SPOILER: NAKED PICS OF MILA KUNISOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is een ware legende in de Nederlandse popgeschiedenis
En dan heb ik het natuurlijk over het magistrale Little Green Bag. Dat is de echte muziek!
Maar dat krijg je dus NOOIT MEER uit je hoofd!
Ik loop al 3 dagen rond met dat gefluit in mijn hoofd en voornamelijk het moment dat Hans Bouwens (zijn echte naam) effe wat octaven hoger gaat zingen gevolgd door "TURRNN TO THE LEFT, TUUUURRRN TO THE RIGHT" en "LOOOKKKING FEUR SOME HAAPIENESS BUT THEREEE'S ONLY LONELINESSS TO FFFFAAAAIND!"
Ik word gek. He-le-maal gek. Horendol. Alhoewel dit voor het grote gros FOK! publiek zal worden gezien als slechts 'klein leed', word ik hier gekweld. De platenspeler in mijn hoofd legt zojuist, wijl ik dit typ, voor de 457str keer de naald in de denkbeeldige single van George Baker
Klacht: George Baker wil niet stoppen.
Antiklacht: George Baker
Vraag: Moet ik een psychiater opzoeken?
[ Bericht 0% gewijzigd door Zaktabak op 17-11-2013 21:36:27 ][b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Wat een bazenfilm was dat zegquote:Op zondag 17 november 2013 20:04 schreef HighVolume het volgende:
Ik vond george baker erug goed in resevoir dogs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker vannacht![]()
Dit dus!quote:
Dat zijn de Soca Boys muzikale infantiel.quote:Op zondag 17 november 2013 20:44 schreef fratsman het volgende:
Het is "JUMP to the left, jump to the right."
Kom je uit volendam? :0quote:Op zondag 17 november 2013 20:42 schreef ntm het volgende:
Zijn zoon heeft bij mij op de middelbare school gezeten, aardige gozer
Hans of Bennie?quote:Op zondag 17 november 2013 20:42 schreef ntm het volgende:
Zijn zoon heeft bij mij op de middelbare school gezeten, aardige gozer
Hij is toch van het palingsound?quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij is toch van het palingsound?
Oww dat dacht.ikquote:
KLB, wat een monster is het ookquote:Op zondag 17 november 2013 21:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nog niemand die TS heeft gecondoleerd met zijn overleden moeder
Zullen we alsjeblieft Una Paloma Blanca erbuiten laten? Geen goede ervaringen met die hele plaat.quote:Op zondag 29 december 2013 18:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Una Paloma Blanca is een veel grotere oorwurm hoor.
Wat gebeurt er als je een oor little green bag laat luisteren en de ander una paloma blanca?quote:Op zondag 29 december 2013 19:24 schreef niels0 het volgende:
Una Paloma Blanca van George Baker Selection geeft hetzelfde effect. Misschien moet je die maar even opzetten voor de afwisseling.
Dat vraagt om toelichting.quote:Op zondag 29 december 2013 18:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geen goede ervaringen met die hele plaat.![]()
Kom je mee dansen?quote:Op zondag 29 december 2013 21:25 schreef Scootermuisje het volgende:
Ik heb dat nummer zó lang gezocht, het is echt niet mijn soort muziek maar ik krijg er wel zin van om te dansen
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |