SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier![]()
Ik ben een jaar geleden gaan hardlopen omdat mijn conditie achteruit ging, en mijn buik vooruitquote:
Mijn conditie ging er snel op vooruit (heb 10km in een uurtje gedaan), maar afvallen lukte niet echt. Van 90 naar 88kg gegaan. Omdat er dus meer bewogen moest worden heb ik een maand de 30-day-shred gedaan. Je probeert eens wat.
Daarmee van 88 naar 86 gegaan, en de contouren van mijn spieren werden ook zichtbaarder.
80 was eigenlijk mijn streefgewicht (dan had ik geen overgewicht meer, en een goede basis om aan bb te beginnen), maar het was zo gaan kriebelen (ook mede doordat ik weer contact had met een oude vriend die serieus met bb bezig is) dat ik besloot dat het verdere vetverlies maar op zich moest wachten tot ik aan een cut toe was
Begin augustus dus gaan trainen. De eerste 2 weken zomaar was, daarna (nu dus 3 maanden) met een schema.
Voedingsschema moet ik nog aan werken![]()
![]()
nice, heb je ook een before pic voordat je met BB begon?quote:Op zondag 17 november 2013 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben een jaar geleden gaan hardlopen omdat mijn conditie achteruit ging, en mijn buik vooruit
Mijn conditie ging er snel op vooruit (heb 10km in een uurtje gedaan), maar afvallen lukte niet echt. Van 90 naar 88kg gegaan. Omdat er dus meer bewogen moest worden heb ik een maand de 30-day-shred gedaan. Je probeert eens wat.
Daarmee van 88 naar 86 gegaan, en de contouren van mijn spieren werden ook zichtbaarder.
80 was eigenlijk mijn streefgewicht (dan had ik geen overgewicht meer, en een goede basis om aan bb te beginnen), maar het was zo gaan kriebelen (ook mede doordat ik weer contact had met een oude vriend die serieus met bb bezig is) dat ik besloot dat het verder vetverlies maar op zich moest wachten tot ik aan een cut toe was
Begin augustus dus gaan trainen. De eerste 2 weken zomaar was, daarna (nu dus 3 maanden) met een schema.
Voedingsschema moet ik nog aan werkenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Heb ikquote:Op zondag 17 november 2013 18:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice, heb je ook een before pic voordat je met BB begon?
Even eten, daarna komt ie eraan![]()
![]()
Jezus zeg, veel eten is wel ff wennenAls je ineens stopt met chips en al die rotzooi is het nog best moeilijk om 3000kcal naar binnen te werken
![]()
![]()
Van iemand de TT ff fixen: sleep with two
Ik lijk eindelijk wat progressie te boeken me dat kippenborstje van me. Bench stats om te janken, maar er zit progressie in. Borst moet ik dus duidelijk anders aanpakken dan benen en rug.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Mag ik jullie voor voeding doorsturen naar de pagina www.guydroog.com ? Het stukje over voeding is wel erg minimaal/basic. Bij de zoekfunctie kun je heel goeie artikelen vinden om te cutten of te bulken.![]()
Valt wel mee toch, volle melk met havermout, pinda's, 's avonds nog een berg vlees en rijst/aardappelen, zit je zo aan de 3k.quote:Op zondag 17 november 2013 18:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Jezus zeg, veel eten is wel ff wennenAls je ineens stopt met chips en al die rotzooi is het nog best moeilijk om 3000kcal naar binnen te werken
![]()
no thanks jeffquote:Op zondag 17 november 2013 19:10 schreef Insulinjunk het volgende:
Mag ik jullie voor voeding doorsturen naar de pagina www.guydroog.com ? Het stukje over voeding is wel erg minimaal/basic. Bij de zoekfunctie kun je heel goeie artikelen vinden om te cutten of te bulken.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Die guy is wel droog.quote:Op zondag 17 november 2013 19:10 schreef Insulinjunk het volgende:
Mag ik jullie voor voeding doorsturen naar de pagina www.guydroog.com ? Het stukje over voeding is wel erg minimaal/basic. Bij de zoekfunctie kun je heel goeie artikelen vinden om te cutten of te bulken.If not now, then when.![]()
Vraag het die keeper van den haag, die heeft daar ervaring meequote:Op zondag 17 november 2013 19:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tips voor goede simpele sterke goed-zittende straps?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
ik heb laatst leren straps gekocht, dingen zijn best fijnquote:Op zondag 17 november 2013 19:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tips voor goede simpele sterke goed-zittende straps?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
lol wutquote:Op zondag 17 november 2013 19:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Vraag het die keeper van den haag, die heeft daar ervaring meeLink?quote:Op zondag 17 november 2013 19:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb laatst leren straps gekocht, dingen zijn best fijnIf not now, then when.![]()
Zie DMquote:Op zondag 17 november 2013 18:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice, heb je ook een before pic voordat je met BB begon?![]()
had ze uit tjechie lol van die goodlift.. tezamen met wat andere bestellingenquote:
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 19:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Vraag het die keeper van den haag, die heeft daar ervaring mee![]()
![]()
Leuk hoor nieuw personeel.
Midden in de hipdrive 'meneer, doet u mee met de buikspieren?'
Ik heb geloof ik nog nooit zo snauwend nee geantwoord. Basislesje etiquette kunnen die wijven wel gebruikenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ah alright. Thanks.quote:Op zondag 17 november 2013 19:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
had ze uit tjechie lol van die goodlift.. tezamen met wat andere bestellingen
If not now, then when.![]()
Had ik ook afgelopen week, 2 nachten van 3 uurtjes slaap .. ik ging dood van de spierpijnquote:Op zondag 17 november 2013 20:36 schreef Hiatus het volgende:
Merk wel dat ik (veel) meer spierpijn heb wanneer ik weinig slaap!
Wilde ik gewoon even mededelen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hoe zit het met de alcoholinname van de mensen hier?
Proberen jullie je in te houden, laat je je gewoon gaan, of drink je helemaal niet?![]()
![]()
Zijn er hier mensen bloeddonor? Ik ga morgenochtend voor de eerste keer bloed geven, geen idee hoe ik erop reageer, kan ik dan 's avonds gewoon een workout doen op eigen inzicht zolang ik me niet zwak voel?![]()
Ja, dan kom je er opeens achter wat "veel eten" daadwerkelijk is. Veel mensen zeggen altijd: "ja ik kan zoveel eten als ik wil maar kom nooit aan", of "ik kan echt gigantisch veel eten". En dan eten ze iets wat voor mij een kleine maaltijd is en hoeven ze voor de rest van de dag niks meerquote:Op zondag 17 november 2013 18:50 schreef BredeBroeder het volgende:
.
Wacht maar een paar weken, na een tijdje ga je het zo waarderen daadwerkelijk veel te kunnen eten en er nog gewoon goed uit te kunnen zien
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Nu ik op Erasmus uitwisseling zit drink ik op nachten dat ik uitga vaak zo'n 1,5 liter bier en 250ml sterke drank (vodka of whiskey). Natuurlijk wel allemaal bijhouden dus vaak op dat soort dagen een kleine 1000kcal minder eten.quote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef D. het volgende:
Proberen jullie je in te houden, laat je je gewoon gaan, of drink je helemaal niet?
In nederland drink ik overigens niet.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Ik ben geen geheel onthouder, maar ik drink niet veel (meer). De enkele keer dat ik me ongans zuip voel ik het een dag of 3 - 4 in m'n training, dat heb ik liever niet.quote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef D. het volgende:
Proberen jullie je in te houden, laat je je gewoon gaan, of drink je helemaal niet?![]()
Ik zou het gewoon proberen inderdaad. Grote kans dat je wat zwakker bent en wat sneller duizelig. Gewoon een rustige workout doen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:50 schreef BigSmurf het volgende:
Zijn er hier mensen bloeddonor? Ik ga morgenochtend voor de eerste keer bloed geven, geen idee hoe ik erop reageer, kan ik dan 's avonds gewoon een workout doen op eigen inzicht zolang ik me niet zwak voel?![]()
Haha echt? Ik zou sterven als ik drink én ook nog eens minder eet.quote:Op zondag 17 november 2013 21:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nu ik op Erasmus uitwisseling zit drink ik op nachten dat ik uitga vaak zo'n 1,5 liter bier en 250ml sterke drank (vodka of whiskey). Natuurlijk wel allemaal bijhouden dus vaak op dat soort dagen een kleine 1000kcal minder eten.
In nederland drink ik overigens niet.
Een avond drinken zie ik gewoon als een cheat day. Doe het ook nauwelijks, denk dat ik gemiddeld 2 biertjes per week drink met eens in de 2-3 maanden een avond waarop ik er wat meer neem.![]()
Remt het ook de groei?quote:Op zondag 17 november 2013 21:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben geen geheel onthouder, maar ik drink niet veel (meer). De enkele keer dat ik me ongans zuip voel ik het een dag of 3 - 4 in m'n training, dat heb ik liever niet.![]()
Ja, vaak op dat soort dagen rond de 1700~1900kcal. Aan het eind van de avond, dus begin ochtend, grijp ik vaak wel naar een snelle hap maar reken dat weer voor de dag erop mee.quote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha echt? Ik zou sterven als ik drink én ook nog eens minder eet.
Een avond drinken zie ik gewoon als een cheat day. Doe het ook nauwelijks, denk dat ik gemiddeld 2 biertjes per week drink met eens in de 2-3 maanden een avond waarop ik er wat meer neem.
Als ik dat niet zou doen en gewoon normaal eten + zuipen dan zou ik binnen no time in dreamerbulk zitten. Ga hier ongeveer 2~3x per week uit dus ja dan moet je het gewoon in je kcal behoefte zien te verwerken.
Drinky is een baas![]()
2-3x per week is wel wat meer inderdaad, als je dan alle alcohol en junkfood bij elkaar optelt is het nog aardig wat.![]()
Dan moet je het wel erg bont maken.quote:http://www.t-nation.com/f(...)s_guide_to_alcohol_1quote:Does alcohol destroy muscle mass? Maybe, but you have to drink a lot. Most of the human research on alcohol's effect on muscle-protein metabolism is on flat-out alcoholics who chronically consume more than 100 grams of ethanol — at least seven drinks — per day.![]()
Dan voel ik me al minder schuldig met mijn ene flesje whiskey in het weekendquote:Op zondag 17 november 2013 21:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan moet je het wel erg bont maken.
[..]
http://www.t-nation.com/f(...)s_guide_to_alcohol_1![]()
![]()
Whehe.quote:But you don't need me to tell you about the perils of alcohol consumption. The key question on your mind, not to mention my own, is how much you can get away with drinking before small animals begin using your belly for shade on sunny days.![]()
![]()
Als het niet gaat ben ik zo weer op weg naar huis lijkt me. Goed ijzerrijk en veel eten en drinken in de periode ertussen, dan moet een lichte workout vast wel kunnen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon proberen inderdaad. Grote kans dat je wat zwakker bent en wat sneller duizelig. Gewoon een rustige workout doen.![]()
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 17 november 2013 21:28 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als het niet gaat ben ik zo weer op weg naar huis lijkt me. Goed ijzerrijk en veel eten en drinken in de periode ertussen, dan moet een lichte workout vast wel kunnen.![]()
Ja de laatste paar weken is er ook steeds meer en meer junkfood bijgekomen in m'n dieet. Toch nog alles onder "controle" weten te houden qua kcals, maar ideaal is het bij verre nietquote:Op zondag 17 november 2013 21:13 schreef Sapstengel het volgende:
2-3x per week is wel wat meer inderdaad, als je dan alle alcohol en junkfood bij elkaar optelt is het nog aardig wat.
Drinky is een baas![]()
M'n huidige schema is volgens mij echt rukquote:Op zondag 17 november 2013 21:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, dan kom je er opeens achter wat "veel eten" daadwerkelijk is. Veel mensen zeggen altijd: "ja ik kan zoveel eten als ik wil maar kom nooit aan", of "ik kan echt gigantisch veel eten". En dan eten ze iets wat voor mij een kleine maaltijd is en hoeven ze voor de rest van de dag niks meer.
Wacht maar een paar weken, na een tijdje ga je het zo waarderen daadwerkelijk veel te kunnen eten en er nog gewoon goed uit te kunnen zien![]()
Het bestaat uit 12 boterhammen, een appel, avondeten en whey![]()
![]()
Is dat een schema?quote:Op zondag 17 november 2013 22:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
M'n huidige schema is volgens mij echt ruk![]()
Het bestaat uit 12 boterhammen, een appel, avondeten en whey![]()
![]()
Haha nee ik noemde even op wat ik vandaag op had.quote:Ik zit op 200g eiwit nu, maar ik ben niet van plan om elke dag 2 shakes te nemen, dan is dat ding zo leeg
![]()
![]()
Groter 'ding' kopenquote:Op zondag 17 november 2013 22:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haha nee ik noemde even op wat ik vandaag op had.Ik zit op 200g eiwit nu, maar ik ben niet van plan om elke dag 2 shakes te nemen, dan is dat ding zo leeg
![]()
![]()
![]()
Shakes om aan 200g eiwit te komen? Beetje overbodig vind je niet? 200g kun je makkelijk uit voeding halen, zelfs <3000kcalquote:Op zondag 17 november 2013 22:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haha nee ik noemde even op wat ik vandaag op had.Ik zit op 200g eiwit nu, maar ik ben niet van plan om elke dag 2 shakes te nemen, dan is dat ding zo leeg
Drinky is een baas![]()
Als je het uit voeding moet halen ben je duurder uitquote:Op zondag 17 november 2013 22:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja hey hey, geld groeit niet op m'n rug hèdan ben ik elke maand 30,- aan eiwitpoeder kwijt
![]()
![]()
Zou je denken?quote:Op zondag 17 november 2013 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het uit voeding moet halen ben je duurder uit![]()
Met een snelle berekening kom ik op ongeveer 2 cent voor 1 gram.quote:
Dus een ei is wellicht goedkoper![]()
![]()
Vervang (deel van) het brood met nuttige voeding en dan ben je al een heel eind.quote:Op zondag 17 november 2013 22:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
M'n huidige schema is volgens mij echt ruk![]()
Het bestaat uit 12 boterhammen, een appel, avondeten en whey
Forum Opties Forumhop: Hop naar: