quote:Op donderdag 21 november 2013 10:05 schreef Mangostine het volgende:
Trouwens, Spees. Die laatste foto van Silvijn. Met zijn feestmuts.Pas op dude. It's alive. En als je niet oppast stuur ik het op je af. Klokslag twaalf uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch gewoon Chucky?![]()
Bedkleding: een romper met lange mouwen en een winterslaapzak met mouwen. En sinds kort ook een pyjamabroekje erbij omdat hij anders zo'n koude benen krijgt. En hij heeft ook nog een deken maar die blijft meestal niet op hem liggen.
Mineola: ja, het was een wereld van verschil joh! Wist niet wat me overkwam!
Tinuviel, beterschap. Hoop dat de koorts snel zakt.
Roy Donders![]()
Nee, sowieso nog 2 x per dag en heel soms een 3e keer. Maar dat wordt echt zeldzaam. Maar hij is 's ochtends anderhalf uur na het opstaan alweer heel moe, dan slaapt ie nog 3 kwartier tot anderhalf uur en dan rond half 3 's middags gaat hij nog een keer slapen!quote:Op donderdag 21 november 2013 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
Slaapt de jouwe 1x per dag Spees ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten asj
[ Bericht 10% gewijzigd door kleinzusje op 22-11-2013 09:19:26 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ja precies, dat heb ik hier ook wel liggen. Hopelijk werkt het. Ik ben zelf niet zo'n fan van verwarming aan op de slaapkamer maar 14 graden is wel heul koud...quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Boh, Twinkle... Jaloers! Bij ons is 7 uur echt feest!
Goeie tip Soesa, ik heb nog wel een te grote zomerslaapzak die er prima omheen kan!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:55 schreef Mineola het volgende:
Aah KZ, wat is ze groot opeens! Knap zeg!
Twinkle, lucky you hoor. Hier ook meestal rond 6-6.15 wakker. Vooral in het weekend jammer. Met alles na half zeven ben ik al blij! Slaapt djen ook nog veel overdag? Mijne slaapt 2x 1,5-2 uur overdag en dat heeft hij nog wel nodig. Ik probeer om het 's ochtends iets later te maken door het slapen overdag te beperken tot zo'n 3u overdag en 's avonds iets later naar naar bed (half acht erin), maar geen effect. Ach, de wekker gaat toch vroeg doordeweeks...
Spees, ik zou meer kleren én verwarming doen. Maar ik vind alles onder 19 graden koud dus ik slaap zelf in een skipak zo ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |