Ja ik! Ik zoek zometeen ff het recept....quote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand voor mij het perfecte recept voor luikse wafels?
die dingen blijven bij mij maar even lekker en daarna worden ze zacht
die taai taai achtige?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:04 schreef casper019 het volgende:
Ik moet voor donderdag pepernoten maken, maar ik wil graag de ECHTEouderwedse pepernoten maken, die beetje taaie dingen.
Weet iemand daar een recept voor?
heb al gegoogled maar kan geen goeie vinden, op 24 kitchen stond er 1 maar dat was toch gewoon voor kruidnoten helaas..
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:08 schreef kvd het volgende:
[..]
die taai taai achtige?
ik zou kijken op www.sinterklaasrecepten.com
Die zien er leuk uit zeg!!! gewone appeltaart in het klein??quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:06 schreef PM-girl het volgende:
Mini appeltaartjes! Uiteindelijk toch wel een half uur in de oven gestaan.
Ter vergelijk een luciferdoosje erbij:
[ afbeelding ]
Inderdaad, en dan de appel en rozijnen wel echt klein gehakt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:21 schreef soapie het volgende:
[..]
Die zien er leuk uit zeg!!! gewone appeltaart in het klein??
Ziet er wel erg lekker uit!quote:Op zondag 1 december 2013 12:50 schreef Myraela het volgende:
Cake maken met appelmoes wisten we allemaal natuurlijk al, vandaag ook een keer echt moeten proberen omdat ik geen boter in huis had. Een mini taartje met perzik, zonder boter gemaakt. En perzik uit blik.Het was een beetje een plunder m'n voorraadkast oplossing.
[ link | afbeelding ]
Die ziet er ook echt goed uit!quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:20 schreef casper019 het volgende:
een volkoren-havermout appeltaartje in een 12cm springvorm
erg lekker gelukt!
[ afbeelding ]
Ja, appelmoes in plaats van boter. In gelijke verhouding met de bloem en het suiker. Ik vond het best lekker, maar boter heeft toch wel mijn voorkeur.quote:Op zondag 1 december 2013 13:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ziet er wel erg lekker uit!
Smaakte hij ook? Doe je dan de appelmoes in plaats van boter?
Die ziet er ook echt goed uit!quote:Op zondag 1 december 2013 13:03 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die ziet er ook echt goed uit!
Ik heb kruidnoten gemaakt maar ik vind dat recept niet zo heel lekker moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |