abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133482404
Mineola: Losse stapjes wouw ! *O* En nee hoor, we praten geen Hebreeuws met onze mini.
Ik versta wat woordjes en het lijkt net alsof zij die zegt, vandaar de verwarring.

bitterend: Hier een spaghetti romper + pyjama / jumpsuit en dekbedje.

Tinu: beterschap voor je kleintje

Cristel die zichzelf uitkleed ! hahaha :D
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_133486533
Nts dat verklaart.

Bitterend wel zelf doen maar niet bij de kleding.

Helaas nog steeds een zielig mannetje, ook na zijn slaapje nog. Dat belooft nog wat met manlief, die lang door wilde werken. Ga toch kijken of hij op tijd naar huis kan komen. Avondritueel alleen met 2 kindjes waarvan een zielig en ziek is, is niet zo een succes. Gelukkig heeft schoonpa mijn grote opgehaald.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_133493056
Zo. Baby dreumes in bed en ik heb hier eens het een en ander bijgelezen.

Mineola wat super dat miniola los loopt! Wat een mijlpaal! *O*

Skoap :o wat spannend, dat verhaal over luierschaarste in het vliegtuig! Hoop dat de diarree inmiddels verdwenen is!

Kwis&Kyara, kwarktaart idd! Hij vond het erg lekker, al is het merendeel op de grond beland. Maar wel een beetje bastognebodem op en een beetje kwark :) Van ons heeft hij een puzzel/speelmat gekregen, een loopauto en een aantal boekjes! Boekjes zijn nu lievelings.

Wat een lief verhaal Soesa O+ zo'n begroeting na het slapen is zooo lief

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:05 schreef Mangostine het volgende:
Trouwens, Spees. Die laatste foto van Silvijn. Met zijn feestmuts.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch gewoon Chucky? :o
Pas op dude. It's alive. En als je niet oppast stuur ik het op je af. Klokslag twaalf uur :{w

Bedkleding: een romper met lange mouwen en een winterslaapzak met mouwen. En sinds kort ook een pyjamabroekje erbij omdat hij anders zo'n koude benen krijgt. En hij heeft ook nog een deken maar die blijft meestal niet op hem liggen.

Mineola: ja, het was een wereld van verschil joh! Wist niet wat me overkwam!

Tinuviel, beterschap. Hoop dat de koorts snel zakt.

Roy Donders _O-
pi_133496421
Slaapt de jouwe 1x per dag Spees ?
pi_133496585
Pas toen Nena geboren was vond ik Mex geen baby meer :+
pi_133496639
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
Slaapt de jouwe 1x per dag Spees ?
Nee, sowieso nog 2 x per dag en heel soms een 3e keer. Maar dat wordt echt zeldzaam. Maar hij is 's ochtends anderhalf uur na het opstaan alweer heel moe, dan slaapt ie nog 3 kwartier tot anderhalf uur en dan rond half 3 's middags gaat hij nog een keer slapen!
pi_133497152
Dat is precies ons ritme Spees. Al wordt M wel wat later wakker dan Silvijn geloof ik.
pi_133498288
Hier in bed nu romper lange mouw, pyamabroekje en gemiddeld dikke slaapzak met mouwen (zo een van de Hema waar de mouwen vanaf kunnen). Dan nog een dekentje in bed, sinds kort blijft hij daar redelijk netjes onder liggen! Net op tijd voor de winter :P
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 22 november 2013 @ 02:42:54 #259
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_133505559
Blegh, de emmer is vol hier. De zoveelste nacht op rij met een zieke maar eigenwijze Draak die verrekt om te slapen. Niet gaaf als je zelf ook ziek bent :r :O .
pi_133506182
Kyara jij hebt echt een veel slaap dreumes.

Nts wat balen. Kun je draakje misschien 1 nacht uit logeren doen of overdag hulp vragen om bij te slapen? Zelf ziek zijn en een spokend kind is echt zwaar.

Hier lekker uitgeslapen tot 7.30 uur, heerlijk. Timing is geweldig, vandaag 2e dag mocht de koorts terugkomen. Dus als het nog 2dagen doorgaat moeten we naar de hap.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_133506320
Arme nts, moeders kunnen eigenlijk niet ziek zijn he. Ik zou ook iemand vragrn om vandaag een uurtje bij je thuis met de kleine te spelen zodat jij even naar bed kunt.

Tinu, fijn van t uitslapen! Hier was t vanmorgen 7.10u wat geweldig is voor haar doen. Nadeeltje, ze lag vanaf 5u tussen ons in in bed.. (ik slaap dan niet goed, t knuffelt wel fijn :P)

Mijn kind heeft nieuwe schoenen (dezelfde alleen n maat groter :'), 2 maanden aangehad à 55 euries) maat 21 al!

En ze heeft vandaag weer 2 staartjes <3

Oh en 4jan ben ik vrij voor de meet! Tenzij we dan mijn mans verjaardag vieren (die is de dag ervoor jarig) ben ik erbij! Heb er wel zin in!
pi_133506369
Morning !
Beterschap voor de zieken :*
pi_133506378
Kwisted dank voor de herinnering, hier moet de grote nog nieuwe schoenen. Staartjes zijn O+

Nu geen koorts, hopelijk blijft dat zo. En mijn kleine kroonprins installiert zichzelf op de bank en wijst dan bevelend naar de boekjes, die op tafel liggen: mama geef maar aan mij :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:29:02 #264
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133506444
Fijn dat de koorts weg is Tinuviel! En NTS, succes vandaag.. c_/ en beterschap!

Silvijn was vanochtend om 5;45 wakker, terwijl hij juist de laatste tijd in een iets-christelijker-tijdstip-flow zat. Het was 14 graden op zijn kamer, dus ik denk dat het te koud was. Wat zou slimmer/fijner zijn voor hem, extra kleding in zijn slaapzak of de verwarming aan? Hij heeft nu een romper, pyjamabroek en winterslaapzak aan.
pi_133506508
Ik heb de verwarming bij Djen ook aan. Ben echt een bofkont. Meestal wordt ze tussen 8 en 9 een keer wakker.. ze slaapt nu nog
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:36:45 #266
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133506519
Fijn Tinu, hopelijk blijft de koorts weg.

Wat vervelend NTS, beterschap!

Spees, gisternacht werd Elin ook wakker omdat het 14 graden in haar kamertje was. Wij hebben toen de verwarming wat hoger gezet en ook haar kamerdeur open laten staan, zodat er wel een beetje frisse lucht in dat kamertje komt. Ik zou persoonlijk kiezen, en dat hebben we vannacht ook gedaan, voor meer kleding in de slaapzak. Misschien een wollen romper en een wollen legging onder een flanellen pyjama ( O+ )?

Gister had mijn collega ook nog de tip om een dunne slaapzak zonder mouwen over een winterslaapzak met mouwen heen te doen. Krijg je een soort goedkope variant van een combisleeper :P. Ga ik van de winter ook doen denk ik.
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:40:34 #267
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133506555
Boh, Twinkle... Jaloers! Bij ons is 7 uur echt feest!
Goeie tip Soesa, ik heb nog wel een te grote zomerslaapzak die er prima omheen kan!
pi_133506566
Klinkt als een goede tip Soesa ^O^
Wat een luxe Twink
Tinu, nogmaals beterschap

Hier zit ze al een half uur te spelen . Ze kan opeens de blokken met gat op die staafjes krijgen :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet quoten asj

[ Bericht 10% gewijzigd door kleinzusje op 22-11-2013 09:19:26 ]
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:47:52 #269
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133506626
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Boh, Twinkle... Jaloers! Bij ons is 7 uur echt feest!
Goeie tip Soesa, ik heb nog wel een te grote zomerslaapzak die er prima omheen kan!
Ja precies, dat heb ik hier ook wel liggen. Hopelijk werkt het. Ik ben zelf niet zo'n fan van verwarming aan op de slaapkamer maar 14 graden is wel heul koud...

Lieve foto KZ O+!

E. begreep vanochtend ineens het concept 'achter je'! Ze vroeg waar 'Tije' was (a.k.a. Nijntje) toen zei mijn man: 'die ligt achter je'! En ze draait zich zo om, (jaaaaa, Tije!) om 'm te pakken :o
pi_133506688
Aah KZ, wat is ze groot opeens! Knap zeg!

Twinkle, lucky you hoor. Hier ook meestal rond 6-6.15 wakker. Vooral in het weekend jammer. Met alles na half zeven ben ik al blij! Slaapt djen ook nog veel overdag? Mijne slaapt 2x 1,5-2 uur overdag en dat heeft hij nog wel nodig. Ik probeer om het 's ochtends iets later te maken door het slapen overdag te beperken tot zo'n 3u overdag en 's avonds iets later naar naar bed (half acht erin), maar geen effect. Ach, de wekker gaat toch vroeg doordeweeks...

Spees, ik zou meer kleren én verwarming doen. Maar ik vind alles onder 19 graden koud dus ik slaap zelf in een skipak zo ongeveer :+
pi_133506722
Knappe E Soesa
Skipak :9~

Ze wordt groot ja O+ Gisteren had ze een vlecht. De palmboom op haar hoofd is aan het 'omvallen" en ik ben geestelijk nog niet toe aan de kapper.
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:59:48 #272
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133506739
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:55 schreef Mineola het volgende:
Aah KZ, wat is ze groot opeens! Knap zeg!

Twinkle, lucky you hoor. Hier ook meestal rond 6-6.15 wakker. Vooral in het weekend jammer. Met alles na half zeven ben ik al blij! Slaapt djen ook nog veel overdag? Mijne slaapt 2x 1,5-2 uur overdag en dat heeft hij nog wel nodig. Ik probeer om het 's ochtends iets later te maken door het slapen overdag te beperken tot zo'n 3u overdag en 's avonds iets later naar naar bed (half acht erin), maar geen effect. Ach, de wekker gaat toch vroeg doordeweeks...

Spees, ik zou meer kleren én verwarming doen. Maar ik vind alles onder 19 graden koud dus ik slaap zelf in een skipak zo ongeveer :+
:D Ik vind het echt bloedheet als het 19graden + in de slaapkamer is! Hier is het meestal zo'n 16-17 graden 's nachts. En dan gaat om 6 uur de verwarming aan naar 20 graden. Vooral die vloer in de badkamer (vloerverwarming) is dan geweldig lekker warm O+.

Elin is normaal ergens tussen 6 en 8 wakker :D :'). Gemiddeld zo rond 7 uur - half 8 de laatste tijd. Vind ik ook luxe! Voorheen was het standaard rond 6 uur.
  vrijdag 22 november 2013 @ 09:01:11 #273
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133506752
Wat knap Soesa! Leuk he om ineens te merken dat ze iets nieuws snappen O+

Hier heeft later naar bed ook geen enkel effect Mineola. Is gewoon de biologische klok die hem om 6u wakker maakt. Hier is alles na half 7 ook echt heel fijn. Maandag was het.... 8:38! :o Dat hebben we nog nooit meegemaakt en was echt heel raar. Maar hij had de nacht en avond daarvoor wel heel lang gespookt, waarvan anderhalf uur compleet hysterisch. Dus zal nog wel wat in te halen hebben gehad.

Ik vind slapen in skipak of vergelijkbaar ook fijn in de winter :+ Maar nadeel aan de verwarming is dat die ketel de hele tijd aanslaat op zolder dan. Ik slaap dan zelf moeilijk in, maar aangezien Silvijn al wakker wordt van een stofje dat te hard tegen zijn deur aan waait, ben ik ook bang dat hij daar nóg vroeger van wakker wordt :D

Leuke foto KZ, en knap van de blokjes!
pi_133506836
Misschien went hij aan het geluid Spees ?
pi_133506854
Tsja, over die blokjes. Ik ben gewoon verbaasd dat ze 2 weken geleden niks met dat ding kon en er dan "opeens" mee doet waarvoor die is ;) Zonder uitleg dus ??? Zit dat in de genen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')