Ah, zo bedoel je. Mijn ervaring met arrestatieteams is dat ze hun bivakmutsen over het algemeen pas opzetten als ze uit hun autotje stappen; zodat mensen ruim de tijd hebben om hun gezichten te bekijken, te fotograferen en op internet te zettenquote:Op maandag 18 november 2013 10:59 schreef poemojn het volgende:
[..]
voor volwassenen. Het was toch een arrestatieteam. Beter zwarte schmink dan een bivakmuts bij de intocht, of niet?
Tja, maar díe optie komt natuurlijk nét even niet in hen op.quote:Op maandag 18 november 2013 11:26 schreef theguyver het volgende:
Als je er zo optegen bent blijf je toch gewoon thuis je hoeft er niet heen!!!
Dan was 1 agent ook wel genoeg geweest lijkt me. Gewoon in uniform, voorop. En op de route wat agenten langs de kant.quote:Op maandag 18 november 2013 11:27 schreef poemojn het volgende:
[..]
in een menigte die weet dat er spanningen kunnen zijn hoeft niet zoveel te gebeuren. Kijk maar naar de Damschreeuwer. Dat ze overal op voorbereid wilden zijn na de, later wat ingetrokken, oproepen tot geweld is niet zo vreemd.
Gelukkig is Groningen heel ver weg van Amsterdam.
Dit. Ze hebben hun zegje kunnen doen. Toegegeven - veel mensen wilden niet luisteren; maar vrijheid van meningsuiting garandeert nu eenmaal niet dat je mening ook daadwerkelijk iemand boeit, noch dat men je mening niet opzij mag schuiven met "jammer dat je er zo over denkt maar we gaan er niets mee doen.".quote:Op maandag 18 november 2013 11:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Snap ik dus geen fluit van he, ze hebben hun zegje meer dan ooit gedaan.
breed uitgemeten in de media miljoenen mensen zijn het er alleen niet mee eens omdat ze een kinderfeest lopen te vergallen.
Misschien zit er wel een of andere complottheorie achter. Dat de kwaadaardige, racistische, hegemonistische elite-media af en toe een boze neger op tv toelaten met als enige doel om diegene voor lul te zetten. Dat is een hersenkronkel die goed werkt om te verklaren waarom je helemaal niemand overtuigt en waarom je na een maand nationale hysterie nooit meer dan 50-200 mensen op de been weet te brengen.quote:Op maandag 18 november 2013 11:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kennelijk was het dus nóg niet genoeg, zoals elke aanpassing aan de intocht tot nog toe te min is geweest.
Die hysterie is volgens mij vooral aanwezig bij de pro-Piet figuren. De opmerkingen van Quinsy hebben vooral kennelijk sluimerend racisme onder veel Nederlanders getriggerd. En hem daarmee deels gelijk gegeven.quote:Op maandag 18 november 2013 11:35 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een of andere complottheorie achter. Dat de kwaadaardige, racistische, hegemonistische elite-media af en toe een boze neger op tv toelaten met als enige doel om diegene voor lul te zetten. Dat is een hersenkronkel die goed werkt om te verklaren waarom je helemaal niemand overtuigt en waarom je na een maand nationale hysterie nooit meer dan 50-200 mensen op de been weet te brengen.
200.quote:Op maandag 18 november 2013 11:38 schreef gelly het volgende:
De opmerkingen van Quinsy hebben vooral kennelijk sluimerend racisme onder veel Nederlanders getriggerd.
Ja maar het is ook haat om haat, alle besprekingen lopen op niks uit.quote:Op maandag 18 november 2013 11:38 schreef gelly het volgende:
[..]
Die hysterie is volgens mij vooral aanwezig bij de pro-Piet figuren. De opmerkingen van Quinsy hebben vooral kennelijk sluimerend racisme onder veel Nederlanders getriggerd. En hem daarmee deels gelijk gegeven.
De filmpjes met de hysterische anti-pieten die riepen dat het oorlog was en alle middelen tegenquote:Op maandag 18 november 2013 11:38 schreef gelly het volgende:
[..]
Die hysterie is volgens mij vooral aanwezig bij de pro-Piet figuren. De opmerkingen van Quinsy hebben vooral kennelijk sluimerend racisme onder veel Nederlanders getriggerd. En hem daarmee deels gelijk gegeven.
Of juist tégen Zwarte Piet zijn, en het tegelijkertijd het ook niet willen verbieden. Omdat je ook de keus hebt om die intocht níet te volgen.quote:Op maandag 18 november 2013 11:40 schreef nikk het volgende:
Mag je ook vinden dat Zwarte Piet moet blijven, en tegelijkertijd begrip hebben voor het standpunt van de ander? Of is dat onmogelijk?
Als je je als land zo laat opnaaien door 20 man dan ben je inderdaad de weg een beetje kwijt.quote:Op maandag 18 november 2013 11:47 schreef Gia het volgende:
Anti-piet wil Zwarte Piet verboden hebben. Krijgt niet zijn zin.
Dan maar demonstreren. Nog geen resultaat.
En dan zijn de pro-pieten hysterisch?
Het is maar wat er in wil zien natuurlijk.. Jij ziet graag racisme, dus zie jij dat.quote:Op maandag 18 november 2013 11:38 schreef gelly het volgende:
[..]
En als mensen zich laten opnaaien door een kinderfeestje??quote:Op maandag 18 november 2013 11:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Als je je als land zo laat opnaaien door 20 man dan ben je inderdaad de weg een beetje kwijt.
Dan wat ?quote:Op maandag 18 november 2013 11:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En als mensen zich laten opnaaien door een kinderfeestje??
Je begrijpt het wel. Antwoord graag.quote:
Niemand is opgenaaid. Er zijn geen hordes gillende en media zoekende pro-pieten.quote:Op maandag 18 november 2013 11:48 schreef gelly het volgende:
Als je je als land zo laat opnaaien door 20 man dan ben je inderdaad de weg een beetje kwijt.
Ik acht de meeste mensen iets slimmer dan die 20 man.quote:Op maandag 18 november 2013 11:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En als mensen zich laten opnaaien door een kinderfeestje??
Het treurige is dat een groot deel van de pro-pieten dat beeld juist bevestigden.quote:Op maandag 18 november 2013 11:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar hey, je moet wat als je hele bevolking voor racist wordt uitgemaakt vanwege een kinderfeest.
Dat wordt natuurlijk ook helemaal niet bedoeld met de hysterie.quote:Op maandag 18 november 2013 11:59 schreef Gia het volgende:
Kan me voorstellen dat het nogal massaal over komt, al die mensen die gewoon graag normaal Sinterklaas willen vieren. Met intochten, hier (in Helmond) hebben we een Sinterklaaskasteel waar kindjes en ouders in de rij staan om te zien waar de werkkamer is, waar de Sint slaapt, vragen stellen aan zwarte Piet en zielsgelukkig met een zakje snoep weer naar huis kunnen.
Maar, beste gelly, dat is geen hysterie, dat is geen racisme, dat is gewoon een kinderfeest.
En ik hoop echt dat mijn, toekomstige? kleinkinderen er ook nog zo van kunnen genieten.
Verdwijnt het feest dan wanneer we de Pieten geen dikke lippen meer geven en naast zwart ook andere kleuren worden gebruikt?quote:Op maandag 18 november 2013 11:59 schreef Gia het volgende:
Kan me voorstellen dat het nogal massaal over komt, al die mensen die gewoon graag normaal Sinterklaas willen vieren. Met intochten, hier (in Helmond) hebben we een Sinterklaaskasteel waar kindjes en ouders in de rij staan om te zien waar de werkkamer is, waar de Sint slaapt, vragen stellen aan zwarte Piet en zielsgelukkig met een zakje snoep weer naar huis kunnen.
Maar, beste gelly, dat is geen hysterie, dat is geen racisme, dat is gewoon een kinderfeest.
En ik hoop echt dat mijn, toekomstige? kleinkinderen er ook nog zo van kunnen genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |