kaartje gehad?quote:Op maandag 18 november 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dan is die tactiek niet leuk meer![]()
Ik heb nog altijd niks gehoord
Nop!quote:Op maandag 18 november 2013 16:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb jij nog geen enkel gedicht, berichtje of kaartje gehad?
Dat was ik ook van plan.quote:Op maandag 18 november 2013 16:17 schreef GotC het volgende:
Ik wacht gewoon geduldig tot iedereen haar Santa heeft geraden. Die ene die overblijft is de mijne
Past wel bij mijn luiheid
quote:Op maandag 18 november 2013 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar geen idee. Kan ook niet echt in de stemming komen ofzo.
Daaromquote:Op maandag 18 november 2013 16:27 schreef Mineola het volgende:
Wel een beetje ongezellig Gotc, maar misschien heeft je SS wel een hele goede reden en staat er straks een realtime Santa met rendier en slee voor je deur!
quote:Op maandag 18 november 2013 16:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doe eens?
Ik ben al supertrots op je als je een ketting van lossen haakt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet hier bijna van huilen.quote:
Awwwquote:Op maandag 18 november 2013 19:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet hier bijna van huilen.
Als je nu je adres post, dan stuur ik je allemaal leuksEn dan doe je net of je niet weet wie je SS is
Jij blij, en ik ook want dan doe ik toch lekker mee mwuhahaaa!
Nee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |