abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133358279
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

pi_133358361
Ik denkt borsten, C krijgt nog bv

Xanteh
Goed dat je t gaat navragen als je t niet vertrouwd! :*
pi_133358414
Haha gekkies, borstjes natuurlijk :P
pi_133358454
De mijne lacht ook breeduit naar tepels inderdaad.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133358456
ja ja
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_133358465
Grrr, ik had keienthousiast getikt dat mijn kind zo vreselijk lief en leuk en schattig was en dat ik zo trots was dat hij een aap herkende op zijn nieuwe t shirt en heel enthousiast AAP! riep, en dat ik zomaar op tijd was voor Otje op de wheelybug die heel trots keek, en toen was m'n post opeens weg....

Dat filmpje in de OP _O- :o
pi_133358492
Titty hier *;

Ophelia _O- _O- _O-
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_133358580
Irritant is dat mineola -O-

Filmpje :o haha
pi_133358661
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef bitterend het volgende:
Titty hier *;

Ophelia _O- _O- _O-
Ook lief O+

Haha Ophelia _O-
pi_133358729
Ik heb Otje gemist.

Xanteh fijn dat ze kwa fysiek/ motoriek vooruit gaat.

Dat filmpje idd :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_133358926
Bosjes :D O+ Fijn dat ze vooruit gaat Xanteh!

Met tietie wordt hier navel bedoeld... Ik zie het verband niet helemaal _O- Borsten zijn gewoon bosssjjj :9

Dat boek van Sinterklaas hebben wij idd ook, maar dan de normale versie met papier ipv karton :Y O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_133358930
Ken je dat, dat je iets post waarvan je denkt goh, had ik dat nou echt wereldkundig moeten maken? oO<

De kartonversie van het boek is trouwens wel echt een aanrader bij mini's die per se zelf willen bladeren. Gewoon fullsize, maar veel steviger. Alleen wel behoorlijk zwaar.
pi_133358966
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ken je dat, dat je iets post waarvan je denkt goh, had ik dat nou echt wereldkundig moeten maken? oO<
:Y Maar wij vinden dat niet erg hoor :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_133358998
O+ :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_133359010
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:09 schreef _Ophelia_ het volgende:

De kartonversie van het boek is trouwens wel echt een aanrader bij mini's die per se zelf willen bladeren. Gewoon fullsize, maar veel steviger. Alleen wel behoorlijk zwaar.
nee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133359489
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2013 22:11 schreef kleinzusje het volgende:

SPOILER
SPOILER
pi_133360088
TT _O_ _O_ _O_
pi_133367472
Die TT haha.

Ik zit er hier even doorheen. Lisa slaapt enorm slecht van de week was het al een keer half 5 nu ging het steeds iets beter... maar vannacht echt! Was om 9 uur in mijn vaders bed gaan liggen omdat ik moe was maar lisa heel onrustig om 10 en halfc12 bij dr geweest. Om 12 uur naar mn eigen bed en vanaf half 1 om t half uur eruit. En vanaf half 4 heeft ze zitten vervelen huilen krassen aan het bed.... om half 5 zat ik beneden..

Net stond ze te huilen om dat twinkle twinkle little star op tv was (haar slaapliedje) en nu ligt ze haar pop tot slape te leggen.

Ben zelf zo uitgeput dat ik de schattigheid er nietbin zie. Even kijken of ze vannacht een keer bij tante terrecht kan..
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_133367660
Misschien mist ze haar vader? C slaapt ook bagger als man weg is, die komt volgende week woensdag pas thuis. Gisteren was het half 5 en vandaag kwart voor 6 met veel gepruttel tussen 9 en 1 's nachts.

Edit: haha, die tt :P

[ Bericht 12% gewijzigd door Xanteh op 18-11-2013 07:16:24 ]
pi_133367668
Als ze haar vader via skype ofzo ziet heeft ze nooit zin erjn en ze vraagt ook nooit naar hem. Je merk ook dat ze wel echt tot rust komt voornamelijk kwa boosheid en frustratie alleen die nachte... misschein het pietengebeuren van gisteren.

Net geprobeerd terug te leggen maar ze besloot toch niet te willen.
pi_133367725
Sam, overprikkeldheid zou kunnen. Heeft ze misschien ergens anders last van? Hier zijn de nachten weer slechter vanwege doorkomende tanden. Gisternacht om 2 uur was het huilen en krijsen nadat het 2 nachten aardig ging. Had gisternacht daarom maar een pcm gegeven. Als je het idee hebt dat ze lichamelijk niet lekker is, misschien eens pcm proberen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_133367738
Tinu, ook dat had ik algedaan om 1 uur ze had ook een extra pufje gehad. Ze heeft volgend mij al bijna alle tanden dr mondje wel nagekeken gistermiddag maar niet iets te zien of te voelem. Denk toch de pietenkwestie terwijl het helemaal geen kindje is die daar gevoelig voor is.

Ze loopt nu te jengelen en wrijven maar zogauw ze in bed gezet word begint ze weer... thuis zou ik haar gewoon gelaten hebben maar kan hier niet het hele huis laten wakker huilen.

Hopelijk word het toch snel beter want k zit er weln beetje doorheen... om 18.00 uur zit ik de minuten albaf te tellen wanneer ik kan gaan slapen. Lijkt wel alsof ik een pasgeborene heb xd

Wat sneu voor je kleine man, die tandjes kunnen ook akrlig pijn doen...
pi_133367871
Sam, achterste kiezen cq molars heeft ze denk ik nog niet, toch? Misschien dat die al beginnen. Heb je zoiets als dentinox in huis, dan zou je dat eens kunnen proberen. Bij ons hielp dat alleen niet echt, hier helpt pcm echt veel beter tegen kiespijn.

Misschien even een frisse neus halen. Dat maakt hier de kinderen altijd erg moe. Ik hoop dat ze straks gaat slapen en jij dan ook kunt bijslapen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_133367897
Oh Sam dat lijkt me wel zwaar ja. Misschien ook gewoon nog wennen aan n andere omgeving en situatie?

Hier hebben we er een aardig ritme inzitten. Ze slaapt door tot half 6. En ze ligt er nu net weer terug in, en ik ook! Hopelijk slaapt ze nog n uurtje.

Vanmiddag prikjes en vanavond gaat ze mee naar de vk :)
pi_133367899
Kwisted succes met de rikken en bij de vk afspraak!
Carpe Diem- Pluk de Dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')